جمعه، آبان ۱۰، ۱۳۸۷

میگن دزد را به ده راه نمیدادند، سراغ کد خدای ده را میگرفت!؟

میگن دزد را به ده راه نمیدادند، سراغ کد خدای ده را میگرفت!؟
خبر از رادیو فردا: 5 شنبه 9 آبان 87.

عبد الرحمن العطیه برای دیدار با رییس جمهوری ایران به خرم آباد سفر کرده بود.
پیشنهاد ایران: ایجاد بازار مشترک سوخت اتمی در منطقه

محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران، در ديدار با عبدالرحمن العطيه، دبير کل شورای همکاری خليج فارس، بار دیگر پيشنهاد ايجاد بازار مشترک سوخت هسته ای در منطقه را مطرح کرد. متن کامل خبر از رادیو فردا.
حکایت این ملا، پاسدار ریشو بهتر از این هم نمیشه! آنهم با ارتجاعی ترین جریان عرب خلیج فارس؟! آنهم در مرکز استان مجاهد خیز و شهر پهلوانان، خرم آباد. از این خواب پنبه دانه های شتری این نیم وجبی تروریست، که بدون دسترسی به انرژی اتمی، دنیا را با بمب و موشک و خمپاره و انتحاریون زن و بچه مدرسه ای، در کل منطقهُ همیشه خلیج فارس، کلیه ممالک و بلاد اسلام پرور وامام زمان زیارت نموده به خون کشیده، دو باره با حرفهای خر مهره ای تکراری و به سنگ و انگ تروریست اسلامی خورده اش را دوباره بلغور نمود وبا یک قدم عقب نشینی از بلغور های ملا حسن روحانی و این نیم وجبی هزار تیر در سال 1386، شترش پنبه دانهُ عربی و خلیجی در خواب دیده! خدا را شکر که در حیطهُ بلاد کفر و شیطانی آمریکا نبود که حاله نور دیگری محاطه اش کنه! شاید روح شهدا و پهلوانان خطهُ خرم آباد، به مغز و زبان این پهلوان پنبهُ علی گدا، سوزن میزدند و در تمام طول ملاقاتش با شیخ العطیه همه اش "زبانش را در می آورده ویا، شیاطین و اجنه ها را از سرش در سر میز مذاکره و از ترس ظهور مجدد حالهُ نور کذایی میخوارنده است؟!" به چند جمله کشاف این کوتولهُ نیمه اتمی دقت نمایید:
آقای احمدی نژاد گفته است که ما در این زمینه با دوستان عرب خود گفت وگو خواهیم کرد.
رایزنی برای غنی سازی اورانیوم در کشوری بیطرف
محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی می گوید که ایران با دیگر کشورهای عربی درباره غنی سازی اورانیوم در خارج از منطقه و در یک کشور بیطرف رایزنی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، آقای احمدی نژاد در حاشیه اجلاس کشورهای صادر کننده نفت، اوپک، در ریاض به شبکه خبری داوجونز گفته است: ما در این زمینه با دوستان عرب خود گفت وگو خواهیم کرد.
اوایل ماه جاری یک نشریه اقتصادی خاورمیانه به نقل از سعود الفیصل، وزیر امور خارجه عربستان نوشت که شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به جمهوری اسلامی پیشنهاد کرده اند که کنسرسیومی چند ملیتی برای غنی سازی اورانیوم جهت تولید سوخت نیروگاه های برق ایران تاسیس کنند.
متن کامل خبر، رادیو فردا. .........
به رغم ابراز نظر مثبت رییس جمهوری اسلامی نسبت به این طرح هنوز مشخص نیست در صورتی که ایران با تشکیل کنسرسیوم موافقت کند آیا همچنان بر غنی سازی همزمان در خاک خود پای فشاری خواهد کرد یا خیر.........

این هم مهرهُ ارتجاعی اروپایی و دم تکان دادن برای ارباب نیم وجبی پاسدار هزارتیرش:
تلاش سوئیس برای ميانجيگری در مورد برنامه هسته ای ایران
در همین حال، ميشلين کالمی – ری، رییس جمهوری سوئیس، در گفت و گويی که در شماره روز يکشنبه، روزنامه سوئيسی « نويه زورشر زايتونگ »، منتشر شده است، می گويد: « بی طرفی سوئيس، آن کشور را برای ميانجيگری در مورد برنامه هسته ای ایران در موقعيتی ممتاز قرار می دهد .»
نقل از رادیو فردا.

آخر یکی پیدا نمیشه به این زبان نفهم بر خاسته از شهر شیطان (در روایات است که خدا شیطان را به سمنان تبعید نموده است، استان محل تولد این مزدورهزار چهره)،برای میلیونیوم بار بگه که: در طول سی سال حکومت ننگین شما کدام کشور و رهبر مترقی در جهان حق بهره برداری انرژی اتمی، (حتی از نوع علمی در دانشگاه های ایران) را به شما داده است؟! که با کمال وقاحت و پاچه ورمالیدگی پاسدارمشان، از"تاُ سیس کنسرسیوم چند ملیتی غنی سازی اورانیوم" و یا "تشکیل بازار مشترک سوخت اتمی منطقه ای" دم میزنی؟! بلاهت و حماقتت در این است که تمام بیانیه های انرژی اتمی و رهبران جهان را که گفته اند که: "ایران نباید تاُ سیسات اتمی داشته باشد و باید آن را به روسیه منتقل نماید" را فراموش کرده ای؟! چه کسی؟! چه دولتی؟! کدام رهبر کشوری این نظر سازمان انرژی اتمی را مردود دانسته است که شما "خواب های پنبه دانهُ شتری، پاسداری داعیهُ،رهبری بلوک ،بازار سوخت هسته ای منطقه ای، و غنی سازی اورانیوم درکشورهای بی طرف" را برزبان می آوری و قمپز های صد من یک قاز در ملاقات با رهبران ارتجاعی در میکنی؟! باش تا صبح حکومت پاسداران و ملا ها بیشتر از این بدمد!
دنیا به این کثیفترین دیکتاتوری زیر نام اسلام، انقلاب، خدا و پیغمبر نه خود را سی سال است که گفته است. شمع زندگی ننگین حکومتتان در حال سوسو زدنهای نهایی زندگی پر از ننگ و نکبتتان است. خدا و خلق شما را هرگز به خاطر جنایاتتان در تاریخ نخواهند بخشید. برو به جهنم چهرهُ زشت و کریه و خون آشام.... این قمپز ها طلبت....

