پنجشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۰

هنرمند برجسته مقاومت ایران، منوچهر سخایی، در آمریکا درگذشت

هنرمند برجسته مقاومت ایران، منوچهر سخایی، در آمریکا درگذشت

پنج‌شنبه، ۰۸ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۲۸ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button
رئیس جمهور برگزیده مقاومت این فقدان بزرگ را تسلیت گفت.
خانم مریم رجوی هم چنین گفت: منوچهر سخایی با بیش از نیم قرن فعالیت و شهرت هنری، پرستوی هنر ایران، از مفاخر مقاومت، روزنامه نگار حرفه ای، خواننده ”پرستو“ به یاد برادرش سرگرد محمود سخایی، شهید کودتای ۲۸ مرداد بود. سخایی از شیفتگان اشرف بود و در آخرین پیام هایش، بیش از حال خود و بیماری جانکاهش، دل مشغول مجاهدان اشرف بود.
هنرمند برجسته مقاومت ایران پس از سه دهه تبعید، بامداد امروز در کالیفرنیا پس از چند سال مقاومت در برابر بیماری سرطان، در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۰

"بیائیم سر (افعی مجاهد خوار) را بکوبیم به سنگ".

"بیائیم سر (افعی مجاهد خوار) را بکوبیم به سنگ".
شنیدنی و عبرت انگیز است!. درست بعد از تقریبآ حدود دو هفته بعد از هجوم جنایتکارانۀ نیروهای مالکی به اشرف (5 اردیبهشت 90)، وزیر دادگستری عراق "حسن حلبوص حمزه الشمری" به ایران میرود و با "مرتضی بختیاری" وزیر دادگستری رژیم ملا، پاسداری "قرداد استرداد مجرمین" بین دو کشور را امضاء مینماید.! هنوز خون شهدای "مجاهدین اشرف" بر زمینهای شهر اشرف میجوشد که این قرار داد امضاء میشود.! "دلیل حملۀ 19 فروردین به اشرف و گرفتن 35 شهید و 350 مجروح را در این ملاقات بین قاتلین رژیم ملا، پاسداری و دولت دست نشاندۀ (آمریکایی، اسلامی، اخوان المسلمین عراق) در عراق را بهتر درک نمایید!.
قند در دل آب کردن "آخوند غلامحسین اژه ای"را هم در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این ملاقات داشته باشید که چگونه نقشه های پلید و شیطانی رژیم ملا، پاسداری را رو آب میریزد که "تروریستهایی که هم در ایران و هم در عراق پروندۀ تروریستی دارند از (جمله اعضاء سازمان مجاهدین خلق ایران در شهر اشرف)" که از بدو "انقلاب اسلامی به عراق فرار کرده اند را تحت تعقیب قرار داده و دستگیر و به ایران مسترد نمایند".! ظاهرآ این قرارداد دو طرفه "برای استرداد مجرمینی است که غیر قانونی از مرز دو کشور گذشته اند میباشد"!.
در اینجا باید "جرم" را معنی نمود. "جرم عبارت است از حرکتی، عملی، کرداری و رفتاری که یک فرد بر خلاف قوانین کشور مطبوعش انجام میدهد" میباشد. حال بیایید و دولتهای ایران و عراق را در ترازوی "دولتی مردمی و دمکراتیک بسنجید" تا به یقیین برسید که "آیا آنها پایگاه واقعی مردمی را دارند یا نه"!؟
ایران: "از بدو برقراری جمهوری اسلامی تمامی دولتهای دمکراتیک جهان، رهبران دمکراتیک جهان، احزاب مترقی دنیا و مجامع حقوق بشری بطور مدام و هر ساله پروندۀ قطوری از اعمال ضد خلقی و ضد بشری این رژیم را ثبت و منتشر نموده اند، سالی نیست که کمیسیون حقوق بشرملل متحد، رژیم را در لیست کشورهای ناقض حقوق بشر قرار ندهد و قطعنامه برایشان صادر ننماید"، پس دولت جمهوری اسلامی ملا، پاسداری از آنجا که مردمی و دمکراتیک نیست (حق تعریف جرم) را ندارد چون "مجرمان معرفی شده از طرف این رژیم همانا انقلابیون و مبارزین و مخالفین سیاسی آنها هستند و نه مجرم با تعریف واقعی جرم"! زیرا با عملکرد رژیم، "این رژیم پلید ملا، پاسداریست که مجرم دولتی واقعی است"!.
