جمعه، خرداد ۲۸، ۱۳۹۵

من به اسم تروریسم لوکس میشناسم شما چطور؟

http://topdocumentaryfilms.com/offline-new-luxury/
من به اسم تروریسم لوکس میشناسم شما چطور؟
http://topdocumentaryfilms.com/offline-new-luxury/
We've all witnessed it in restaurants, family gatherings or special events. Resembling hordes of mesmerized zombies, nearly every face we see is buried in the hypnotic glow of their smart phone or tablet. Is there any escape? The new documentary titled Offline is the New Luxury, produced by VPRO, follows a new movement geared towards of achieving just that.
The film begins by asking the most basic question. What have we lost as a result of our increasingly interconnected digital technologies? Ironically - in a world where we can engage in numerous social media platforms and send messages to nearly anyone on the planet - we've become more disconnected from one another than ever before. We've lost our knack for social interplay, the intimacy of eye contact, the art of conversation and the majesty of living in the moment. ....
SO GOOD TO KNOW!
هفته آینده 20 ساله که توسط دولت فخیمه و تروریسم جهانی انگلیس به عنوان ""ایرانی آمریکایی"" دستگیر شده ام و به اسرائیل، روسیه و ایران و هند و پاکستان و.. فروخته شده ام (در واقع تروریستها از همه دنیا به همسایگی من در شمال لندن میآیند که یک ایرانی آمریکایی را شکنجه و ترور و مورد تجاوز قرار بدهند. و فروشنده من نه تنها بخشی از لندن بلکه بخش وسیعی از آمریکا و اروپا و... را خریده و داره """دوباره سازی میکنه؟ حتی کاخ سفید آمریکا را""". چند ماه پیش جریان خریدن بخشی از لندن را توسط دولت محلی لندن توضیخ دادم) در این 20 سال انگلیس تمام دنیا را با زلزله سونامی طوفانهای کشنده سرنگون نمودن هواپیما و 9/11... وقطار و اتوبوس (حتی در لندن که چرا پارلمان اجازه داده واردش بشوم؟) و موج وسیع ترورهای کور "عمومآ مثل ترورهای سیاسی و قتل رهبران شناخته شده مخالف رژیم در برون مرز ترور مینمایند"" و همزمان با وسیله مواد رادیوآکتیو امواج رادیویی (هر چند وقت مسجد مسلمانها و کاتولیک چرچ و چرچ جهود های نزدیک خانه ام دستگاههای ارسال پارازیت رادیو را سر راه من بیرون میاندازند...)
در هر مراجعه به بیمارستان و یا دکتر شکنجه من و ترور افزایش پیدا میکنه! از زمانی که متوجه شدم که رادیو و تلویزیون انگلیس بویژه "بی بی سی و کانال 4 انگلیس پشت تمامی ترورها میباشد دیگر هیچیک از تلویزیون و رادیو آنها را نمیبینم ولی اگر رادیو و تلویزیون هر کشوری را ببینم صدای بی بی سی و کانال 4 و بعضا مجلس رژیم و یا روسیه را پازایت میفرستند!
کنترل تمامی ترورها را به دلیل اینکه هر دو حزب آمریکا در بمبگذاری اکلاهما دست مستقیم داشته اند از زاویه خودشان رهبری مینمایند(مثلا وقتی بیمارستان میروم و دکتر بیمارستان یک ورقه کاغذ و یک کلید را روی میز و یا دیوار میتکانه همزمان هوائیمایی سرنگون میشه و یا چیزی شبیه آن.. مهم نیست کجا و یا ترورهایی مثل "اورلاندو" آمریکا انجام میشه و رهبر وقت از هر دو حزب آمریکا برای بیان خبری با همان ورقه کاغذ و کلید ظاهر میشوند (چندین هواپیما در همین امسال سرنگون شده که هیچ کسی دلیل آنرا نمیدونه و یا پیدا نشده است و"پل رایان سخنگوی فعلی حزب جمهوریخواه آمریکا و یا هیلاری کلینتون عامل آن هستند)
زمانیکه در ماه مارس و می امسال به یک رادیو آستین تگزاس که مستقل هست گوش دادم همه سیستمهای این دو حزب بهم خورد و کاملا روبروی هم قرار گرفتند ولی بدلیل اینکه 20 سال ناگفته دارند نمیتوانند از کجا شروع کنند؟ و از آنجا که در لندن زندانی رژیم و انگلیس هستم در تمامی دنیا شبکه های ترورشان اقدام به عمل مینمایند...
به اخبار ماه می وژوئن امسال و رنگهایی که برای تظاهرات و یا عملیات استفاده میشود دقت نمایید! تا عمق استخوانشان در خدمت تروریسم جهانی ایران و انگلیس هستند؟
لطفا دقت نمایید که ویروسهای ناشناخته و کشنده جدید چقدر در دنیا گسترده شده که نه تنها حیات انسان بلکه زمین را هدف قرار داده است؟ و در اینمیان دیگر اگه ""جمهوری اسلامی و سوریه و عراق و... چه بر سر مردمانشان میآورند اساسآ مهم نیست زیرا سرشان گرم تنیدن به تنور کشتار به جای دیگری گرم میباشد"".
اینها میخواهند بر ما حکومت نمایند؟

17/06/2016