م طحانی
ایران زمین
Mo.Tahani@googlemail.com

پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۷

کر هم آهنگ مریدان بیت خامنه ای در اعتراف به صدور تروریسم دولتی توسط سپاه پاسداران رژیم ملا، پاسداری

کر هم آهنگ مریدان بیت خامنه ای در اعتراف به صدور تروریسم دولتی توسط سپاه پاسداران رژیم ملا، پاسداری!
مهره های ریز و درشت و سران سپاه پاسداران، یعنی سر انگشتان تروریسم دولتی رژیم ملا ، پاسداری جمهوری اسلامی در سرتاسر دنیا و تغذیهُ ارتجاعی ترین و واپس مانده ترین نیروهای مسلمان در سرتا سر دنیا!. از زمان تاُ سیس جمهوری خون و جنون و جنایت، این روزها به اوج تازه ای رسیده است. تمامی بلندگوهای استعماری و ارتجاعی جهانی که سی سال معرکه گردان تبلیغاتی این رژیم پلید بوده اند حالا بی پرده از این صدور تروریسم دولتی رژیم ملا پاسداری حاکم بر ایران زمینمان سخن میگویند و مینویسند و مخابره میکنند؟! به نمونه های جدید از بلند گوهای ارتجاعی استعماری در رابطه با سخنان حسین همدانی جانشین نیروی بسیج وابسته به سپاه پاسداران توجه فرمایید:

صدای آمریکا، سه شنبه 7 آبان 1387.
مقام بلندپايه نيروی مقاومت بسيج ارسال اسلحه به ارتش های آزادی بخش منطقه را تائيد کرد
يکی از مقام های بلندپايه نيروی مقاومت بسيج در ايران اعلام کرده است که جمهوری اسلامی تامين کنندۀ بخشی از تسليحات ارتش های آزادی بخش منطقه است. حسين همدانی، جانشين فرماندۀ نيروی مقاومت بسيج وابسته به سپاه پاسداران، اين موضوع را در يک سخنرانی در همدان اعلام کرد. حسين همدانی در سخنرانی روز پنجشنبه خود خاطرنشان کرد که نه تنها نيروهای مسلح جمهوری اسلامی خودکفا شده اند، بلکه ارتش های آزادی بخش منطقه نيز بخشی از تسليحات خود را به وسيله ايران تأمين می کنند. جانشين فرمانده نيروی مقاومت بسيج در اين سخنرانی به سازمان هايی که ايران سلاح در اختيار آنها قرار می دهد، اشاره نکرد. برخی از کشورهای غربی و اسراييل، تهران را متهم به ارسال اسلحه برای حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی و حماس در فلسطين و شبه نظاميان در عراق می کنند. تهران همواره چنين اتهاماتی را تکذيب کرده و می گويد از چنين گروه هايی تنها حمايت معنوی و سياسی می کند.
رادیو فردا، سه شنبه 7 آبان 1387.
«به ارتش های آزادی بخش منطقه اسلحه می دهیم»
يکی از مقام های بلندپايه نيروی مقاومت بسيج در ايران اعلام کرده است که جمهوری اسلامی تامين کننده بخشی از تسليحات «ارتش های آزادی بخش منطقه» است.
حسين همدانی، جانشين فرمانده نيروی مقاومت بسيج وابسته به سپاه پاسداران، اين موضوع را در يک سخنرانی در همدان اعلام کرده است.
وی در اين سخنرانی، نوآوری و ابتکار در بخش تسليحات نظامی ايران را اميدوار کننده دانست و گفت: «بعد از جنگ، ما در زمينه تسليحات نظامی نوآوری، خلاقيت و ابتکار داشته ايم و کمبودهای نظامی ما در دهه های دوم و سوم تا اندازه ای جبران شده است.»
حسين همدانی در سخنرانی روز پنجشنبه خود افزود: «امروز، نه تنها نيروهای مسلح ما خودکفا شده اند، بلکه ارتش های آزادی بخش منطقه نيز بخشی از تسليحات خود را به وسيله ما تأمين مي کنند.»
جانشين فرمانده نيروی مقاومت بسيج در اين سخنرانی به سازمان هايی که ايران سلاح در اختيار آنها قرار می دهد، اشاره نکرد.
برخی از کشورهای غربی و اسراييل، تهران را متهم به ارسال اسلحه برای حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی و حماس در فلسطين و شبه نظاميان در عراق می کنند.
در اين خصوص، جرج بوش، رييس جمهوری آمريکا، دو سال پيش در سخنانی از تهران خواست تا به حمايت مالی و فرستادن اسلحه به گروه های تروريستی نظير حزب الله پايان دهد.
تهران همواره چنين اتهاماتی را تکذيب می کند و می گويد از چنين گروه هايی تنها «حمايت معنوی و سياسی» می کند.
در اين زمينه، می توان به سخنان آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران، در مرداد ماه سال ۱۳۸۵ اشاره کرد.
وی گفت که حزب الله لبنان خط مقدم دفاع از امت اسلامی و ملت های منطقه است و ملت لبنان در مقابل اسرائيل، آمريکا و بريتانيا، روح مقاومت را در دنيای اسلام زنده خواهد کرد.
از نظر مقام ها و رسانه های ايرانی، اين سازمان ها به عنوان «سازمان های آزاديبخش» شناخته می شوند و نه گروه های تروريستی.
برخی کشورهای غربی، از جمله ايالات متحده و اسراييل، گروه هايی چون حزب الله لبنان و حماس را در فهرست گروه های تروريستی خود قرار داده اند.
در همين ارتباط، مقام های اطلاعاتی آمريکايی روز ۲۵ مرداد سال جاری، جمهوری اسلامی ايران را متهم کردند که شبه نظاميان شيعه عراقی را با همکاری حزب الله لبنان در چهار شهر قم، تهران، اهواز و مشهد آموزش می دهد [بيشتر بخوانيد: «ایران تیم های تبهکار عراقی را آموزش می دهد»].
پیشتر نیز زلمای خلیل زاد، سفیر آمریکا در بغداد، گفته بود اسناد و مدارکی در دست آمریکا است که دخالت ایران در ناآرامی های عراق را اثبات می کند. وی گفته بود ورود سلاح و مواد منفجره به عراق، از سوی جمهوری اسلامی ایران هدایت می شود.
ايران به اين گونه گزارش ها واکنش نشان داده و هر گونه کمک به شبه نظاميان شيعه عراقی برای انجام عمليات خرابکاری در عراق را رد کرده است.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟! سی سال است که خلقهای جهان در آتش ترور و انفجار و عملیات انتحاری این رژیم پلید در سرتاسر دنیا به خون در میغلطند. بی گناهان، کودکان، زنان و مردان پیر، در کوچه و بازار در سرتاسر دنیا هدف تهاجمات و حشیانهُ این خون آشامان زیر نام اسلام، انقلاب، امام، پیغمبر و قرآن هستند و کسی هم جیک نمیزند ؟! زیرا او هدف بعدی خواهد بود!. تا کی باید سکوت نمود؟! تا کی باید با دلهره و وحشت مردم بی گناه از خانه بیرون روند و از بازگشت خود بسلامت بد گمان باشند؟! آیا سکوت و بی عملی بس نیست؟! آیا زمان عمل جهانی برای برداشتن این غدهُ چرکین تروریسم دولتی از روی نقشهُ جهان نرسیده است؟! به این امید به آینده ای روشن و تابناک مینگریم. حاشا که زمان، زمان عمل صد در صد ضروری برای خاتمه دادن به تروریسم دولتی این کثیف ترین دیکتاتوری با نام اسلام و انفلاب و دین میباشد.
م طحانی
ایران زمین
Mo.Tahani@googlemail.com

یکشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۷

رژیم فاسد جمهوری اسلامی بدون پولهای کلان نفتی

فراسوی خبر...6 ابان

رژیم فاسد جمهوری اسلامی بدون پولهای کلان نفتی

لیلا جدیدی

آقای چاوز، دوست ونزوئلایی رژیم ولایت فقیه تهدید کرده بود که اگر نیروهای آمریکا از عراق خارج نشوند، قیمت نفت به 300 دلار هم خواهد رسید. نیروهای آمریکایی هنوز در عراق هستند و با وجود اینکه اوپک تولید خود را یک و نیم میلیون بشکه نفت کاهش داده است، قیمت آن به 60 دلار و 27 سنت هم رسید. در این میان، خوش خیالی حساب نشده دولت احمدی نژاد سبب شد که وابستگی به درآمد نفت در دوران او به حد بی سابقه ای برسد.