عراق: دولت دست نشاندۀ "آمریکایی"، "حزب الدعوۀ عراق،که جنایتکاری همچون نوری مالکی" در عراق که با همدستی نیروهای وابسته به رژیم ایران وبا خط دادن مستقیم نیروی قدس سپاه پاسداران رژیم آخوندی برای بار دوم صندلی نخست وزیری عراق را به دست گرفت، از سوی تمامی نیروهای واقعآ انقلابی عراق مورد تنفر است و تظاهرات مستمر در اکثر شهرهای عراق را در طول مدت ریاستش شاهد هستیم، با این برداشت به این نتیجه میرسیم که "دولت مالکی مردمی و دمکرات نیست و دارای "سیستم جرم دولتی میباشد". پس قرارداد "استرداد مجرمین بین دو دولتی که بر "سیستم تروریسم دولتی و جرم دولتی" استوار هستند برقرار گشته و "مطلقآ بر مبنای مجرمان دو دولت ضد خلقی استوار است"! و دقیقآ طرحی ضد خلقی است.
خبرگزاریهای جهان تمامی جوانب آنرا بازگو کردند ولی اگر با دیدی "فوق الذکر وارد تبیین این قرارداد شویم میبینیم که "هدف تبادل نیروهای سازمان مجاهدین خلق ایران موجود در کمپ اشرف (در وحلۀ اول)و تدارک حملۀ جنایتکارانه ای دیگر به اشرف و سپس پرداختن به سایر احزاب و گروههای سیاسی ایرانی موجود در عراق (مرحلۀ دوم) میباشد".!
حال اگر "دیدار آقای گیتس از عراق را همزمان با حملۀ جنایتکارانۀ مالکی به اشرف در 19 فروردین را هم اضافه نمایید" میبینید که "مثلث شوم (اوباما، احمدی نژاد- خامنه ای، مالکی) قدم به قدم و بسیار زیرکانه خط رابطه زدن با یکدیگر را پیش میبرند"!. آقای "اوباما دقیقآ دیپلماتیک و ماهرانه خط سیاسی خود با رژیم پلید ملا، پاسداری را پیش میبرد و با یکی به نعل زدن، (فشارهای تحریم اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک به رژیم ایران) و یکی به میخ،(فرستادن نمایندگان دولت دست نشاندۀ خود در عراق برای بستن قراردادهای مختلف)را ماهرانه به پیش میبرد و بهای این رابطه زدن را از جیب دشمن  اصلی دو دولت ایران و عراق (اعضاء مجاهدین خلق ایران) میپردازد"!. نگاهی به شهدای مجاهدین خلق ایران در زمان بمبارانهای ارتش آمریکا و ربودن اعضای آنها در داخل عراق و حملۀ جنایت کارانۀ سال 89 و 19 فروردین 1390 به اشرف، مبنای روشنی از بهایی است که "مجاهدین مستقر در شهر اشرف" در این زمینه پرداخته اند و شاخص این ادعاست!. سه دولت ایران، عراق و آمریکا مجاهدین خلق ایران را همچون "مرغ، هم در عزا سر میبرند هم در عروسی"!....
با این تفاسیر "باید که سر این افعی مجاهد خوار را کوبید و نشانه گرفت". رژیمهای ایران و عراق عاملین اصلی این جرثومۀ (مجاهد خواری) هستند و آمریکا نقش خود را به خوبی و زیرکانه در این زمینه به پیش میبرد!. نگاهی کوتاه به "اتفاقاتی که اشاره کردم و موضع گیری دولت آمریکا در بارۀ آن ما را به این یقیین میرساند". آخر مگر نه این است که "سکوت و بی عملی در مقابل جنایت علیه بشریت دولتین ایران و عراق علامت رضاست"!؟. پس چرا "دولت آمریکا دائمآ سکوت میکند"؟! و علی رغم حکم دادگاه آمریکا "برچسب تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران"را ملغی نمیکند و با اینکار "دست دو دولت ایران و عراق رابرای کشتار مجاهدین خلق، بویژه مجاهدین مستقر در اشرف که (شامل افراد حفاظت شدۀ تحت کنوانسیون چهارم ژنو)، هستند را باز میگذارد"!.... این "اژدهای سه سر (مجاهد خوار) را بشناسید"!.
ارتجاع در درخشش خورشید فروزان آزادی و آگاهی محو و نابود خواهد شد.
پیروز باشید.
ایران زمین.

یکشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۰

معضلات امروز پناهده گان، مسئلۀ پناهندگی!.

