شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۷

جنگ اینترنتی رژیم آخوندی، پاسداری با سایتهای مقاومت!

جنگ اینترنتی رژیم آخوندی، پاسداری با سایتهای مقاومت!

از مرداد 1386 که سایت فریاد آشنا (1) را تاُسیس نمودم ولی تا کنون نتوانسته ام بطور قطعی راه اندازی کنم بطور مستمر سیستمهای کامپیوتری من و کلیهُ وبلاگهایم مورد تهاجمات گستردهُ حک و فریز شدن میباشند، مهندسین بزرگترین کمپانی کامپیوتر که من آنها را به کمک طلبیدم عاجز از این هستند که چرا سیستم کامپیوتری من فریز میشه!!!؟ و یا نوشته هایم دیلیت میشه!!!؟ زمان بروز کردن یک صفحه از وبلاگم بیش از یک ساعت طول میکشه و این علتش این هست که زمان بروز کردن، سیستم کامپیوتری من بلاک و فریز میشه واز کار می افته!!!؟ مقالاتی را که وارد میکنم بطور متناوب از وبلاگ دیلیت میشه!!!؟ و یا مقالات وبلاگ و سایت از حالت و شکل نرمال خود خارج میشوند و باید که دوباره مطالب را وارد نمایم!!!؟ دسترسی مستمر به سایت و وبلاگ امکان پذیر نمیباشد و صفحه قابل باز شدن نیست!!!؟

رژیم ضد بشری آخوندی با بکار گیری سیستمهای جدید و پیچیده توان این را داره که در اروپا و آمریکا سیستمهای کامپیوتری ما را حک، فریز، و مورد تهاجمات ویروسی خود قرار بده، من بطور روزانه مورد تهاجمات اینترنتی هستم. در این رابطه رژیم ضد بشری سیستمهای کشورهای غربی،و مزدور را برای حک و حملهُ اینترنتی به کمک گرفته و این را باید به مقامات مسوُل در کشورهای محل اقامت خود ارجاع نموده و خواهان به دادگاه کشاندن آنها گردیم. من از زمان ورودم به دالاس تگزاس در آمریکا از سال 1994 مورد تهاجمات گستردهُ سیستمهای کنترل افکار، سیستمهای جنگهای روانی، قرار گرفته ام و حتی برای یک لحظه در هیچ جای دنیا مرا تنها نگذاشته اند!!!؟ آنها میتوانند به آسانی فکرم را بخوانند و جمله ای که میخواهم بگویم قبل از بیان من، به من بگویند!!! برای آشنایی و مطالعه بیشتر لطفاُ به وبلاگ انگلیسی من مراجعه و ویدیو های یو توب و ایمیلهای ساپورت را مطالعه نمایید (2). رژیم ضد بشری کلیهُ سیستمهای کنترل افکار کشورهای آمریکایی و اروپایی را در این زمینه و بر علیه من بکار گرفته و تمامی شکایتهایم به مراجع قانونی انگلیس تا کنون بی جواب مانده است.!!!؟

از آنجا که جنگ ما با این رژیم ضدبشری تمام عیار و همه جانبه است پس در راستای مقابلهُ با جنگ اینترنتی این رژیم پلید، باید که پاشنه کفشهایمان را محکم ببندیم و وارد این صحنهُ جنگ در اروپا و آمریکا بشویم. باشد که بزودی دم و دنباچه های این رژیم پلید را از صحنهُ دنیا برچینیم و جهان را از این نکبت تاریخی که در ایران زمین ما سر بر آورده راحت و آرام نماییم، پس با این ایمان، پیش برای جنگی همه جانبه با این پلید ترین و خوفناکترین تروریسم دولتی، به سرکردگی رژیم به اصطلاح جمهوری ضد اسلامی. ما پیروزیم زیرا که ما بر حقیم، آینده از آن ماست زیرا دنیا به تروریسم نه خود را گفته است.

(1) سایت فریاد آشنا. www.faryadashena.com

(2) سایت محمد طحانی انگلیسی. http://mo.tahani.googlepages.com

م طحانی

ایران زمین

Mo.Tahani@googlemail.com