غیر از کمبود درآمد نفتی و خالی بودن ذخایر ارزی، کارشناسان کاهش 40 درصدی ارزش صادرات را نیز پیش بینی می کنند. این در حالی است که ارقام متناقضی که مسوولان رژیم در مورد صادرات غیرنفتی اعلام می کنند، در برابر واردات 50 میلیارد دلاری قرار می گیرد. فراموش نشود که ریسکی شدن تجارت با جمهوری اسلامی را نیز باید به لیست خسارات اقتصادی افزود.

در همین حال جعفر قادری، یک نماینده اصولگرای مجلس ارتجاع، ضرورت "بستن کمربندهای ریاضت اقتصادی" را هشدار می دهد. سوال این است که اگر با پایین رفتن قیمت باید "ریاضت" کشید، چرا وقتی قیمت نفت سر به آسمان کشیده بود وضعیت معاش مردم بهبود نیافت؟ در این رابطه به تازگی اعلام می شود پزشکان عمومی هم به جرگه کارورزان کم درآمد جامعه پیوسته اند.

رفسنجانی برای "مردم فقیر جهان" اشک تمساح می ریزد و نسبت به اینکه نباید از بحران اقتصادی آمریکا خوشحال بود هشدار می دهد و نماینده خامنه ای در کیهان در پاسخی اعتراضی، بحران مزبور را "شادی آفرین" توصیف می کند. اما هر دو بهتر است پیش از گرفتن مراسم عزا یا عروسی بدانند که بازارهای مالی آمریکا ممکن است با تزریق پول از غرق شدن نجات پیدا کند اما این بحران از کنار رژیم سراسر فاسد و دزد جمهوری اسلامی به سادگی عبور نخواهد کرد؛ حکومتی که نه تنها دلارهای افسانه ای دوران رونق را خرج جیب مزدوران خود کرده بلکه، ذخایر ارزی گذشته را هم یا بالا کشیده یا هدر داده است و اکنون زمزمه ریختن همه ناملایمات ناشی از این شرایط در جامعه را سر می دهد.

از سایت ایران نبرد

شنبه، آبان ۰۴، ۱۳۸۷

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، فرارویش مبارزه ای کنش مند


فراسوی خبر ... شنبه 4 آبان

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، فرارویش مبارزه ای کنش مند

زینت میرهاشمی

در پی برگزاری مجمع عمومی کارگران، هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، اعلام شد. بیش از 1000 نفر از کارگران این واحد بزرگ تولیدی در همایش انتخاب اعضای هیآت مدیره این سندیکا شرکت کردند. سنگ پایه این تشکل، برآیند مبارزه طولانی کارگران برای دست یازی به حق خود علیرغم همه تهدیدها و سرکوبگری رژیم است.

در دفاع از مبارزه کارگران برای خواسته هایشان، فشار، آزار و اذیت توسط رژیم را محکوم می کنیم. گستره مبارزه کارگران نیشکر هفت تپه ابعادی جهانی به خود گرفته است. وزارت اطلاعات با شگردهای سرکوبگرانه اش تلاش کرد از برگزاری این همایش جلوگیری کند، اما موفق به از بین بردن عزم واحد این کارگران برای ایجاد تشکل مستقل آنان نشد. سازمانیابی و ایجاد سندیکای کارگری حق کارگران است. رژیم علیرغم پذیرش کنوانسیونهای سازمان بین الملی کار مبنی بر تشکل پذیری کارگران طی سه دهه کارگران را از این امر محروم و هر تشکلی مستقل کارگری را سرکوب کرده است.

بی شک سازمانیابی و تشکل پذیری مبارزه کارگران را در مداری بالاتر و موثرتر پیش خواهد برد. ما این موفقیت را به کارگران هفت تپه و همه ی فعالان کارگری شادباش می کوئیم.

زینت میرهاشمی

مصاحبه اختصاصى رادیو سراسرى كانال یك ایتالیا، با رئیس جمهور برگزیده مقاومت

مصاحبه اختصاصى رادیو سراسرى كانال یك ایتالیا، با رئیس جمهور برگزیده مقاومت
12:46:08 PM 1387/8/3
مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت
مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت

رئیس جمهور برگزیده مقاومت در یك مصاحبه اختصاصی با رادیو سراسری كانال یك ایتالیا گفت: برای مقابله با رژیم آخوندی باید تحریمهای قاطعتر علیه آن اتخاذ كرد، مقاومت ایران را به رسمیت شناخت و نام سازمان مجاهدین خلق را از لیست تروریستی خارج كرد.
رادیو سراسری كانال یك ایتالیا ابتدا پس از اشاره به این كه رئیس جمهور برگزیده مقاومت به دعوت سنای ایتالیا و برای دومین بار به این كشور سفر كرده است، پرسید: تحریمهای اقتصادی سازمان ملل در مورد رژیم ایران به اندازهیی نیست كه رژیم ایران را از برنامه اتمی دور كند به نظر شما چكار باید كرد؟ البته و مسلما بدون استفاده از جنگ؟

خانم مریم رجوی پاسخ داد: لازم است یك سیاست قوی در مقابل رژیم ملاها اتخاذ كرد و همانطور كه شما گفتید این تحریمها كافی نبودند باید یك تصمیم قاطع و جدی گرفت باید یك سیاست قاطعتر با تحریمهای بیشتی اتخاذ كرد. دومین مرحله این است كه مقاومت ایران را به رسمیت شناخت كه آلترناتیو رژیم مذهبی ایران می باشد و نام سازمان مجاهدین خلق را از لیست تروریستی خارج كرد.

آلدو فوربیچه ALDO FORBICE مجری رادیو سراسری كانال یك ایتالیا پرسید: سازمان مجاهدین خلق كه هسته مركزی مقاومت ایران است تا به حال تلاش بسیاری كرده و نمایندگانی از هردو مجلس ایتالیا سعی كردند و موافق هستند كه باید نام این سازمان را از لیست خارج كرد اما شما چه فكر می كنید و چگونه می شود این كار را انجام داد؟
رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پاسخ گفت: قسمت اعظم پارلمانترهای اروپایی و بسیاری از نمایندگان از سازمان مجاهدین خلق دفاع كرده اند مانند نمایندگان پارلمان و سنای ایتالیا و اعلام كرده اند كه مقاومت ایران یك مقاومت مشروع و مقاومتی راستین علیه بنیادگرایی و برای دموكراسی. است هم چنین 4دادگاه بينالمللى اروپایی برچسب تروریستی علیه مجاهدین را لغو كرده اند و آن را قانونی نمی دانند. در نتیجه دولتهای اروپایی می بایستی به حرفهای پارلمانترهای خود گوش فرادهند و نام سازمان مجاهدین خلق را از لیست خارج سازند. اما باید توجه داشت كه شورای ملی مقاومت در این لیست قرار ندارد.