معضلات امروز پناهده گان، مسئلۀ پناهندگی!.
مسئلۀ پناهندگی گرچه در دوران رژیم "شاه" مسئله ای خاص بود و بویژه بعد از کودتای 28 مرداد گسترده شد اما فقط در طیف معدودی گسترش یافته بود و همه گان راه و چم پناهنده شدن را نمیدانستند... مسئلۀ پناهندگی در زمان سرازیر شدن "سران رژیم آخوندی در سال 57  به ایران که با حمایت دولتین "انگلیس و آمریکا"، اوج تازه ای گرفت ولی باز فقط به آن طیف از سران و دست اندرکاران رژیم پادشاهی بود که توانسته بودند از چنگال رژیم نو ظهور آخوندی بگریزند.
اوج پناهنده شدن و معضل پناهندگی به زمان بعد از 30 خرداد سال 1360 برمیگردد چونکه "با اعلام جنگ مسلحانۀ مجاهدین در مقابل رژیم ملا، پاسداری" دیگر انبوهی از جوانان مجاهد و مبارز و فدایی و... برای پیوستن به کانونهای این جنگ در برون مرزها، میبایست که از کانال پناهندگی عبور میکردند و جذب شبکه های سازماندهی در  کشورهای همجوار ایران "عراق، ترکیه، پاکستان و..." میشدند. سازمانهای "مجاهدین خلق ایران، چریکهای فدایی خلق و احزاب کردی آن زمان.." در کشورهای همجوار با ایران دفاتر گسترده برای جذب نیرو داشتند و به  طور گسترده در تماس با مجامع حقوق بشری و پناهندگی به دنبال حل و فصل کارشان میرفتند تا با گذر از این مرحله نیروهای جدید و خواهان وصل را به منطقۀ مرزی ایران و عراق و مناطق آزاد شدۀ آن زمان برای گذراندن "آموزشهای سیاسی، نظامی و تشکیلاتی و.."وارد نمایند و نیروی تازه نفس را به صحنۀ جنگ با رژیم آماده کنند... در این راستا کم نبودند نیروهایی که در این راهخروج و وصل،  به دست دژخیمان به شهادت رسیدند، از جمله حملۀ رژیم به پایگاهای مجاهدین در شهرهای مرزی ایران و پاکستان و منطقۀ آزاد شدۀ کردستان ایران و مرزهای نا امن ترکیه وایران و...".
و اما خط پناهندگی در تابستان 67 و پس از عملیات کبیر فروغ جاویدان توسط ارتش آزادیبخش وارد فاز جدیدی شد. رژیم ملا، پاسداری در این زمان تمامی وابستگان به مجاهدین ، چریکهای فدایی و مبارزینی که بر سر موضع تشکیلاتی خود استوار بودند ابتدا در تمامی زندانها و سپس کسانیکه به دلیل سیاسی و وابستگی تشکیلاتی به گروههای فوق در بیرون از زندان بودند رفت و همه را قتل عام نمود و کسانیکه از گروههای سیاسی دیگر که "طرفدار رفرم در این رژیم بودند" را از زندان آزاد و با پاسپورت روانۀ اروپا، آمریکا نمود و "پروژۀ پناهندگی و پناهنده شدن را در دستور کار سپاه پاسداران برون مرزی قرار داد".
این افراد که عمومآ با "پاسپورت روانۀ ترکیه، پاکستان، افغانسان، باکو، عراق و..." شده بودند هدف مشخصی را دنبال میکردند و در کشورهایی که پناهنده میشدند با عوامل پیدا و نهان رژیم و بعضآ مستقیم با سفارت رابطه میزدند و به شناسایی پناهندگان فعال در کادر "اعضای شورای ملی مقاومت و گروهها و سازمانها و شخصیتهای وابسته به شورا" میپرداختند و از آنجا که تمامی عملکردهاشان از چشم نیروهای انقلابی بدور نبود و به کشورهای محل اسکانشان اعتراض میکردند در بعد از گرفتن "پاسپورت شهروندی کشور مطبوعشان" رژیم به ترتیب آنها را به داخل برد زیرا دیگر در خارجه سوخته بودند"! و رژیم کارت جدیدی با عنوان "(مخالفین ما و فراریها میتوانند به ایران باز گردند و در ایران اسلامی امنیت دارند را") به روی میز رهبران اروپایی آمریکایی و مجامع حقوق بشری و پناهندگی برد و قفل دیگری بر معضل پناهنده شدن زد.!!! و نمونه آورد که "مخالفین ما از اروپا و آمریکا به ایران بازگشته و امنیت دارند".....
گستردگی این عمل "پناهنده گان رژیم ساخته" طوری بود که کلیۀ کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا به بازنگری معضل پناهندگی پرداختند و از آنجا که دیگر سازمانهای "مجاهدین خلق ایران، چریکهای فدایی خلق، احزاب کردی" بویژه بعد از جنگ آمریکا و عراق در سال 2003 دیگر "پشت جبهۀ امنی برای تشکیلات خود نداشتند که بتوانند از آنجا به آموزش و سازماندهی نیروهای جنگندۀ خود در داخل بپردازند" و در عمل "همگی از عملیات مسلحانه در داخل"باز داشته شده بودند بهانۀ دیگری برای حل معضل پناهندگی به دولتهای اروپایی و آمریکا داد که دیگر هیچ گروهی در داخل فعال واقعی نیست....
