دوشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۶

برخورد دولت و ارتش آمریکا در مورد انبارهای سلاح و مهمات کشف شدهُ متعلق به "نیروی قدس سپاه پاسداران" در عراق چه خواهد بود؟!


برخورد دولت و ارتش آمریکا در مورد انبارهای سلاح و مهمات کشف شدهُ متعلق به "نیروی قدس سپاه پاسداران" در عراق چه خواهد بود؟!


ژنرال ریموند اودیرنو جانشین فرماندهُ نیروهای چند ملیتی در عراق در کنفرانس مطبوعاتی روزانهُ خود در تاریخ 13 آبان 1386 در پنتاگون، در پاسخ به سوال خبرنگار لس آنجلس تامیز آمریکا مبنی بر اینکه « "آيا شما سندي در دست داريد كه نشان دهد رژيم ايران حمايت خود از برخي از شبه‌نظاميان را كاهش داده باشد" گفت: همين هفته گذشته بود كه ما انبار بزرگي از بمبهاي كنارجاده‌ييِ رژيم ايران را پيدا كرديم كه در نوع خود, بزرگترينِ انبار بود. چندي پيش نيز انباري از موشكها و موشك‌اندازها را يافتيم كه نسبتاً نو و جديد هستند. بنابراين نمي توان گفت كه حمايت رژيم ايران از شبه‌نظاميان و ارسال سلاح براي ان كاهش پيدا كرده است . » آیا این دلیل واضح و روشن نیز نتوانسته هنوز چشم و گوش دولتمردان و مسؤلین سیاسی و نظامی آمریکا را باز نماید تا پس از گذشت 4 سال از تسلط بر عراق به این حرف مقاومت خونبارمان برسند که "وزارت اطلاعات رژیم ضد بشری خمینی، بزرگترین ابرقدرت جهان را با اطلاعات دروغ خود فریب داد و وادار به حمله به عراق نمود"!؟ و "نیروی قدس سپاه پاسداران" اصلی ترین عامل صدور "بمبهای کنارجاده ای ضد زره به عراق هست"؟! و مزدوران عراقی رژیم "اعم از عوامل شیعه و سنی" با دریافت انبوه امکانات مالی تسلیحاتی از رژیم ضدبشری خمینی به کمین کسانی که عامل به قدرت رسیدنشان در عراق، "نیروهای آمریکایی و نیروهای چند ملیتی"، شده اند را با انواع و اقسام جدیدترین سلاحهای دریافتی از سوی "نیروی قدس سپاه پاسداران"، در کنار جاده ها "با بمبهای کنار جاده ای ضد زره"، در شهر ها و میادین و کوچه و بازار "با تروریستهای شهادت طلب و انتحاری اسلامی"، و یا با "کامیونهای پر از مواد انفجاری"، به کمین میاندازند و در این بین خشک و تر، بی گناه و با گناه را با هم به یک چوب میسوزانند و منفجر مینمایند و خاکستر میکنند؟!


این عوامل بمب گذار و شهادت طلبهای انتحاری اسلامی امروز در عراق، همان کسانی بودند که با تنقیهُ اطلاعات صادره از وزارت اطلاعات رژیم آخوندی از اینکه "سلاح های اتمی و شیمیایی صدام حسین در پایگاه ها و قرارگاههای مجاهدین مخفی شده است"!، "مجاهدین با حفر کانالهای زیر زمینی سلاح های بیولوژیک صدام حسین را در قرارگاهایشان مخفی کرده اند"! به رهبران آمریکایی، آنها را مجبور به بمباران قرارگاههای مجاهدین در کلیهُ مناطق موجود در عراق نمودند!؟ مگر این نبود که نقشه و اطلاعات دقیق کلیهُ قرارگاههای بمباران شدهُ مجاهدین با آمار نفرات و تسلیحات موجود در هر قرارگاه توسط همین نیروهای ارتجاعی اسلامی عراقی وابسته به رژیم آخوندی، پاسداری، تروریست پرور رژیم جهل و جنایت عامل اصلی بمبارانهای دقیق و مستمر نیروهای چند ملیتی و بخصوص آمریکا و انگلیس بود؟! مگر این نیست که در هر شبانه روز هر قرارگاه مجاهدین بیش از هزاران بار توسط نیروهای شما بمباران گشت؟! مگر این نیست که بیش از پنجاه تن از اعضای سازمان مجاهدین در اثر بمبارانهای مستمر شما و با دستور مستقیم آخوندها و پاسداران حاکم بر ایران در قرارگاه هایشان به شهادت رسیدند؟! مگر این نیست میلیونها دلار خسارات مالی به ساختمانها و تأسیسات و تجهیزات نظامی قرارگاههای مجاهدین در اثر بمبارانهای شما بوجود آمد؟! و مگر این نیست که هنوز هم پس از گذشت چند سال این خرابیها ترمیم و مرمت و جبران نشده است؟!