مصاحبه كننده رادیو كانال یك ایتالیا از رئیس جمهور برگزیده مقاومت پرسید:
كلا غرب و اروپا تا به حال موضع گیری و یك حالت دو گانه داشته اند از یك طرف از نمایندگان مقاومت ایران حمایت می كنند و از طرف دیگر دولتمردان سابقش به دلیل مسائل اقتصادی به ایران می روند و دست احمدی نژاد را می فشارند و باید به این توجه داشت به این كه از وقتی تحریمهای بیشتری شروع شده حصادرات اروپا به ایران دود 18درصد افزایش یافته است فكر می كنید برای مقاومت ایران چه باید كرد؟
خانم مریم رجوی پاسخ داد: منابع و منافع اقتصادی برای اروپا اصل است و برای دست یابى به این منافع اقتصادی، آنها علیه تمامی موازین انسانی، حقوق بشر و قوانین و سیاستهای اروپا قدم برمی دارند كه نبایستی اینطور باشد. معنی این اقدامات این است كه در جهت منافع اتمی رژیم قدم برداشته اند. بنابراین وسائل و زمان لازم را برای این رژیم تهیه می كنند. با رژیم ملاها كه برای كشورهای غربی و اروپایی هم خطر دارد باید به نحو دیگری رفتار كرد. به دلیل این رفتار غرب، رژیم به ادامه ساختن بمب اتم ادامه می دهد و این چنین وقت می خرد، به همین دلیل است كه ما تصمیم گرفته ایم فعالیتهای خودمان را در مقابل این رژیم بیشتر كنیم و برای جهانیان روشن كنیم كه عامل اصلی و صادر كننده تروریسم در منطقه و جهان رژیم ملاهاست. در همین مسیر باید سعی شود نام سازمان مجاهدین از لیست خارج شود. با حمایت و همكاری پارلمانترهای اروپایی باید یك حمایت قوی و یكپارچه از سازمان مجاهدین خلق به عمل آید. سازمانی كه قویترین سازمان و نیرو علیه بنیادگرایی در جهان می باشد و تنها آلترناتیو دموكراتیك برای ایران است.
آلدو فوربیچه گفت: باید اقرار كرد و گفت كه حمایت مجالس و نیروهای سیاسی ایتالیا در این اواخر بسیار بیشتر و قویتر شده است.

رئیس جمهور برگزیده مقاومت ضمن تأیید این موضوع گفت: حدود دو هزار نماینده پارلمان از اروپا از ما حمایت كرده و یك كمیته برای دفاع از ایران آزاد و حمایت از این مقاومت تشكیل شده است تا نام سازمان از لیست تروریستی خارج شود و نمایندگان مجلس سنای ایتالیا طی بیانیه ای به حمایت از مقاومت ایران برخاسته اند. باید اضافه كنم كه ایتالیا یك نقش بسیار مهم و حساس و جایگاه خاص دارد كه به حمایت از مقاومت ایران می پردازد و ما از دولت ایتالیا می خواهیم كه همین گونه از مقاومت حمایت كند زیرا كه مقاومت ایران تنها صدای دموكراسی ایران می باشد
خبر مهم در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران

اوپك تولید نفت را كاهش مىدهد

اوپك تولید نفت را كاهش مىدهد تولید نفت را كاهش مىدهد
3:02:34 AM 1387/8/4
اوپك - كاهش قيمت نفت
اوپك - كاهش قيمت نفت

كشورهای عضو اوپك روز جمعه در اجلاس اضطراری خود در وین اعلام كردند تولید نفت را به میزان یك ونیم میلیون بشكه در روز كاهش میدهند تا مانع پائین آمدن قیمت شوند. مدیر بخش پژوهش اوپك در یك كنفرانس مطبوعاتی گفت: اجلاس تصمیم گرفته سقف فعلی تولید نفت را كه28 و 8 دهم میلیون بشكه در روز است از اول نوامبر 2008 به میزان یك و نیم میلیون بشكه كاهش دهد. لازم به یادآوری است كه قیمت نفت در هفته های اخیر بعلت بحران مالی جهانی بیش از 50درصد كاهش یافته است. اوپك همچنین از كشورهای تولیدكننده نفت كه عضو اوپك نیستند خواست كه برای تثبیت قیمتها بكوشند.
خبر مهم در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران

5تن از اعضای گروههای ویژه وابسته به رژیم در عراق دستگیر شدند

5تن از اعضای گروههای ویژه وابسته به رژیم در عراق دستگیر شدند
9:19:36 AM 1387/8/4
نيروهاي ائتلاف
نيروهاي ائتلاف

ارتش آمریكا با صدور بیانیهیی اعلام كرد: 5تن از اعضای گروههای ویژه وابسته به رژیم ایران را در جریان دو عملیات امنیتی جداگانه در بغداد دستگیر كرده است. در این بیانیه آمده است: 4تن از اعضای گروههای ویژه در جریان عملیات یورش و بازرسی توسط نیروهای چند ملیتی در منطقه ابودشیر از توابع بخش الرشید در جنوب بغداد دستگیر شدهاند. این بیانیه خاطر نشان میكند كه نیروهای چند ملیتی همچنین یك نفر دیگر از اعضای گروههای ویژه وابسته به رژیم ایران را در منطقه الرساله واقع در جنوب غربی بغداد دستگیر كردهاند.



خبر مهم در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران

خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

نمایش خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

, طنز عظما می آید,نمایش مصاحبه سی ان ان با احمدی نژاد

مصاحبه سی ان ان با احمدی نژاد

نمایش طنز عظما می آید


نمایش ترانه نسل سوم - مرجان

پنجشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۸۷

رئیس جمهور برگزیده مقاومت در یك اجلاس پارلمانى در مجلس نمایندگان ایتالیا شركت نمود

رئیس جمهور برگزیده مقاومت در یك اجلاس پارلمانى در مجلس نمایندگان ایتالیا شركت نمود
12:47:36 PM 1387/8/2
شركت رئيس جمهور برگزيده مقاومت در اجلاس پارلماني در ايتاليا - آرشيو
شركت رئيس جمهور برگزيده مقاومت در اجلاس پارلماني در ايتاليا - آرشيو

بدنبال صدور حكم دادگاه عدالت اروپا مبنی بر لغو برچسب تروریستی اتحادیه اروپا علیه مجاهدین خلق ایران، رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی دریك اجلاس پارلمانی در محل مجلس نمایندگان ایتالیا در رم شركت نمود و حكم امروز دادگاه عدالت اروپا را پیروزی چشمگیر عدالت و وجدان برافترای ظالمانه به خاطرحفظ یك دیكتاتوری مذهبی و تروریستی توصیف كرد.