پیشقراول "برچسب تروریستی علیه سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت" در سال 1997 "آقای کلینتون رئیس جمهور جدید آمریکا بود". این مراوده با دولت خاتمی برای مجاهدین و کلیۀ اعضای شورای ملی مقاومت بسیار گران تمام شد و درصد بالایی از انرژی تشکیلاتی قفل شد و بزرگترین بهانه ای بود که کلیۀ کشورهای اروپایی و آمریکا در مسئلۀ پناهندگی را قفل و موم کردند و دیگر کسی را به عنوان پناهندۀ سیاسی نمیپذیرفتند و همۀ کسانیکه به این کشورها فرار میکردند را بر میگرداندند و هستند بسیار کسانیکه در بعد از برگرداندن اعدام شدند...
دشمن به ظاهر شمارۀ یک رژیم در این میان در سال 1997 توسط "اقای کلینتون و با پز ارتباط با خاتمی مدره" و سپس در سال1998 توسط "آقای اوباما، و پز ارتباط با احمدی نژاد" دیگرتمامی راهها را در معضل پناهندگی قفل نمود و کلیۀ کشورهای اروپایی و آمریکا و مجامع حقوق بشری و پناهندگی تمامی راه ها را برای"سیاسیون فراری قفل کردند"!. و انبوه پناهندگان سیاسی در سر فصلهای مختلف خیزشهای اجتماعی در این دوران، به ایران ملا، پاسداری برگردانده شدند و یا سالیان درازی است که در "ترکیه، یونان، آذربایجان و... قفل شده اند".
بن بست شکنی پناهندگان در کشورهایی مثل" یونان، ترکیه " با دوختن لبهاو تحصن در مقابل مقر سازمان ملل شروع شد و پس اززمانی بسیار طولانی به معدودی از آنها پناهندگی داده شد. این بن بست شکنی اوج فراتری به خود گرفته و همانگونه که در خبر ها آمده در باکو "با دوختن لبها، چشمها، گوشها" و اخیرآ در انگلستان نیز به همین شیوه پناهنده گان به اعتراض به دولتین و ارگانهای پناهندگی و حقوق بشری پرداخته اند... مورد انگلستان که "جوانی 17 ساله ادعای مورد تجاوز قرار گرفتن توسط رژیم پلید ملا، پاسداری را هم دارد"، چیز جدیدیست، و دریغا که تمامی مراجع مورد بحث ککشان هم نمیگزد و باز تاب گستردۀ این عمل پناهندگان در مطبوعات و رسانه های جهان را به هیچ میگیرند
چاره چیست؟!
از آنجا که در رابطه با مسئلۀ پناهندگی با پرداختی گران توسط"مجاهدین و فدایی ها و مبارزین واقعی" رقم خورده و در طول سالیان گدشته رژیم پلید ملا،پاسداری اعضاء و وابستگانشان در ایران را به چوبۀ دار میسپارد و این اصلی ترین دشمن رژیم (مجاهدین، فدایی خلق و وابستگان به شورای ملی مقاومت"، هم درگیر رفع مشکل و بر چسب تروریستی علیه مجاهدین هستند و هم "مزدور مالکی، حاکم عراق جدید مدام از مجاهدین کمپ اشرف از کشته پشته میسازد)، کانونهای پرداختن به معضل پناهندگی را در کشورهای محل اقامت خود گرم نگه داریم و "خونهایی مثل کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق بشر، و خانم زهرا رجبی شهید راه پناهندگان سیاسی و...)" را زنده نگاه داریم و از پناهندگان جدیدالورود با هر نامی و هر فکر سیاسی حمایت کنیم و زبان گویای آنها باشیم تا نگذاریم که "حریم مقدس پناهندگی دستخوش ددان ملا، پاسدار گردد." پر واضح است که هر پناهنده ای که به ایران برگردانده شود با انگ "مجاهد و محارب و..." به چوبۀ دار سپرده میشود و یا باید تمام عمرش را در زندانهای رژیم سپری کند.!
نگذاریم که دولتین مماشاتگر "حرمت و حریم پناهندگی را خدشه دار نمایند" و آنها را افشا و رسوا نماییم . و اینرا که "پناهندۀ سیاسی کانون جوشان مقاومت است را" پاس بداریم....در" هر سر فصل اعتراضات اجتماعی در داخل، انبوهی پناهنده به خارج سرازیر میشوند آنها را دریابیم و یاورشان باشیم".
همانگونه که "مجاهدین با خون خود بن بستها را باز میکنند" پناهندگان امروزی نیز به آن پی برده و با "دوختن لبها، چشمها و گوشها شان" به این ندا پاسخ میدهند. بهوش که" از این عمل دلیرانه شان غافل نشویم و بر سر سران مماشاتگر اروپا،  آمریکا بکوبیم و چشمشان را به خیانتی که میکنند باز نماییم".
پیروزی از آن خلقهاست و ارتجاع در پرتو خورشید درخشان آزادی محو و نابود خواهد شد.
پیروز باشید.
ایران زمین.

