یکشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۹۵

انگلیس سردمدار آمریکا برای ""برده داری به شیوه قرن بیست و یکم""!

http://video.foxnews.com/v/5353117247001/?playlist_id=940325740001#sp=show-clips

Judge Napolitano: Who's unlawfully spying on Americans?


Mar. 09, 2017 - 4:26 - Fox News senior judicial analyst weighs in on 'Fox & Friends'
================
UK, USA 21st Century slavery act!
Kellyanne Conway talks AHCA, responds to personal attacks

انگلیس سردمدار آمریکا برای ""برده داری به شیوه قرن بیست و یکم""!
چرا هیچ خبرگزاری از ملاقات سراسیمه "خانم ترسا می" نخست وزیر انگلیس با "پرزیدنت دونالد ترامپ"" چیزی عیان ننمودند؟
دقیقا ترس از کنترل افکار در قرن 21کم با شیوۀ برده داری! زیرا "ایرانیها میگن تا تنور گرم است باید نان را چسباند"!
حادثۀ جانگداز "ساختمان پلاسکو" دقیقآ مثل ساختمان "هفتم" در کنار برجهای دوقلو نیویورک بود که بدون اثابت هواپیما منهدم شد! و قانون برداه داری انگلیس هنوز هم اجازه نمیدهد علت آن رو بشود!
از زمانیکه وزارت کشور انگلیس پاسپورت آمریکایی ام را توسط "یک جهود انگلیسی که با اینتلجنت سرویس انگلیس کار میکند"! گرفت و حتی داشتن گرین کارت آمریکا و... را قبول نکردند و به پروندۀ پناهندگی من در "ترکیه" اتکا نمودند!( زیرا در این موقع "انگلیس، آمریکا را در تمامی موارد دشمن سرسخت خود میدانست".)
و از این به بعد ساختمان سازی هایشان شروع شد! ...
ما در زمانی زندگی میکنیم که تکنولوژی به اندازه ای پیشرفت نموده و همه گیر شده که بخودی خود  و نا خودآگاه در کمین "برده داری قرن بیست و یکم" قرار میکیریم" و دیگر لازم نیست که مثل من "ایرانی آمریکایی دزدیده شده توسط انگلیس و فروخته شده به روسیه و هند وایران وعراق و... توسط انگلیس باشید"
یعنی در هر نقطه ای از حهان اگر چپ به انگلیس و... نگاه کنی جسدت روی زمین در خیابانهاست! (چطور "دیوید کامرون که میخواست صدام حسین عراقی را زنده کنه یکدفعه جایش را به خانم ترسا می داد که در روز اول ریاست جمهوری جدید آمریکا با وی وارد کاخ سفید بشود؟)
21 سال اگر هر گلوله ای در جهان شلیک شده و هر ساختمانی که منهدم شد و یا هر هواپیما و قطار و اتوبوس و ماشین منهدم شد به سر و قلب من خورده است! من لندن هستم و اگر آمریکا این را انجام میده نباید به من اصابت بکنه؟
از می 2015 میلادی که منو با این آدرس آورده اند تا کنون چندین بار با آمریکا تماس گرفته ام و بهشون اطلاع داده ام که تمامی کسانیکه در 21 سال گذ شته پشت کارهای تروریستی حتی در داخل آمریکا بوده اند در ساختمانی که منو آورده اند مستقر هستند!
"" ولی قانون برده داری قرن بیست ویکم انگلیس"" به آمریکا اجازه نمیده از من حمایت کنه؟ زیرا کارهایشان را در "اکلاهما و نیویورک 2001 تجربه نموده اند" و "خانم کلی ان کان وی همیشه کت سرخ انگلیسی میپوشه"
 (ظاهرا کان وی در انگلیس شرکت ماشین آلات مثل جراثقال که 24 ساعته منو در لندن و ایران حلق آمیز میکنند میباشد... و از زمانیکه شروع به ساختمان سازی در پارکینگ محل اقامتم نمودند و ماشین آلاتی که همیشه منتطر من هستند متوجه وی شدم!) .(لطفآ به این ون سفید با آرم ""مان وی"" دقت نمایید؟ اگر در شکنجه و ترورم با آنگلیس ورژیم ملاۀ پاسداری همکاری نمیکنند چرا مدام دنبالم هستند؟ و حالا آقای ترامپ و.. میخواهند بگویند روسیه در انتخاباتشان دخالت نموده؟ هاهاها...)  و حالا روسیه که بازنده
 است باید بگرده دنبال پرتقال فروش! نه اینکه، بهتر از آنهاست! بلکه دیوارش خیلی وقته که فروریخته و هنوز از واقعیت "قانون برده داری قرن بیست و یکم اطلاع دقیق نداره؟"". "اگرچه انگلیس نوچه خود در سازمان سیا آمریکا (ادوارد اسنودن) را هم بهش هدیه داده!
اگر بعد از اینکه در سال 2006 در نیویورک دوستان آمریکایی ام بهم نگفته بودند که "" جنایتکار جهانی انگلیس است"" و بازم به تلویزیونشان نگاه میکردم (اگرچه هر ویدیو و تلویزیون دیگر کشور ها را ببینم اول آگهی انگلیس را پخش میکنند؟) تا حالا صد ها بار مرده بودم و دیگر روز و شب سرم را نمیگرفتم و در خیابانها بدوم؟
اگر فکر میکنید که دیگر انگلیس برای گرفتن خاک کشور های دیگر و کشتن مردمشان اقدام عملی نمیکند سخت در اشتباهید! دیگر شیوه جدید ""کنترل از راه دور و با امکانات مکالماتی و رادیو وتلویزونی و حتی هر دستگاه الکترونیکی که در آن چیپس کامپوتری میباشد خون شما را 24 ساعته میمکند""
برنامه روز شنبه فاکس نیوز آمریکا:
Saturday 11/03/2017 Fox News USA about NSA spay...
فقط چیزیکه به نظر آمریکایی ها در رابطه با سرویسهای مخفی آمریکا میباشد را مختصر توضیح داده و (باید بگم روز سوم اقامتم در انگلیس یعنی 22/06/21996 وقتی سگ دخترم را به پارک بردم و برگشتم و در نبود کسی در خانه تلویزیون را روشن کردم روی کانال 4 انگلیس بود و فورآ آگهی آن منو نشان میداد که سگ را به پارک میبرم؟ یعنی اگرچه از 22/09/1994 تا 19/06/1996 در آمریکا اقامت داشتم ولی همزمان انگلیس بدون اطلاع من و از راه تلویزیونم در تگزاس منو کنترل مینوده و وقتی برای پاسپورت دخترم رفتم همه فرار کردند زیرا اینتلجنت سرویس دنبالم بود که دستگیرم کنه! هیچ کس بحز من و دخترم آنجا نبود(همزمان همه ایرانیها میگفتند که وزارت کشور خیلی پناهنده داره و همیشه شلوغه؟...)
ما مردم عادی حق زندگی آزاد در این دوره نداریم و همه بردۀ پولدارها هستیم اگر نجنبیم از خودمان و بچه هایمان هم نمیتوانیم حفاظت نماییم (چقدر بچه تازه بدنیا آمده بدون مغز بودند...؟) باید بهتر فکر کنیم که ""چه باید کرد"".
 من یک دشمن دارم و آنها ملا های حاکم هستند که کشورم را دزدیده اند نه کسی دیگر.
م طحانی لندن
12/03/2017