سه‌شنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۷

اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه


اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه
12:24:32 PM 1387/6/4
شواري ملي مقاومت ايران
شواري ملي مقاومت ايران


دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه یی درباره اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه، حضور این مزدوران را نقض قوانین فرانسه،زمینه ساز اقدامات تروریستی و موجب به خطر انداختن امنیت پناهندگان و مخالفان ایرانی دانست و خواهان محاكمه و مجازات و اخراج آنان از خاك فرانسه گردید.متن اطلاعیه بدین قراراست:
اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه
به دنبال سلسله پیروزیهای اخیر مقاومت ایران در عرصه بین المللی، رای قاطع دادگاههای انگلستان، لایحه به اتفاق آرای مجلسین انگلستان و خروج نام سازمان مجاهدین خلق ایران ازلیست تروریستی این كشور و هم چنین گردهمایی 70 هزار ایرانی در پاریس وحمایت اكثریت نمایندگان پارلمانهای فرانسه و ایتالیا ازمقاومت ایران و راه حل سوم ارائه شده توسط رئیس جمهور برگزیده آن؛ رژیم آخوندی تلاش ها وتشبثات خود را علیه مقاومت ایران شدت بخشیده و شماری از مزدوران رسواشده خود را تحت عنوان پناهجو برای لجن پراكنی علیه مقاومت روانه فرانسه كرده است.
وزارت اطلاعات آخوندی، در اواخر ژوئیه 2008 چهار مزدور پیشانی سیاه به نامهاى محمد رزاقی، نادرنادری ، مجید روحی و محمد كرمی را به منظور لجن پراكنی، جاسوسی و زمینه سازیهای تروریستی به فرانسه اعزام كرده است. این مزدوران پس ازخروج ازتیف و مستقر شدن در پاتوق كنسولگری رژیم در اربیل، حوالی عید امسال به سلیمانیه وسپس به ایران برده شدند. آنها در تهران توسط بازجویان و دژخیمان اطلاعات برای مأموریتهای جدید توجیه و باهزینه وامكانات گشتاپوی ملایان وشبكه خارج كشورىاش به فرانسه اعزام شدند . اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران در 23 فروردین87 اسامی و ماموریت این چهار مزدور را افشا كرده و نوشته بود: آنان پس از خروج از تیف چندین هفته در پاتوق كنسولگری وعوامل رژیم در اربیل بسربرده و اطلاعات آخوندی درصدد انتقال آنها به اروپاست. در اطلاعیه آمده بود محمد رزاقی معروف به ممد رذل، نادر نادری معروف به نادر پاسدار، مجید روحی ، محمود ‏خالقی، حسن پیرانسر و محمد كرمی باند وابسته به وزارت اطلاعات را در تیف تشكیل می دادند. آنها با یك تلفن موبایل مستقیما با وزارت اطلاعات درتهران در تماس بودند ودستورمیگرفتند.
طبق یك خبر موثق دیگر در ژوئن 2008، احسان نراقی برای پیاده كردن پروژه های اطلاعات آخوندها، به درخواست وزارت اطلاعات، یكی دیگر ازمزدورانی را كه ازتیف به ایران رفته بود به دیدار برنارد پولتی سفیر فرانسه در تهران برده است تا مأمور مزبور به تكرار اكاذیب و لجن پراكنیهای گشتاپوی ملایان درباره شكنجه‌و زندان درسازمان مجاهدین خلق ایران بپردازد. نراقی ازسفیرفرانسه درتهران خواست كه این مطالب را به برنارد كوشنر وزیر خارجه فرانسه گزارش نماید. وزارت اطلاعات متعاقبا اعزام مأمور مزبور به فرانسه را دردستور كار خود قرارداده است.گشتاپوی آخوندی همچنین از نراقی خواسته است كه همین نمایش را در سفارت خانه‌های سایر كشورهای اتحادیه اروپا به اجرا در آورد.
مقاومت ایران، با تاكید بر اینكه حضور این مزدوران نقض آشكار قوانین فرانسه و زمینه ساز اقدامات تروریستی است و امنیت پناهندگان و مخالفان ایرانی را قویا به خطر میاندازد، خواهان محاكمه و مجازات و اخراج آنان از خاك فرانسه می باشد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران