شنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۱

 نگاهی به گزارش پنتاگون در رابطه با وزارت اطلاعات

رژیم و نقش آن در برنامه ریزی ترورهای برون مرز رژیم ایران، در سال 2102

=======================================================================
گزارش پنتاگون: حضور جاسوس های ایران در سراسر
جهان

۱۳۹۱/۱۰/۱۵
وزارت دفاع آمريکا در گزارشی با اشاره به فعالیت «۳۰ هزار تن» در وزارت اطلاعات ایران، سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی را یکی از «بزرگ‌ترین و فعال‌ترین» سرویس‌های اطلاعاتی جهان دانسته است.

به گزارش روز جمعه، ۱۵ دی‌ماه، از شبکه خبری سی‌ان‌ان، در این گزارش که از سوی محققان دولت آمریکا و به سفارش پنتاگون تهیه شده آمده است که سازمان‌دهی «طرح‌های ترور، بمب‌گذاری‌های تروریستی و جنگ سایبری» از جمله تاکتیک‌های مورد استفاده سرویس اطلاعاتی ایران است.

در همین حال، به گفته روزنامه آمریکایی واشینگتن تایمز، در این گزارش آمده است که «سرویس جاسوسی ایران» در مناطقی چون «افغانستان، عراق، کویت، لبنان، آسیای مرکزی، آفریقا، اتریش، آذربایجان، کروآسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، ترکیه، بریتانیا و قاره آمریکا، از جمله ایالات متحده آمریکا» حضور دارد.

روئِل گِرِکت، افسر پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، که سال‌ها خطوط اطلاعاتی ایران در اروپا و خاورمیانه را تحت نظر داشت، به سی‌ان‌ان گفته است که به باور وی از منظر امنیت ملی آمریکا «تروریسم» بزرگ‌ترین تهدید سازمان اطلاعاتی ایران برای ایالات متحده به شمار می‌رود.

وی تأکید کرده است که سازمان اطلاعاتی ایران با شبکه‌های تروریستی در سایر کشورها در ارتباط است و لذا لزوما نیازی ندارد دست به عملیات تروریستی بزند و می‌تواند این کار را به دیگران محول کند.

به دنبال متهم شدن ایران به برنامه‌ریزی برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشینگتن در ماه مهر ۱۳۹۰، ایالات متحده چندین بار از احتمال حملات تروریستی ایران علیه منافع آمریکا ابراز نگرانی کرده است.

همچنین به دنبال خبرساز شدن توطئه ترور سفیر عربستان سعودی در واشینگتن، پیتر کینگ، نماینده جمهوری‌خواه کنگره و رئیس کمیته امنیتی آمریکا، نیز محل نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل در نیویورک و همچنین دفتر حفاظت منافع ایران در واشینگتن را به جاسوسی متهم کرد.

در عین حال مقام‌های اسرائیلی و برخی منابع غربی نیز ایران را به دست داشتن در برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تروریستی که در چند وقت اخیر در جمهوری آذربایجان، بانکوک تایلند، تفلیس گرجستان، دهلی نو در هند، و کنیا در آفریقا کشف شده، متهم می‌کنند.

جمهوری اسلامی اتهام دست داشتن در هر گونه توطئه ترور در این کشورها را رد کرده است.
================================================================

"جای سوال اینجاست که: آقای ""او با ما"" که با تبلیغات وسیع ملاقات و تبادل نظر و رابطه برقرار نمودن با سران رژیم ایران برندۀ دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و اولین مسلمان کنیایی آمریکایی رئیس جمهور آمریکاست در وسعت دادن به شبکه های تروریستی رژیم ایران چه نقشی داشته است؟! این اقدام آقای اوباما و سکوت ممتد وی در برابر برنامه های تروریستی رژیم در سرتاسر جهان در طول ریاست جمهوری وی به چه معناست؟! این سکوت و بی عملی آقای اوباما باعث گسترش وسیعتر عملیات تروریستی رژیم در سرتاسر جهان گشته است! شبکه های تروریستی رژیم نیازی به ورود به عملیات تروریستی توسط افراد وزارت اطلاعات خود ندارند و به راحتی به نیروهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی (جنوبی و شمالی) خود واگذار میکنند که رد خود را گم کنند!( به اشارۀ روئل گرکت افسر پیشین اطلاعات آمریکا در اینمورد بیشتر دقت نمایید!...). از جمله عملیات تروریستی ایران در طول سال 2012 در اروپا، آمریکا و آسیا موارد نمونۀ میباشد که با تجهیز و برنامه ریزی برای بکار گیری نیروهای جذب شدۀ خود در برون مرز توانست یک موج وسیع تروریستی بر علیه اسرائیل و آمریکا(آن بخش از دولت و کنگرۀ آمریکا که خواهان براندازی رژیم بودند...) به کلی با موج وسیع تروریستی کنار زد! و همۀ برنامه های دولتین اسرائیل و آمریکا در رابطه با خود را به یک موضوع جنگ طلبی بر علیه خود بر روی میز دنیا قرار داد و آنها را با این بهانه کنار زد! و کسی هم بر علیه عملیات تروریستی آنها و کشتن آمریکاییها در خاورمیانه و... و ترور اسرائیلیها در آسیا و خاورمیانه اعتراض برنامه ریزی شده و بردن بر روی میز سازمان ملل و مجامع حقوق بشری جهان اقدامی ننمود و با این عمل رژیم برندۀ ترورهای خود در برون مرز در سال 2012 شد!... آقای رئیس جمهور اوباما در رابطه با ترورهای رژیم در برون مرز چه اقدام مشخص و چشمگیری نمود؟! هیچ!؟، زیرا زیر آبی دست دوستی با رژیم داده است! چیزی که رژیم را در ترور بیشتر شیر نمود!...".
تنها و اصلی ترین راه، راه براندازی تام و تمام رژیم تروریستی اسلامی ایران است و باید که این جرثومۀ ترور و جنایت و فساد جهانی را از ریشه اش در ایران برکند و تمامی راههای دیگر اقدامی اصولی نخواهد بود و رژیم راه خودش را با توصل به ترور و رشوه گیری جهانی از سوراخ دیگری باز خواهد نمود!. یک جراحی درست و اصولی برای برکندن ریشۀ تروریسم اسلامی جهانی برکندن رژیم اسلامی ایران از ریشه اش در ایران میباشد و بعد از این جهان دیگر چهرۀ ترور را نخواهد دید و بس.

"هر چقدر در این اقدام اصلی و اصولی دیر نماییم خون بیشتری در صحنه های زندگی مردم جهان ریخته خواهد شد، و تاریخ در آینده از ما و از این کوتاهی سوال و بازخواست خواهد نمود!".

م طحانی
16 دی  1391