دراین اجلاس پارلمانی كه در سالن معروف استامپا - محل برگزاری جلسات مطبوعاتی پارلمان و دولت ایتالیا - برگزارشد، علاوه بر نمایندگان پارلمان و رؤسا و دبیران و اعضای كمسیونهای مختلف پارلمانی، شخصیتهای سیاسی ایتالیایی ازجمله ماریو پسكانته Mario Peskante ریس كمیسیون اتحادیه اروپا در مجلس ایتالیا، فوریو كلمبو forio- colombo رئیس كمیته حقوق بشر پارلمان ایتالیا، لرد اسلین قاضی سابق دادگاه عدالت اروپا و آلن وی وین وزیرسابق در دولت فرانسه و نمایندگان رسانههای ایتالیایی و بينالمللى شركت داشتند و درسخنان خود برضرورت حذف نام مجاهدین ازلیست تروریستی وتضمین حقوق وحفاظت مجاهدان اشرف تأكید كردند.
ادامهُ خبر مهم در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران

دادگاه عدالت اروپا، براى دومين بار برچسب تروريستى اتحاديه اروپا عليه سازمان مجاهدين را لغو و باطل اعلام كرد

دادگاه عدالت اروپا، براى دومين بار برچسب تروريستى اتحاديه اروپا عليه سازمان مجاهدين را لغو و باطل اعلام كرد
3:08:03 AM 1387/8/2
مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت
مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت

خانم مریم رجوی صدور دومین حكم دادگاه عدالت اروپا را اذعان به حق ملت ایران و پیروزی عدالت بر سیاست و زد و بند و منافع اقتصادی توصیف نمود.
دادگاه عدالت اروپا درلوكزامبورگ صبح امروز با صدور دومین حكم قاطع خود، برچسب تروریستی اتحادیه اروپا علیه سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را یك بار دیگر لغو و باطل كرد.
برمجاهدان شهراشرف، برهمه مجاهدین و هواردان و فعالان و اعضای خانواده بزرگ مقاومت، برملت بزرگ ایران و بررهبری مقاومت پایدار وسرفرازمان مبارك باد.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی صدور دومین حكم دادگاه عدالت اروپا مبنی برابطال برچسب ظالمانه تروریستی علیه مجاهدین را اذعان به حق ملت ایران برای مقاومت در برابر دیكتاتوری و پیروزی عدالت بر سیاست و زد و بند و منافع اقتصادی توصیف نمود وتأكید كردكه برچسب غیرقانونی تروریستی به مجاهدان راه آزادی، مشاركت در سركوب مردم ایران است و شورای وزیران اتحادیه اروپا ضمن تبعیت ازحكم عدالت، می باید از مجاهدین و ملت ایران عذرخواهی كند
رئیس جمهور برگزیده مقاومت كه به منظور شركت درجلاس پارلمانی سنای ایتالیا برای اعلام بیانیه اكثریت سنا در حمایت از مقاومت ایران به رم سفركرده است، از وكلا، حقوقدانان و قانونگذاران اروپایی به خاطر تلاشهای فراموشی ناپذیرشان در دفاع از حقوق مجاهدین و مقاومت وملت ایران تشكر كرد و افزود حكم امروز دادگاه عدالت اروپا درلوكزامبورگ بدنبال حكم قبلی این دادگاه در دسامبر 2006 و احكام دادگاههای عالی و استیناف انگلستان، نقطه پایانی بر برچسب ناعادلانه تروریسم است و نشان مىدهد این نامگذاری از ابتدا فاقد هر گونه مشروعیت و وجاهت قانونی بوده و تنها به خاطر استمالت از فاشیسم دینی حاكم بر ایران و باج دادن به این رژیم صورت گرفته بود. این حكم آخرین میخ برتابوت برچسب مفتضح تروریستی است.
خانم رجوی گفت: مفهوم عملی برچسب تروریستی، همكاری با فاشیسم دینی حاكم در سركوب مردم و مقاومت ایران و ایجاد راه بند در برابر تغییر دمكراتیك درایران بوده است. این رژیم لیست تروریستی را دستاویز اعدام مخالفان و توطئه علیه مجاهدان شهر اشرف كرده و در كشورهای اروپایی حقوق اولیه پناهندگان و پناهجویان و اعضا و هواداران مقاومت به همین بهانه نقض شده است. شورای وزیران اتحادیه اروپا می بایست بلادرنگ نام مجاهدین را از لیست تروریستی حذف نماید، خسارتهایی را كه به مردم ایران وارد كرده جبران كند و از مقاومت وملت ایران و از سازمان مجاهدین خلق ایران عذرخواهی كند. هر روز ادامه این برچسب ادامه جنایت علیه مردم ایران و سد كردن راه تغییر در ایران است. آن هم درشرایطی كه تغییر دموكراتیك درایران، ضرورت صلح و امنیت منطقه ای و جهانی است و تنها به‌دست مردم و مقاومت ایران محقق خواهد شد. اتحادیه اروپا باید به این سیاست خاتمه دهد و به حكومت قانون و به اراده مردم ایران برای تغییر گردن بگذارد

پاسدار لاریجانی از درب پشتی دانشگاه شیراز در رفت، کاریکاتور

سه‌شنبه، مهر ۳۰، ۱۳۸۷

هواداران مجاهدین سالگرد معرفى رئیس جمهور برگزیده مقاومت را گرامى داشتند


هواداران مجاهدین سالگرد معرفى رئیس جمهور برگزیده مقاومت را گرامى داشتند
12:52:46 PM 1387/7/30
توزيع سي دي هاي مربوط به سي مهر در داخل كشور

هواداران مجاهدین در شهرهای مختلف میهن با پخش تراكت و نصب پلاكارد، 30مهر، سالگرد معرفی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران را گرامی داشتند.
تصاویری از این فعالیتها كه از شهرهای تهران، كرمانشاه، اهواز، همدان، زهدان، قم و كرج به دستمان رسیده، در فیلم زیر مشاهده مىكنید:

X++
870730_tozieacd.wmv

Barack Obama Bad Moon On The Rise

Barack Obama Bad Moon On The Rise

این هم از ریاست جمهور آیندهُ آمریکا. آیا تاریخ تکرار میشود؟ دقیقاُ! زیرا ارتجاع و امپریالیسم دو روی یک سکه هستند

یکشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۸۷

نمایش آنکه می آید - ١














Problems viewing videos?

Download latest Windows Media Player




نمایش بسوی آزادی - ١

نمایش دیدگاههای مریم رجوی



X+" style="border: 1px none black ! important; margin: 0px ! important; padding: 0px ! important; float: right ! important; width: 10px; height: 10px; cursor: pointer; display: inline;" src="chrome://mediaplayerconnectivity/skin/auto.png" border="0">
didgah_haye_m-rajavi_1.wmv


Problems viewing videos?

Download latest Windows Media Player





نمایش ترانه مبارک مبارک

جان ساورز: تمام اعضای شورای امنیت نسبت به فعالیتهای رژیم ایران نگرانند

جان ساورز: تمام اعضای شورای امنیت نسبت به فعالیتهای رژیم ایران نگرانند
2:10:03 AM 1387/7/28
جان ساورز
جان ساورز

جان ساورز نماینده انگلستان در شورای امنیت گفت نسبت به شكست رژیم ایران در شورای امنیت متأسف نیست زیرا كه این رژیم به دلیل فعالیتهای هستهیى اش تحت تحریمهای سازمان ملل‌متحد قراردارد. وی افزود رژیم ایران تنها 32 رأی آورد و این یك ضربه به رژیم ایران است و علامت مهمی است مبنی بر این كه تمام اعضای شورای امنیت نسبت به فعالیتهای رژیم ایران نگرانند. خاطرنشان می شود روز جمعه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درخواست عضویت رژیم ایران برای انتخاب به عنوان عضو غیر دائمی شورای امنیت را رد كرد. ژاپن كه رقیب رژیم آخوندی بود با 158رأی مثبت انتخاب شد.
خبر مهم در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران