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۹۰

‏يادآوري: Faryad Ashena‏ براي شما دعوت‌نامه‌ي فيس‌بوك فرستاد.‏

facebook
سلام،
شخص زير شما را به دوستي در فیس بوک دعوت كرده است:
Faryad AshenaFaryad Ashena
دعوت‌نامه ارسال شد:
مارس 30, 2011
 


افراد ديگري كه شما را براي پيوستن به فيس بوك دعوت كرده اند:

Mo TahaniMo Tahani
دعوت‌نامه ارسال شد:
ژانویه 15, 2011
 

فیس‌بوک محلی مناسب برای در ارتباط ماندن با دوستان، فرستادن عکس‌ها و ویدئوها و ایجاد رویدادها است. اما اول باید عضو شوید. برای ساختن یک نمایه و در تماس بودن با کسانی که می‌شناسید همین امروز نام‌نویسی کنید.
با سپاس،
گروه فیس‌بوک
فیس بوک رایگان است و هر کسی می تواند به آن بپیوندد
نام‌‌نویسی

برای ثبت نام در فیس بوک، از لینک زیر استفاده کنید:
http://www.facebook.com/r.php?re=a80e80a13ead936a1b851c6ecab3f072&mid=41a6d9bG50241890G0G46
The message was sent to mo.tahani.iranzaminman@blogger.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future or have your email address used for friend suggestions, you can لغو اشتراک. بیشتر بدانید. about this email.
Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303

چهارشنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۹۰

مثلث شوم "اوباما، احمدی نژاد خامنه ای، مالکی" وکشتار "مجاهدین بی سلاح"!.

مثلث شوم "اوباما، احمدی نژاد خامنه ای، مالکی" وکشتار "مجاهدین  بی سلاح"!.
 