چطوره که هر روزه با انبوهی از نیروهای "پاسدار تروریست صادراتی"، "انبارهای بمبهای کنار جاده ای"، "انبارهای موشک ها و موشک اندازهای مخفی شده" در سرتاسر عراق برخورد میکنید و پیدا مینمایید ولی باز هم دست به اقدام دقیق و عمل واقعی برای رفع این اصلی ترین معضل و عامل ترور نیروهای خودتان و مردم بیگناه عراق نمیزنید؟! چطوره که هنوز پس از سی سال به این حرف مقاومت خونبارمان نرسیده اید که "صدور بنیادگرایی به خارج از مرزهای ایران توسط رژیم تروریست پرور اسلامی ایران کل جهان را به چالش میطلبد"؟! چرا هنوز هم پس از 4 سال به این حرف خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیدهُ مقاومت که گفت "صدور بنیادگرایی رژیم به عراق و دخالتهایش در عراق صد بار از پروژه اتمی این رژیم خطرناکتر است"؟! ایقان نیاورده اید؟! پس کی و کجا و چگونه میخواهید با این پدیدهُ شوم صدور ارتجاع و بنیادگرایی اسلامی به عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان، سوریه، پاکستان، بنگلادش و سایر ممالک مسلمان و غیر مسلمان دنیا مقابلهُ در خور و لازم و اصولی را بنمایید!؟ تا بکی میخواهید شاهد بزمین ریخته شدن خونهای بیگناهانی که در سرتاسر دنیا قربانی روزانهُ این پاسدار تروریستهای اسلامی صادراتی از ایران آخوندزده هستند باشید؟! مگر دیگر جایی در دنیا باقی مانده است که پاسدار تروریستهای انتحاری اسلامی صادره از سوی آخوندها و پاسداران حاکم بر ایران قدم به آن نگذاشته و رد پایی از سرانگشتان ترور و جنایت خود را بجا نگداشته باشند؟! و بمبی را در آن منفجر نکرده و خون بیگناهانی را به زمین نریخته باشند؟! سی سال شما تماشاگر و بعضاُ در قضیهُ "عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان، آتش بیار معرکهُ این پاسدار تروریستهای اسلامی و تأمین کنندهُ سلاح و مهمات قاچاق شده از کشور خودتان به این شهادت طلبهای انتحاری اسلامی و پاسدار تروریست بوده اید"! حال شما باید که تا دیر نشده دست به اقدامی جدی و عملی برای برداشتن این معضل صدور پاسدار تروریست اسلامی به برون مرزهای ایران آخوند زده بزنید و در این بین کلیهُ نیروهای ملی مردمی و انقلابی ایران، کشورهای مترقی آمریکایی، اروپایی در کنار و پشت سر شما خواهند بود. حاشا که دیگر مثل رئیس جمهور اسبقتان آقای بیل کلینتون "آخوند و پاسدار مدره"؟! در داخل "حاکمیت آخوندی، پاسداری" ایران برای مقاومت خونبارمان و مردم در زنجیرمان پس از سی سال مقاومت پیدا نفرمایید؟! تا کنون هرچه در مقابل این سفاکترین و شقی ترین نوع حاکمیت ترور و وحشت زیر نام، اسلام! و انقلاب! و مردم!، بای داده اید و مخلصی نموده اید برای مقاومت و مردممان کافیست. لطفاُ بیش از این از این الطاف را نصیب ما و مقاومتمان نفرمایید. خود چارهُ خود نمایید، درمان، همان شما را بس.


محمد طحانی

ایران زمین
Mo.Tahani@googlemail.com
http://iranzaminman.blogspot.com/