رهبران اروپا با جرج بوش درباره بحران مالی گفتگو كردند

رهبران اروپا با جرج بوش درباره بحران مالی گفتگو كردند
8:50:38 AM 1387/7/28
ديدار نيكلا ساركوزي و خوزه مانوئل بارسو با جرج بوش
ديدار نيكلا ساركوزي و خوزه مانوئل بارسو با جرج بوش

نیكلا ساركوزی رئیس جمهور فرانسه و خوزه مانوئل باروسو رئیس كمیسیون اروپا روز شنبه با جرج بوش رئیس جمهور آمریكا در كمپ دیوید ملاقات و درباره بحران مالی جهانی گفتگو كردند. ساركوزی پس از دیدار با بوش گفت بایستی در ایجاد ثبات در بازار مالی عجله كرد و همزمان به پاسخهای دیگر نیز دست یافت. جرج بوش نیز گفت باید در مقابل وسوسه خطرناك ایزولاسیونیسم یا انزواگرایی اقتصادی مقاومت كرد و همچنان به سیاستهای بازار آزاد و تجارت آزاد ادامه داد. بوش در همین رابطه تأكید كرده است كه دولت آمریكا قصد ندارد بطور دائمی در بانكهای این كشور نقش سهامدار را ایفا كند.
خبر مهم در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران

انتقال حفاظت مجاهدان اشرف، نقض قوانین و كنوانسیونهای بینالمللى است

انتقال حفاظت مجاهدان اشرف، نقض قوانین و كنوانسیونهای بینالمللى است
8:50:38 AM 1387/7/28
اد تاونز نماینده كنگره آمریكا
اد تاونز نماینده كنگره آمریكا

اد تاونز نماینده كنگره آمریكا در نامهیی خطاب به دبیركل ملل متحد تأكید كرد: انتقال حفاظت مجاهدان اشرف كه از موقعیت پناهندگان سیاسی حفاظت شده تحت كنوانسیون چهارم ژنو و سایر كنوانسیونها و قوانین بينالمللى برخوردارند نقض قوانین و كنوانسیونهای بينالمللى است. ادتاونز در نامه خود با اشاره به تحصن نیویورك در حمایت از مجاهدان اشرف خطاب به بان كی مون نوشت: همانطور كه احتمالا مطلع هستید، در ژوئن 2004 دولت ایالات متحده و نیروهای چند ملیتی در عراق درمورد اعضای مجاهدین خلق ایران در قرارگاه اشرف، موقعیت ”افراد حفاظت شده ”تحت كنوانسیون چهارم ژنو را به رسمیت شناختند.
نماینده كنگره آمریكا خاطرنشان كرد: روز 20 مارس 2007 كمیته بينالمللى صلیب سرخ به مقامات ذیربط ”وظیفهشان در مورد رعایت اصل نان رفولمان“ را یادآوری نمود. این قانون حكم میكند كه ساكنین قرارگاه اشرف نباید اخراج. استرداد، منتقل یا در داخل عراق جابهجا شوند و چنین اقدامی ناقض مواد ذیربط قوانین بينالمللى انسانی میباشد.

اشرف نماد ایستادگی و آزادیخواهی مردم ایران و نماد شكست استراتژیك آخوندها در عراق است

اشرف نماد ایستادگی و آزادیخواهی مردم ایران و نماد شكست استراتژیك آخوندها در عراق است
8:15:27 AM 1387/7/26
مهدي سامع و ابوالقاسم رضايي
مهدي سامع و ابوالقاسم رضايي

در پنجاه ویكمین روز تحصن هموطنان و حامیان مقاومت در ژنو، آقای ابوالقاسم رضایی معاون دبیرخانه شورای ملی مقاومت، آقای مهدی سامع سخنگوی سازمان چریكهای فدایی خلق ایران و مسؤل كمیسیون صنایع، و چند تن دیگر از اعضای شورا، و همچنین رؤسای چند انجمن حقوق بشری و شماری دیگر از شخصیتهای سیاسی و اجتماعی سوییس، فرانسه، سوئد، هلند، الجزایر و كنگو در جمع متحصنین حاضر شده و به ایراد سخنرانی پرداختند. چند تن از شهروندان فرانسوی ساكن اور سور اواز نیز كه در این تحصن شركت دارند، همبستگی و حمایت خود را با مجاهدان اشرف اعلام كردند.
آقای ابوالقاسم رضائی در سخنرانی خود، با تاكید بر عزم جزم متحصنان در ادامه تحصن تارسیدن به خواستهایشان در مورد احقاق حقوق و تأمین حفاظت مجاهدان اشرف براساس كنوانسیونهای بينالمللى افزود: اشرف نماد ایستادگی و آزادیخواهی مردم ایران و همچنین نماد شكست استراتژیك آخوندها در عراق است.
آقای رضایی با تأكید بر اینكه مماشات با این رژیم همچون مماشات با هیتلر دامن زدن به جنگ در خاورمیانه و كل جهان است. خطاب به دبیر كل ملل متحد گفت: شما مسئول و ضامن اجرای قوانین بينالمللى هستید و خواسته ما در باره اشرف خارج از قوانین و كنوانسیونهای بينالمللى نیست.
آقای مهدی سامع، در سخنرانی خود ضمن تشكر از متحصنان به خاطر آن چه در این 51 روز انجام داده اند، گفت طی این مدت خیلی چیزها كه روز اول روشن نبود روشن شده است.
رژیم سرمایه گذاری زیادی كرده بود كه به هدف خود برسد، اما ایستادگی خواهران و برادران ما در اشرف و دور اندیشی و تدبیر و ایستادگی شما و دیگران در سایر نقاط دنیا نشان داد كه به این سادگی نمی توان هزینه مماشات با رژیم را از كیسه مقاومت پرداخت. از این روست كه رژیم نتوانسته به هدف خود برسد.

آقای سامع خطاب به ارگانهای بينالمللى و دولتهای ذیربط گفت ما هیچ انتظاری از شما نداریم فقط به قوانین خود عمل كنید:
1 . كنوانسیون 4 ژنو را بطور كامل رعایت كنید
2 . حق پناهندگی در مورد زنان ومردان اشرف را به رسمیت بشناسید
3 . هر گونه جابهجایی اجباری ممنوع
نقض این قوانین یعنی نقض حقوق بشر. بنابراین دبیر كل سازمان ملل و صلیب سرخ و كمیساریای عالی پناهندگی مسئولیت مشترك در این موارد دارند. مسئولیتی در مقابل جامعه بشری.

