جمعه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۶

فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاهها.


اول مهر رسید، باز شد مدرسه ها،


بچه ها بر خیزید، وقت برخاستن است امروز............

براستی که زمان، زمان برخاستن است، رهبر مقاومت در پیام خود به مردم در زنجیر ایران، به دانشجویان و دانش آموزان پیام داد که:

در سالگرد قيام دانشجويان و مردم ايران در تيرماه‌1378، تكرار مي‌كنم كه زمان، زمان برخاستن است. برخاستن خلق قهرمان و جهش ايدئولوژيكي و سياسي و تشكيلاتي همه شما و همسنگرانتان «به‌سوي پيروزي>>

از پیام رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی 12 تیر 1386.

هزاران درود به دانش آموزان و دانشجویان که با شروع سال تحصیلی جدید در صدد مقابله ای تاریخی با پاسداران و بسیجیهای جهل و جنایت هستند. شما باید خاطرهُ شهدای 5 مهر سال 60 و کلیهُ دانشجویان و دانش آموزانی را که بدست این رژیم ضد بشری به شهادت رسیده اند در خود زنده کنید. پرچم مبارزهُ قهر آمیز با این جانیان را بدست گیرید و ریش و ریشهُ این آخوندکان و پاسداران و بسیجیهای جهل و جنایت را از بن بسوزانید

به پاخیزید و خاطرهُ قیام تیر 67 را زنده کنید، هر کلاس درس و زنگ تفریح را چونان بمبی آتشزا بر پیکر فرتوت این جانیان شبزی

بکوبید، خاطرهُ حسن و مهدی و نسرین وسهیلا را زنده کنید و انتقام خونشان را از این جلادان خون و جنون و شکنجه بگیرید.

جای خالی کلیهُ دانش آموزان و دانشجویانی که در زندانها و سیاهچالهای رژیم هستند را پر کنید و پرچم مبارزهُ آنها را در دست گیرید و بر این جانیان بشورید.

باشد که هر روزتان را به شورش و هر کلاس درس را به آموزش قیام علیه این شبزیان نمایید. "ستاد اطلاعات مهر" رژیم ساخته را بر سرشان خراب کنید و خواهان آزادی دبیر کل کانون صنفی معلمان آقای باغانی شوید. با معلمان خود صف در صف شوید و بر دژخیمان بشورید.

باشد که بزودی اخبار قیام هاتان در سر تا سر دنیا طنین افکن گردد.


--
م طحا نی
Mo.Tahani@googlemail.com
http://iranzaminman.blogspot.com/