پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۷

کر هم آهنگ مریدان بیت خامنه ای در اعتراف به صدور تروریسم دولتی توسط سپاه پاسداران رژیم ملا، پاسداری

کر هم آهنگ مریدان بیت خامنه ای در اعتراف به صدور تروریسم دولتی توسط سپاه پاسداران رژیم ملا، پاسداری!
مهره های ریز و درشت و سران سپاه پاسداران، یعنی سر انگشتان تروریسم دولتی رژیم ملا ، پاسداری جمهوری اسلامی در سرتاسر دنیا و تغذیهُ ارتجاعی ترین و واپس مانده ترین نیروهای مسلمان در سرتا سر دنیا!. از زمان تاُ سیس جمهوری خون و جنون و جنایت، این روزها به اوج تازه ای رسیده است. تمامی بلندگوهای استعماری و ارتجاعی جهانی که سی سال معرکه گردان تبلیغاتی این رژیم پلید بوده اند حالا بی پرده از این صدور تروریسم دولتی رژیم ملا پاسداری حاکم بر ایران زمینمان سخن میگویند و مینویسند و مخابره میکنند؟! به نمونه های جدید از بلند گوهای ارتجاعی استعماری در رابطه با سخنان حسین همدانی جانشین نیروی بسیج وابسته به سپاه پاسداران توجه فرمایید:

صدای آمریکا، سه شنبه 7 آبان 1387.
مقام بلندپايه نيروی مقاومت بسيج ارسال اسلحه به ارتش های آزادی بخش منطقه را تائيد کرد
يکی از مقام های بلندپايه نيروی مقاومت بسيج در ايران اعلام کرده است که جمهوری اسلامی تامين کنندۀ بخشی از تسليحات ارتش های آزادی بخش منطقه است. حسين همدانی، جانشين فرماندۀ نيروی مقاومت بسيج وابسته به سپاه پاسداران، اين موضوع را در يک سخنرانی در همدان اعلام کرد. حسين همدانی در سخنرانی روز پنجشنبه خود خاطرنشان کرد که نه تنها نيروهای مسلح جمهوری اسلامی خودکفا شده اند، بلکه ارتش های آزادی بخش منطقه نيز بخشی از تسليحات خود را به وسيله ايران تأمين می کنند. جانشين فرمانده نيروی مقاومت بسيج در اين سخنرانی به سازمان هايی که ايران سلاح در اختيار آنها قرار می دهد، اشاره نکرد. برخی از کشورهای غربی و اسراييل، تهران را متهم به ارسال اسلحه برای حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی و حماس در فلسطين و شبه نظاميان در عراق می کنند. تهران همواره چنين اتهاماتی را تکذيب کرده و می گويد از چنين گروه هايی تنها حمايت معنوی و سياسی می کند.
رادیو فردا، سه شنبه 7 آبان 1387.
«به ارتش های آزادی بخش منطقه اسلحه می دهیم»
يکی از مقام های بلندپايه نيروی مقاومت بسيج در ايران اعلام کرده است که جمهوری اسلامی تامين کننده بخشی از تسليحات «ارتش های آزادی بخش منطقه» است.
حسين همدانی، جانشين فرمانده نيروی مقاومت بسيج وابسته به سپاه پاسداران، اين موضوع را در يک سخنرانی در همدان اعلام کرده است.
وی در اين سخنرانی، نوآوری و ابتکار در بخش تسليحات نظامی ايران را اميدوار کننده دانست و گفت: «بعد از جنگ، ما در زمينه تسليحات نظامی نوآوری، خلاقيت و ابتکار داشته ايم و کمبودهای نظامی ما در دهه های دوم و سوم تا اندازه ای جبران شده است.»
حسين همدانی در سخنرانی روز پنجشنبه خود افزود: «امروز، نه تنها نيروهای مسلح ما خودکفا شده اند، بلکه ارتش های آزادی بخش منطقه نيز بخشی از تسليحات خود را به وسيله ما تأمين مي کنند.»
جانشين فرمانده نيروی مقاومت بسيج در اين سخنرانی به سازمان هايی که ايران سلاح در اختيار آنها قرار می دهد، اشاره نکرد.
برخی از کشورهای غربی و اسراييل، تهران را متهم به ارسال اسلحه برای حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی و حماس در فلسطين و شبه نظاميان در عراق می کنند.
در اين خصوص، جرج بوش، رييس جمهوری آمريکا، دو سال پيش در سخنانی از تهران خواست تا به حمايت مالی و فرستادن اسلحه به گروه های تروريستی نظير حزب الله پايان دهد.
تهران همواره چنين اتهاماتی را تکذيب می کند و می گويد از چنين گروه هايی تنها «حمايت معنوی و سياسی» می کند.
در اين زمينه، می توان به سخنان آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران، در مرداد ماه سال ۱۳۸۵ اشاره کرد.
وی گفت که حزب الله لبنان خط مقدم دفاع از امت اسلامی و ملت های منطقه است و ملت لبنان در مقابل اسرائيل، آمريکا و بريتانيا، روح مقاومت را در دنيای اسلام زنده خواهد کرد.
از نظر مقام ها و رسانه های ايرانی، اين سازمان ها به عنوان «سازمان های آزاديبخش» شناخته می شوند و نه گروه های تروريستی.
برخی کشورهای غربی، از جمله ايالات متحده و اسراييل، گروه هايی چون حزب الله لبنان و حماس را در فهرست گروه های تروريستی خود قرار داده اند.
در همين ارتباط، مقام های اطلاعاتی آمريکايی روز ۲۵ مرداد سال جاری، جمهوری اسلامی ايران را متهم کردند که شبه نظاميان شيعه عراقی را با همکاری حزب الله لبنان در چهار شهر قم، تهران، اهواز و مشهد آموزش می دهد [بيشتر بخوانيد: «ایران تیم های تبهکار عراقی را آموزش می دهد»].
پیشتر نیز زلمای خلیل زاد، سفیر آمریکا در بغداد، گفته بود اسناد و مدارکی در دست آمریکا است که دخالت ایران در ناآرامی های عراق را اثبات می کند. وی گفته بود ورود سلاح و مواد منفجره به عراق، از سوی جمهوری اسلامی ایران هدایت می شود.
ايران به اين گونه گزارش ها واکنش نشان داده و هر گونه کمک به شبه نظاميان شيعه عراقی برای انجام عمليات خرابکاری در عراق را رد کرده است.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟! سی سال است که خلقهای جهان در آتش ترور و انفجار و عملیات انتحاری این رژیم پلید در سرتاسر دنیا به خون در میغلطند. بی گناهان، کودکان، زنان و مردان پیر، در کوچه و بازار در سرتاسر دنیا هدف تهاجمات و حشیانهُ این خون آشامان زیر نام اسلام، انقلاب، امام، پیغمبر و قرآن هستند و کسی هم جیک نمیزند ؟! زیرا او هدف بعدی خواهد بود!. تا کی باید سکوت نمود؟! تا کی باید با دلهره و وحشت مردم بی گناه از خانه بیرون روند و از بازگشت خود بسلامت بد گمان باشند؟! آیا سکوت و بی عملی بس نیست؟! آیا زمان عمل جهانی برای برداشتن این غدهُ چرکین تروریسم دولتی از روی نقشهُ جهان نرسیده است؟! به این امید به آینده ای روشن و تابناک مینگریم. حاشا که زمان، زمان عمل صد در صد ضروری برای خاتمه دادن به تروریسم دولتی این کثیف ترین دیکتاتوری با نام اسلام و انفلاب و دین میباشد.
م طحانی
ایران زمین
Mo.Tahani@googlemail.com