مجمع عمومی سازمان ملل، درخواست عضویت رژیم آخوندى را رد كرد

مجمع عمومی سازمان ملل، درخواست عضویت رژیم آخوندى را رد كرد
12:12:55 PM 1387/7/26
سازمان ملل
سازمان ملل

امروز مجمع عمومی سازمان ملل متحد درخواست عضویت رژیم ایران برای انتخاب به عنوان عضو غیر دائمی شورای امنیت را رد كرد.
ژاپن كه رقیب رژیم آخوندی بود با 158رأی مثبت انتخاب شد.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: روز جمعه ژاپن برای سال 2009 و 2010 به عنوان عضو غیردائمی شورای امنیت ملل‌متحد انتخاب شد.
میگوئل دسكوتو (Miguel d’Escoto ) رئیس مجمع عمومی ملل متحد گفت در یك رأی‌گیری در مجمع عمومی ملل‌متحد كه تمامی اعضای كشورهای این نهاد جهانی را در برمی‌گیرد ژاپن توانست بر رژیم ایران غلبه یابد. در میان كشورها در گروه اروپا در ملل‌متحد، اتریش و تركیه كرسی عضویت در شورای امنیت را بدست آوردند. در آمریكای لاتین و آفریقا هم كرسیهای موجود به مكزیك و اوگاندا رسید

رایس: جامعه جهانی به رژیم ایران اجازه تولید سلاح هستهاى نخواهد داد

رایس: جامعه جهانی به رژیم ایران اجازه تولید سلاح هستهاى نخواهد داد
2:39:54 AM 1387/7/27
كاندوليزا رايس
كاندوليزا رايس

وزیر خارجه آمریكا گفت: جامعه جهانی برای رژیم ایران روشن ساخته است كه به این كشور اجازه تولید سلاح اتمی نخواهد داد.
كاندولیزا رایس كه با تلویزیون العربیه مصاحبه می كرد، تأكید كرد: رئیس جمهور آینده آمریكا یك ائتلاف بینالمللى علیه رژیم ایران و تمایلاتش برای دست یابى به توان اتمی تشكیل خواهد داد زیرا این امر باعث میشود كه به سلاح اتمی دست پیدا كند.
وی افزود: شش كشور برای صدور قطعنامه های شورای امنیت كار كرده بودند، ما می دانیم كه اقتصاد رژیم ایران با مشكلات جدی مواجه است و یكی از دلایل آن انزوای بینالمللى است كه علیه این رژیم اعمال شده است اما مردم ایران راهی بغیر از مسیری كه سران رژیم ایران پی مى گیرند، دارند.

باب فیلنر: ساكنان اشرف پناهندگان سیاسی و افراد حفاظت شده تحت كنوانسیونهای بینالمللى هستند

باب فیلنر: ساكنان اشرف پناهندگان سیاسی و افراد حفاظت شده تحت كنوانسیونهای بینالمللى هستند
6:25:29 AM 1387/7/27
باب فیلنر
باب فیلنر

باب فیلنر نماینده كنگره آمریكا و رئیس كمیته بازنشستگان در كنگره، در یك پیام ویدئویی خطاب به مجاهدان اشرف، با اشاره به موضع گیریهای مهمترین ارگانهای بینالمللى، تأكید كرد ساكنان اشرف پناهندگان سیاسی و افراد حفاظت شده تحت كنوانسیونهای بینالمللى و بطور خاص كنوانسیونهای ژنو هستند و هرگونه اخراج و جابه جابی اجباری آنها ممنوع است. حفاظت ساكنان اشرف بر عهده امریكاست و تا زمانیكه آمریكا در عراق حضور دارد، باید مسئول اصلی حفاظت باقی بماند. زیرا حفاظت اشرف به هیچ ارگان دیگری قابل انتقال نیست.
توجه شما را مشروح پیام ویدئویی باب فیلنر نماینده كنگره امریكا خطاب به مجاهدان اشرف جلب می كنیم:

من باب فیلنر، نماینده كنگره آمریكا از شهر سن دیاگو، كالیفرنیا و نیز رئیس كمیته بازنشستگان در كنگره آمریكا هستم. من یك پیام ساده دارم و آن این است كه ما در آمریكا میدانیم در رابطه با قرارگاه اشرف چه میگذرد.
ما میدانیم شما چگونه مورد تهدید قرار گرفتید و میدانیم كه باید حفاظت شوید. مطمئن باشید كه برای شما كار میكنیم. شما فراموش نشده اید و ما تضمین میكنیم امنیت شما حفظ شود. میدانیم كه (رژیم ایران) فشار زیادی روی قرارگاه اشرف گذاشته است: آدمربایی، منهدم كردن منابع اب و دو حمله موشكی........................

شنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۷

نمایش سی و دومین سالروز شهادت مجاهد قهرمان فاطمه امینی

X+" style="border: 1px none black ! important; margin: 0px ! important; padding: 0px ! important; float: right ! important; width: 10px; height: 10px; cursor: pointer; display: inline;" src="chrome://mediaplayerconnectivity/skin/auto.png" border="0">
32-fatemeh_amini.wmv

Problems viewing videos?
Download latest Windows Media Player


از سایت سیمای آزادی

نمایش طنز "کر بسیجی"

X+" style="border: 1px none black ! important; margin: 0px ! important; padding: 0px ! important; float: right ! important; width: 10px; height: 10px; cursor: pointer; display: inline;" src="chrome://mediaplayerconnectivity/skin/auto.png" border="0">
tanze_kore basiji.wmv

Problems viewing videos?
Download latest Windows Media Player


از سایت سیمای آزادی

نمایش قدرت از نوعی دیگر

X+" style="border: 1px none black ! important; margin: 0px ! important; padding: 0px ! important; float: right ! important; width: 10px; height: 10px; cursor: pointer; display: inline;" src="chrome://mediaplayerconnectivity/skin/auto.png" border="0">
noeey_az_ghodrat.wmv

Problems viewing videos?
Download latest Windows Media Player


کپی از سایت سیمای آزادی، تلویزیون ملی ایران

نمایش پیک شادی - ١۶ اکتبر ۲۰۰۸

Problems viewing videos?
Download latest Windows Media Player

قلب مرا بردارید، شعر:سعید سلطان پور، از: فریدون

قلب مرا بردارید
شعر: شهید فدایی خلق سعید سلطان پور
خواننده: فریدون
برداشت از رادیوپیشگام


تایید خشونت حکومتی طی 30 سال از طرف خاتمی

فراسوی خبر ... شنبه 27 مهر

تایید خشونت حکومتی طی 30 سال از طرف خاتمی

زینت میرهاشمی

سید محمد خاتمی که این روزها در نقش رئیس موسسه «گفتگوی فرهنگها و تمدنها»، عرض وجود می کند، با صحبتهایش در روز آدینه 26 مهر، خشونت حکومتی طی 30 سال بر مردم را «طبیعی» و شرایط «استثنا» دانست. این شریک مستقیم سرکوبگری حکومت طی تمامی سالهای سیاه استبداد، با نزدیک شدن نمایش انتخاباتی آتی، در سرزمینی که هیچ گونه فرهنگ، تمدنی و اندیشه ای جز اندیشه ولی فقیه و شرکای آن به رسمیت شناخته نمی شود، با دکان دو نبشی به نام «گفتگوی تمدنها» مردم را به سخره می گیرد. مرکب بزک شده «رسالت تمدن سازی» آقای خاتمی بی رنگ و روتر از آنست که بتواند آب تطهیر بر عمل او و کسانی که به استبداد دینی کمک کردند تا آزادی و مدافعان آن را به جوخه اعدام سپردند، بریزد.

