یکشنبه، شهریور ۳۱، ۱۳۹۲

17 years terrorism against my family on worldwide by UK royal family! After June 1996 when UK home office took my American passport, and prosecuting me! UK royal family start terrorizing my family on, worldwide, like 9/11, earth quick in US, TURKEY, IRAN,... also bombing bus and tube in central London, why Parliament let me in?!
UK royal family is most international terrorism! 17 years tortured me! 23 years tortured my daughter, then my grand children!
Million peoples have been killed by UK army which are on Number 51, 52, 53, 54, 49, 56, 57 on my neighbour!
We need take to court of justice in Europe and US, because of earth quick, 9/11 Oklahoma bombing, Koln library and much more.
All around the world terrorist attacks been down by UK army which are in Salisbury and Tesco too!
We have to arrest these international terrorism governments to save our children’s and family.


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151581186281601&set=np.80450997.100002204230376&type=1&theater&notif_t=close_friend_activity

از زمانیکه وزارت کشور انگلیس پاسپورت آمریکایی ام را ظبط و منو مجبور به ماندن در انگلیس نمود 17 سال گذشته و هر روز هزاران نفر در سرتا سر دنیا تو سط خانوادۀ سلطنتی انگلیس و ارتش انگلیس کشته شده اند! انگلیس اصلی ترین کشور تروریست پرور دنیاست! نوه هایم در جنین مادرشان مورد شکنجه و آذار قرار میگیرند! میلیونها انسان بیگناه در سرتاسر دنیا بعد از بازداشتم در لندن تا کنون کشته شده اند! حتی به خودشون هم رحم نکرده اند و اتوبوس و قطار لندن را در سال 2005 بمب گذاشتند که چرا منو به پارلمان راه دادند! کشتار دیروز در مرکز خرید در کنیا دست پخت جدید انگلیس!... برای سلامتی بچه هایمان و نسلهای آینده باید این اختاپوس تروریسم جهانی یعنی دولت انگلیس را به دادگاه جنایت علیه بشریت کشید!. 9/11 در کمتر از 24 ساعت بعد از تماسم به دفتر نیویورک برای کمک انجام شد و همزمان پلیس پشت در خانه ام بود که: از نیویورک کمک میخواهی برو بگیر!؟. ودر چند ماه گذشته تمامی جا پاهای خودشون در بوستون آمریکا و آثار سفارت انگلیس در پشت 9/11 را هم با انواع ترور پاک کردند!... و همزمان با هر گلوله ای که در این 17 سال شلیک کرده اند یک گلوله هم به مغز من زده اند؟!. نمایندۀ محل اقامتم در محل دفتر باز نکرده و میگه اگه مشکلی داری بیا پارلمان! و وقتی میرم پارلمان بهم حمله میکنند و همزمان در آمریکا و اروپا و... دوستانم را ترور میکنند!... 17 ساله که در انگلیس زندانی هستم و اگه به هر حایی بروم یک لحظه منو تنها نمیگدارن! در مرکز شهر بروکسل در تابستان 2011 دو گلوله به ماشینم شلیک کردند و ادعا دارند که خدا از آسمان بهم سنگ زده!.. لطفآ در تکثیر این مطلب کمکم نمایید...