اوباما که با شعار "تماس و رابطه زدن با احمدی نژاد" در تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شد در طول این مدت از ریاست جمهوریش بجز "تحریمهای بچه ترسون بر سر پروژۀ اتمی رژیم ملا، پاسداری و بعضآ موارد تروریستی" هیچ موضع مشخص و قابل قبول علیه رژیم نگرفته؟! و در طول این مدت در عمل و با "سکوت در مقابل اعدامها، سرکوب تظاهرات و..." دقیقآ آب به آسیاب اعمال ضد خلقی رژیم ملا، پاسداری انداخته است"!.
در رابطه با مجاهدین و ساکنین کمپ اشرف نیز با سکوت خود، و عدم رفع برچسب تروریستی راه رابرای کشتار مجاهدین باز نموده و با "خنجری از پشت به مجاهدین خلع سلاح شده ودادن مسئولیت کمپ اشرف به نیروهای عراقی و مالکی که نوچۀ رژیم ملا، پاسداریست" وارد مرحلۀ جدیدی از نابودی تام و تمام مجاهدین اسیر و دادن یک برگ سبز دیگری به {خامنه ای، احمدی نژاد، مالکی} شد. در این راستا کار به جایی کشیده که عملیات کشتار "جنایت علیه بشریت در 19 فروردین 1390 " در زمان حضور سران دولت "اوباما (رابرت گیتس، وزیر دفاع اوباما) انجام میگیرد"!؟ و در مقابل تمامی انعکاسات و محکوم نمودن این جنایت، در زمان حضور وی در عراق، آقای گیتس"از مالکی تقاضای خویشتنداری" میکند!؟ انگار که این "نیروهای ضد خلقی مالکی بودند که مورد هجوم مجاهدین" قرار گرفته اند!؟
رژیم پلید ملا، پاسداری که "طراح و خط دهندۀ این جنایت علیه بشریت" است، از مالکی میخواهد که "بیشتر و بیشتر از مجاهدین کشته بگیرد"!.
این "مثلث شوم" همگی با پز داشتن حمایت داخلی و با انبوهی از تقلب {کودتای خامنه ای برای رئیس جمهور کردن مجدد احمدی نژاد، و کمبود  آرای کافی حزب مالکی  و تبانی او با دیگر نیروهای وابسته به رژیم در عراق و کمک و خط دادن رژیم برای دوباره نخست وزیر شدن وی علیرغم برتری آرای حزب رقیب و برچسب لیست تروریستی آمریکا و عدم التزام آقای "اوباما و دولتش" به رآی دادگاه آمریکا برای لغو برچسب و...") در رآس حکومت قرار گرفته اند، در "مثله و نابود کردن دشمن شمارۀ یک خود یعنی مجاهدین خلق" با هم به رای زنی برای اینکه چه عملی (از نظامی، سیاسی، اقتصادی و..) بر علیه مجاهدین ورق را رقم بزنند از یکدیگر سبقت میگیرند. و هر سه رئوس این مثلث پلید "خود وارد پاسخگویی به این جنایت علیه بشریت" نمیشوند و افراد دست چندم را وادار به پاسخگویی میکنند "که در زمان لازم خود را تبرئه نمایند!".
اگر این مثلث پلید سعی در نابودی مجاهدین بی سلاح شهر اشرف دارند مجاهدین را که از جنگ باکی نیست و همانطور که رهبر انقلاب "آقای مسعود رجوی در گفتگو با مجاهدین شهر اشرف گفت: ("ما که در بند جا و مکان نیستیم)". ... و از بدو این پروسه دائم میگوییم:"( بیا، بیا، بیا،.")، و... "(مائیم که تعادل این جنگ نابرابر را رقم میزنیم نه مالکی و رژیم)"و.... و "(به این مقاومت شما که نه سلاح دارید و نه تجهیزات، به این میگویند فتح مبین .....).
رادیو ها و بلند گوهای این مثلث شوم "رادیو آمریکا، رادیو بی بی سی، رادیو فردا، و تمامی بلند گوهای رژیمهای ایران و عراق" کف بر لب آورده و سر این مقاومت پاکباز، "آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیدۀ مقاومت"را به مسلخ خود میبرند و آنها را مسبب این "جنایت علیه بشریت" میدانند نه مالکی "عامل اجرای دستورات سپاه قدس رژیم پلید ملا، پاسداری" و آمریکا؟!. و گوئیا که تمامی اقدامات رهبران مجاهدین برای یافتن راه برون رفت از این "مهلکۀ سهمگین اسارت 3400 عضو مجاهدین از عراق در طول این 7 سال هیچ بوده است"!
باید که در این رابطه "مزدور مالکی، عملۀ رژیم در عراق" را هدف قرار داد و در مقابل هر عمل وی نقش رژیم ملا، پاسداری و (آقای اوباما) را در تمامی مجامع متمدن دنیا برملا کرد و نقش آنها را در این جنایت علیه بشریت بر روی میز سران و رهبران کشورها و مجامع حقوق بشری و متمدن و تآثیر گزار جهان گذاشت. نمایندگان شما در شهر و کشوری که ساکنید ( در اروپا، آمریکا، آسیا و...)، سازمان ملل متحد، صلیب سرخ و هلال احمر و هر کس که با شنیدن آن دست به کار، عملی در حمایت از مجاهدین بی سلاح شهر اشرف میشود را آگاه نماییم و لحظه ای از این حق خود و مجاهدین اشرف کوتاهی نکنیم. باید که تقاضای "به دادگاه کشاندن مالکی این عملۀ رژیم ملا، پاسداری در رابطه با جنایت علیه بشریت در (عملیات فروغ ایران و فروغ اشرف) را بر سر میز تمامی رهبران جهان و مجامع حقوق بشری، ارگانهای مستقل و آزاد ببریم و سر مویی از آن کوتاه نیاییم تا مسئلۀ اشرف تعیین تکلیف شود.....
سکوت در این رابطه یعنی"تآیید این جنایت علیه بشریت". اگر به سن و سال و زندگینامۀ 34 شهید "فروغ اشرف" نگاهی بیندازید مطمئن میشوید که مجاهدین در این عملیات چه فدیه های گرانبهایی را پرداخت کردند" و این نشانۀ بلوغ ایدئولوژیکی مجاهدین میباشد.
این مثلث شوم فقط و فقط با افشاگری شما دوستان و هوادارن مجاهدین وفدایی، آزادیخواهان ومبارزین واقعی ایران زمین دربند قابل مهار شدن و به میز محاکمه کشیدن مسئولین این جنایت امکان پذیر است و بس.
چراغ سبز آمریکا، "اوباما، گیتس" را در مورد این جنایت علیه بشریت، هرگز از قلم نیندازید و در همه جا متذکر شوید.
 امپریالیسم و ارتجاع دو روی یک سکه اند و با خورشید درخشان آگاهی توده ها محو و نابود خواهند شد.
پیروز باشید.
ایران زمین.

شنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۹۰

قباحت در دجالیت برای بت سازی: {خامنه ای در بدو تولد گفت: یا علی...}!!!؟؟؟

قباحت در دجالیت برای بت سازی: {خامنه ای در بدو تولد گفت: یا علی...}!!!؟؟؟
به این ویدیوی کوتاه گوش کنید! آخوند سعیدی امام جمعۀ قم و تولیت حرم حضرت معصومه برای بت سازی به چه اراجیفی متوسل میشود؟!
عدم مقبولیت "آیت الله یک شبه" در بین حوزه های جهل و جنایت و مراجع دینی بدلایل مختلف باعث این شده که برای جلوگیری از ریزش بیشتر روحانیون دولتی و نیروهای سپاه و بسیج تمامی امکانات را بکار بگیرند و بر سر هر منبری "روضۀ قدوسیت برای آخوند خامنه ای سر بدهند"!!!؟؟؟. این مطلب در این ویدیو دنیایی را بر آشفت و به گفتۀ امام علی که: {هم چون بوزینه گان بر منبر پیامبر بالا میروند و... پوستین میش را وارونه میپوشند...}"، هر مجلسی را برای درست کردن پایگاه و مقبولیت برای این آخوند بکار میگیرند و هم چون "گوبلز دروغهایی می بافند که نهایتی بر آن نیست و اذهان جامعه را مغشوش مینمایند"!
مطمئنآ این نوع اراجیف از این پس بیشتر خواهد شد و از آنجا که سفرهای پی در پی این آخوند به قم در سال 89 برای کسب نظر مثبت در "رهبریش"از مراجع دینی که به لحاظ سطح علوم دینی بالاتر از وی میباشند به نتیجه نرسیده، نشانگر افصال وسیع و جامع در این آخوند و "بیت رهبری" میباشد.
آخوند جماعت با افکار بغایت ارتجاعیش و تجارب 1400 سالۀ دروس حوزوی، بر اوهام مردم سوار میشود و با یک موعظه "حرام را حلال و حلال را حرام مینماید"!. تجاربمان در طول 32 حکومت این سفله گان بر مردممان گواه این است که چه طور "انقلابیون و مجاهدین واقعی" را "منافق، مرتد، ملحد، کافر و..." قلمداد کردند و با تشویش اذهان عمومی به قتل عام آنها نشستند! و بهوش که اینگونه اراجیف "زمینه ساز قلع و قمع جدیدی از مجاهدین، فدایی ها، انقلابیون ملی و لائیک و روحانیون مخالف رهبر و...." در پیش دارد و برای این زمینه چینی مینمایند!...
باید دید که شرایط حاکم بر گفتن اینگونه اراجیف چیست؟!، دیدیم که بخشی از بدنۀ خود رژیم "موسوی و کروبی" را با چه اوضاعی از صحنه خارج کردند که اقوام آنها نیز از سرنوشت واقعی آنها مدتهاست که بی خبرند.! و بلندگوهای رژیم در مقابل اعتراضات بین المللی از سرنوشت آنها میگیویند: {"شاید آنها (موسوی و کروبی) به خواستۀ خودشان در خانه اشان نیستند؟!}." پس وای به "مجاهدین خلق، فدایی خلق، نیروهای ملی، و لائیک در جبهۀ براندازی!!! که چه سودایی برایشان در سر میپرورانند.! دسته دستۀ اعدام "مجاهدین گروگان" در زندان در طول سال گذشته را هشداری برای "تابستان 67تی دیگر" برای تصفیۀ این انقلابیون در داخل و خارج خواهد بود.
پیروزی از آن خلقهاست و ارتجاع در روشنایی آگاهانۀ خلق محو و نابود خواهد شد. پس در آگاه کردن مردم بکوشیم.
پیروز باشید.
ایران زمین.

جمعه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۰

بیاد 36 ستارۀ تابان، شهدای 19 فروردین اشرف.

