دوشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۰

Exposing Fraud and Corruption in Iran - Part -(1( . دزدی و چپاول در رژیم ملا، پاسداری!.

Exposing Fraud and Corruption in Iran - Part -(1( . دزدی و چپاول در رژیم ملا، پاسداری!.

خبرگزاری "سی ان ان" اسامی 140 نفر از کلان دزدان رژیم را اعلام کرد. ویدیو. 2

خبرگزاری "سی ان ان" اسامی 140 نفر از کلان دزدان رژیم را اعلام کرد. ویدیو.2

خبرگزاری "سی ان ان" اسامی 140 نفر از کلان دردان رژیم را اعلام کرد. ویدیو.


خبرگزاری "سی ان ان" اسامی 140 نفر از کلان دردان رژیم را اعلام کرد. ویدیو.

چهارشنبه، دی ۲۸، ۱۳۹۰

""بی دلیل نیست که دولت محلی شمال لندن , بعد از هر تماسم با آمریکا ماشینهای علف زنی خود را در مقابل ساختمان محل سکونتم جمع میکنه"".

http://www.radiofarda.com/content/f5_mysterious_death_of_an_iranian_american_student_in_texas/24455070.html  ""بی دلیل نیست که دولت محلی شمال لندن , بعد از هر تماسم با آمریکا ماشینهای علف زنی خود را در مقابل ساختمان محل سکونتم جمع میکنه"". امروز صبح ماشن علف زنی و لودر و کامیون بار مخصوص حمل شن و ماسه جلوی ساختمان محل سکونتم منتظر من بودند!." "گلاره باقر زاده جنایت دیگر رژیم ملا، پاسداری که از محل سکونتم در شمال لندن و "بی بی سی"، طراحی ترور شد"...
"لطفآ اطلاع رسانی نمایید"....

دانشجوی ایرانی به ضرب گلوله در تگزاس کشته شد

«گلاره باقرزاده» دانشجوی پزشکی
۱۳۹۰/۱۰/۲۸
گزارش ها حاکی است، «گلاره باقرزاده» دانشجوی پزشکی و از فعالان  دانشگاهی، در خودروی شخصی خود و در فاصله ای نزدیک از منزل مسکونی اش به ضرب گلوله از پادرآمده و کشته شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی «ای بی سی نیوز» گلاره باقرزاده ۳۰ ساله، حوالی نیمه شب دوشنبه در حالی که در حال حرکت به سمت منزل مسکونی خود در هیوستون در ایالت تگزاس بود، از ناحیه شیشه کناری خود مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

پلیس هیوستون در بیانیه ای اعلام کرد: «وقتی ماموران به صحنه رسیدند، ماشین به سمت گاراژ خانه رانده شده بود و موتور آن هنوز روشن بود و از آن جایی که روی پیاده رو گیر کرده بود، چرخ هایش هنوز می چرخید. قربانی این حادثه روی صندلی افتاده و درگذشته بود.»

به گفته نیروهای پلیس، هیچ چیز از خودرو سرقت نشده و حتی تلفن موبایل و کیف او هنوز در ماشین بوده است. بخش جنایی پلیس هیوستون می گوید شاهدان نزدیک به صحنه گفته اند که صدای چند شلیک، حرکت خودرو و اصطکاک چرخ های ماشینی که با عجله در حال حرکت بوده را شنیده اند.

پلیس هیوستون به شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز گفته که آخرین کسی که با گلاره باقرزاده در تماس بوده، دوست پسر سابق او و از دوستان نزدیکش بوده است. وی به پلیس گفته است: «در حال صحبت بودیم که صدای شدیدی شنیدم اما مطمئن نیستم صدای شلیک گلوله بوده باشد.»

گلاره باقرزاده طبق گفته های کسانی که او را می شناختند و همچنین مصاحبه ای که با روزنامه «هیوستون کرونیکل» داشته، از فعالان سیاسی و حقوق زنان بوده و به گزارش ای بی سی نیوز، از مخالفان فعال حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به نوشته هیوستون کرونیکل، خانم باقرزاده در تظاهرات اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش حضور فعال داشته ولی از خبرنگاران خواسته نام او را در ویدئوها و گزارش های تلویزیونی به کار نبرند چرا که می ترسیده تحت تعقیب و آزار و اذیت قرار گیرد.

پلیس هیوستون به خبرنگار ای بی سی نیوز گفته به نظر نمی رسد خانم باقرزاده به دلیل ایرانی بودن و یا فعالیت های سیاسی یا اجتماعی اش کشته شده باشد یا حداقل هنوز چنین ارتباطی دیده نشده است. با این حال با توجه به این که نه به کیف پولش دست خورده و نه تلفنش ربوده شده، مرگ مشکوکی به نظر می رسد.

پلیس هیوستون گفته هنوز برای هرگونه پیش بینی زود است و تحقیقات هنوز ادامه دارد و افراد مرتبط با خانم باقرزاده مشغول پاسخ به پرسش های پلیس هستند.

 گلاره باقرزاده دانشجوی فناوری ژنتيک مولکولی در دانشگاه پزشکی تگزاس بود. به گزارش پليس، اين تيراندازی ساعت ۱۱و ۴۵ دقيقه دوشنبه شب گزارش شده است.

یکی از همسایه های گلاره باقرزاده که نخواست نامش فاش شود، به ای بی سی نیوز گفت که دوربین های مداربسته در اطراف خانه اش داشته و پلیس برای تحقیق نوار این فیلم ها را برده است. این همسایه گفته بیش از چهل سال است که در این منطقه زندگی می کند و تاکنون شاهد چنین حادثه ای نبوده است.

ای بی سی نیوز می گوید هیچ یک از افراد خانواده گلاره باقرزاده برای واکنش در مورد این گزارش و این پرونده، در دسترس نبوده اند.