شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۷

رژيم ملايان در استيصال و وحشت از خروج مجاهدين از ليست تروريستي سايتهاي مقاومت را به‌طور هيستريك مورد حمله اينترنتي قرار مي دهد

رژيم ملايان در استيصال و وحشت از خروج مجاهدين از ليست تروريستي سايتهاي مقاومت را به‌طور هيستريك مورد حمله اينترنتي قرار مي دهد

يك هفته پس از صدور حكم دادگاه استيناف انگلستان مبني بر خروج نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي اين كشور، رژيم درمانده و رو به‌اضمحلال آخوندي، به‌شكل هيستريكي به‌سايتهاي فارسي و خارجي زبان مقاومت از ايران، اروپا و آمريكا حمله نمود. شدت حملات آخوندي آن‌قدر افسارگسيخته بود كه مورد تعجب سرورهاي خدمات دهنده بين‌المللي قرار گرفت.
در اين اقدام زبونانه، رژيم آخوندي بلافاصله پس از صدور حكم تاريخي دادگاه انگلستان به‌نفع مجاهدين، شروع به ايجاد خرابكاري و اخلال در سرور سايتهاي مقاومت نمود تا از افزايش توجهات داخلي و بين‌المللي نسبت به مقاومت ايران ممانعت به‌عمل آورد. اما سردمداران رژيم آخوندي آن قدر از خروج نام مجاهدين از ليست تروريستي در هم‌ريخته و هراسان بودند كه سرانجام براي نشان دادن حقد و كينه خود، تصاوير مستهجن سايتهاي فارسي زبان مزدوران وزارت اطلاعات در خارج از كشور را روي سايتهاي مقاومت قرار دادند.
3سال پيش نيز رژيم ددمنش آخوندي، به‌هنگام روي كارآمدن پاسدار تروريست احمدي‌نژاد, با نقض آشكار قوانين آي. ت. يو و ضوابط حاكم بر ارتباطات و پخش برنامه هاي ماهواره اي به پخش پارازيت روي برنامه هاي ماهواره اي «سيماي آزادي - تلويزيون ملي ايران», مبادرت كرده بود.
در شرايطي كه اختناق مطلق حاكم بر مردم ايران، نقض حق آزادي بيان, سانسور سيستماتيك و پخش اخبار دروغ از سوي رژيم آخوندي بيداد مي كند, ارگانهاي خبري مقاومت، معتبرترين و فعالترين رسانه‌هاي ايراني در جهت اطلاع رساني به مردم ايران و جهان به‌شمار مي‌روند.
فاشيسم مذهبي حاكم برايران با صرف هزينه‌هاي نجومي تلاش مي‌كند تا با حمله و اختلال اينترنتي و ساير شيوه‌هاي خرابكارانه و تروريستي از افشاي سياستهاي سركوبگرانه‌اش عليه مردم ايران و مداخلات تروريستي و بنياگرايانه در عراق، لبنان، فلسطين و افغانستان و هم‌چنين تلاشهايش براي دستيابي به تسليحات اتمي، كه با موفقيت تمام توسط ارگانها و رسانه‌هاي مقاومت صورت گرفته است، ممانعت به‌عمل آورد.
اما اين تلاشها و تشبثات زبونانه و هيستريك، تنها بيانگر مرحلة اضمحلال و سرنگوني رژيمي است كه مرگ خود را در بقا و پيروزي مقاومت ايران مي‌بيند. مقاومت ايران از دبيركل ملل متحد, و ارگانها و سازمانهاي ذيربط بين‌المللي خواهان اتخاذ يك اقدام عاجل بين المللي عليه رژيم آخوندي به خاطر تروريسم ماهواره اي و اينترنتي مي باشد. چنين امري لازمه مقابله با تروريسم افسارگسيخته ملايان كه اكنون به حملات اينترنتي نيز گسترش يافته. مي باشد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
26 ارديبهشت 1387 (15 مه 2008 )

برداشتی از سایت همبستگی ملی