بیاد 36 ستارۀ تابان، شهدای 19 فروردین اشرف.
در سحرگاه 19 فروردین 90 نفربرهای زرهی، بولدوزرها، نفربرهای "هاموی" و سربازان تا دندان مسلح "مالکی پادوی رژیم پلید ملا، پاسداری" حاکم بر ایران از ضلع شمالی اشرف به اشرف هجوم آوردند. مجاهدین بی سلاح آماج تیرهای مستقیم مزدوران مالکی واقع شدند. تمامی لحظات هجوم و نبرد نا برابر فیلمبرداری شده و موجود است. تقاضای کمک مجاهدین اشرف از مجامع بین المللی و حقوق بشری و رهبران کشورهای مترقی برای توقف این تهاجم جنایتکارانه به جایی نرسید و از آنجا که این تهاجم با تآیید دولت آمریکا انجام گرفته و درست در زمانیکه با حضور آقای "رابرت گیتس" وزیر دفاع آمریکا از عراق صورت گرفته بود و استمداد مجاهدین اشرف از نیروهای آمریکایی به جایی نرسید و آقای "گیتس" با شنیدن این خبر در کمال بی شرمی از "مزدور نوری مالکی تقاضای خویشتنداری مینماید"!؟ عجبا!؟ انگار که نیروهای مزدور مالکی "مورد تهاجم واقع شده اند نه مجاهدین خلع سلاح شده"!...

بلند گوهای استعمار از "آیت الله بی بی سی، رادیو آمریکا و رژیم پلید ملا، پاسداری"و... تمامی تقصیر ها را به گردن رهبری مجاهدین" انداختند و تا میتوانستند "عقده های چرکین و ماهیت ضد بشری خود را نمایان ساختند"!.
نتیجۀ این هجوم 36 شهید و حدود 300 مجروح بود. مزدور مالکی و نیروهای آمریکایی موحود در منطقه نیز با محاصرۀ پزشکی اشرف سعی در تمام کش کردن مجاهدین زخمی دارند و همانگونه که در اخبار مجاهدین منعکس شده تعدادی از این شهدا، مجاهدین مجروح بودند که بدلیل عدم رسیدگی به موقع پزشکی به شهادت رسیدند، از جمله 3 شهیدی که به اسارت رژیم مالکی در آمده بودند از این جمله میباشند.

باید که "مالکی" این قاتل مجاهدین بی سلاح به جرم جنایت علیه بشریت به محاکمه کشیده شود تا عبرت تاریخ گردد که "ای مگس عرصۀ سیمرغ نه جولانگه توست"!.با آرزوی صبر  برای رهبری سازمان  مجاهدین خلق ایران "آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی" و وابستگان شهدا و تمامی مجاهدین خلق ایران.
پیروزی از آن خلقهاست. مجاهدین پیروزند چون بر حقند. همانگونه که سردار شهید خلق "موسی خیابانی گفته است :مجاهد خلق را میتوان کشت، مثله کرد و... ولی مجاهدین را نمیتوان از بین برد".
پیروز باشید.
م طحانی.

چهارشنبه، فروردین ۱۷، ۱۳۹۰

‏يادآوري: Faryad Ashena‏ براي شما دعوت‌نامه‌ي فيس‌بوك فرستاد.‏

facebook
سلام،
شخص زير شما را به دوستي در فیس بوک دعوت كرده است:
Faryad AshenaFaryad Ashena
دعوت‌نامه ارسال شد:
مارس 30, 2011
 


افراد ديگري كه شما را براي پيوستن به فيس بوك دعوت كرده اند:

Mo TahaniMo Tahani
دعوت‌نامه ارسال شد:
ژانویه 15, 2011
 

فیس‌بوک محلی مناسب برای در ارتباط ماندن با دوستان، فرستادن عکس‌ها و ویدئوها و ایجاد رویدادها است. اما اول باید عضو شوید. برای ساختن یک نمایه و در تماس بودن با کسانی که می‌شناسید همین امروز نام‌نویسی کنید.
با سپاس،
تیم فیس بوک
فیس بوک رایگان است و هر کسی می تواند به آن بپیوندد
نام‌‌نویسی

برای ثبت نام در فیس بوک، از لینک زیر استفاده کنید:
http://www.facebook.com/r.php?re=60e3c29d5bbdeb035b0f50814a9eae37&mid=4068489G50241890G0G46
The message was sent to mo.tahani.iranzaminman@blogger.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future or have your email address used for friend suggestions, you can لغو اشتراک. بیشتر بدانید. about this email.
Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303