سید محمد خاتمی بی مهری که در دعواهای باندهای حکومتی به وی می شود را منصفانه نمی داند. وی که نگران شرایط خود و همقطارانش است، می گوید «جریانی سعی می کند منافقین جدید خلق کند و .. جامعه را در حالت فوق العاده قرار دهد.» خاتمی مثل همیشه با حرفهای در هم و برهم که در هر گوشه ای از کره زمین به جز در ایران می توان به کار برد، می خواهد موضوع اصلی یعنی «خشونت» حکومتی را که خود از شرکای آن بوده است را «طبیعی» جلوه دهد. وی دفاع مردم در برابر سرکوبی حکومت را «تروریسم و خشونت» می نامد. وی «بسط و گسترش تروریسم» را در دنیا از طرف کسانی می داند که «معتقدند راهی برای احقاق حقوقشان نیست و خواسته هایشان با فشار و سرکوب مواجه می شود.» خاتمی به اعلامیه جهانی حقوق بشر توجه نمی کند که در آن «میارزه مسلحانه» به عنوان راه حلی در برابر استبداد، زمانی که همه راهها بسته است به رسمیت شناخته شده و «تروریسم» محسوب نمی شود. وی در رابطه با گروههای سیاسی می گوید:«روشهای غلط این گروهها باعث شد تا آنها رفته رفته پایگاه خود را در بین مردم از دست دهند و آنها که زمانی با هدف دفاع از منافع ملت شکل گرفته بودند در مقابل ملت قرار گیرند و دشمنان از این گروههای ضد مردم استفاده کنند.» وی ادامه می دهد: «حالا که منافقین از بین رفته‌اند این جریان سعی می‌کند خلق منافقین جدید کنند و مخالف سلیقه خود را هر چند از نیروهای نزدیک به امام بوده به همکاری با دست خبیث بیگانه متهم کنند و سعی دارند با این وضعیت جامعه را در حالت فوق‌العاده قرار دهند».

دروغهای رئیس «گفتگوی تمدنها و فرهنگها» از زیر عبایش آشکار است. پرونده 30 سال جنایت حکومت، قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 و کشتار و خشونت اعمال شده از طرف خمینی و شرکایش و منجمله خاتمی به اندازه کافی آشکار است. وقتی خاتمی دفاع در برابر خشونت دولتی را «تروریسم» معرفی می کند، بدیهی است که شعار «گفتگوی تمدنها و فرهنگها» پشیزی ارزش ندارد زیرا گفتگوی خاتمی همان گفتمان سازی برای توجیه خشونت و تروریسم حکومتی است.

از سایت ایران نبرد

جمعه، مهر ۲۶، ۱۳۸۷

رژیم آخوندى به پارلمانترهاى عراقى براى رد توافقنامه با آمریكا فشار مىآورد

رژیم آخوندى به پارلمانترهاى عراقى براى رد توافقنامه با آمریكا فشار مىآورد
4:38:10 AM 1387/7/26
پارلمان عراق
پارلمان عراق

سامی الاطروشی نماینده پارلمان از فراكسیون اتحاد اسلامی كردستان عراق گفت: رژیم ایران، به طور مستمر به فراكسیونهای سیاسی و دولت عراق فشار می آورد كه توافقنامه امنیتی میان عراق و آمریكا را بطور كامل رد كنند.
وی كه با تلویزیون بغداد مصاحبه می كرد افزود: رژیم ایران، توافقنامه حضور نیروهای آمریكایی در عراق را به زیان خود می داند و از این رو از اساس با این توافقنامه مخالف است. ما در این مرحله به این توافقنامه نیاز داریم و این بسود عراق است زیرا كه در پایان امسال اختیارات این نیروها به پایان می رسد لذا ضروری است كه این توافقنامه امضا شود ولی برای رژیم ایران، مسائل عراق، اهمیتی ندارد و در این میان، تنها منافع خودش را دنبال میكند.

استراتژی آمریكا در خاورمیانه وآسیا بازنگرى مىشود

استراتژی آمریكا در خاورمیانه وآسیا بازنگرى مىشود
4:38:10 AM 1387/7/26
ژنرال پترائوس
ژنرال پترائوس

روزنامه واشینگتن پست در شماره روز پنجشنبه خود نوشت، ژنرال دیوید پترائوس- فرمانده نیروهای مركزی آمریكا، بازنگری عمده یی را در مورد استراتژی آمریكا در افغانستان، پاكستان، ایران، عراق و مناطق مجاور آن، آغاز كرده است.
این روزنامه در ادامه مقاله خود به شرح جزییات بازنگری ژنرال پترائوس پرداخته و نوشته است: این بازنگری كه به مدت 100روز طول خواهد كشید، طرح حمله جدیدی را در خاورمیانه و آسیای میانه، نتیجه خواهد داد؛ منطقه یی كه پترائوس در آن بعنوان فرمانده جدید نیروهای مركزی آمریكا بر عملیات بیش از 200هزار نیروی آمریكایی- كه از 31 اكتبر آغاز می شود- نظارت خواهد كرد. این بازنگری، رسما از ماه آینده شروع خواهد شد.
گروه ارزیابی استراتژیك پترائوس، توسط یك مشاور با سابقه- سرهنگ مك مستر و نیز معاون فرماندهی مركزی- ژنرال جان آلن بعنوان سرپرست، هدایت می شود. همچنین شامل كارشناسان منتخبی از وزارت خارجه، پنتاگون و سایر مقامات غیرنظامی و نظامی است كه دارای تجاربی در منطقه هستند. این گروه، شامل صدنفر خواهد بود كه به شش تیم تقسیم می شوند؛ (تیمهایی كه زیرمجموعه مناطق می باشند) و ماموریت شان تحقیق در مورد ریشه ناامنی در این منطقه، با هدف یافتن راه حلهایی توام با اقدام نظامی، دیپلماتیك و پیشرفت و توسعه می باشد.

وزارت خزانه‌داری امریكا تدابیر فوق‌العاده‌یی علیه رژیم آخوندى اتخاذ خواهد كرد

وزارت خزانه‌داری امریكا تدابیر فوق‌العاده‌یی علیه رژیم آخوندى اتخاذ خواهد كرد
4:38:10 AM 1387/7/26
خزانه‌داری آمریكا
خزانه‌داری آمریكا

وزارت خزانه‌داری آمریكا روز پنجشنبه عهد كرد كه اقدامات بیشتری را علیه رژیم ایران به دلیل حمایت مالی این رژیم از تروریستها اتخاذ كند.
به گزارش خبرگزاری رویتر این حركت به‌دنبال هشداری است كه نهاد ضدپول شویی بین‌المللی صادر كرده است.
بنا به این گزارش نیروی ویژه اقدام مالی (FATF) كه 34كشور عضو آن هستند، مجددا از كشورها خواسته است كه به نهادهای مالی خود نسبت به ریسكهای مرتبط با رژیم ایران هشدار بدهند.
وزارت‌خزانه‌داری در پاسخ به این گزارش گفته است این وزارت‌خانه مكررا نگرانی عمیق خود را نسبت به حمایت مالی و مادی رژیم ایران به گروههای مرگبار تروریستی، خاطرنشان كرده است.
این وزارتخانه در اطلاعیه‌یی اعلام كرد همسو با حركت نیروی ویژه اقدام مالی، تدابیر فوق‌العاده‌یی برای هدف قراردادن خطر حمایتهای تروریستی مالی از طرف رژیم ایران اتخاذ می‌كند.

آلبرتو نیزمن خواستار پرداخت غرامت از سوى رژیم به آسیب دیدگان انفجار تروریستى بوئنوس آیرس شد

آلبرتو نیزمن خواستار پرداخت غرامت از سوى رژیم به آسیب دیدگان انفجار تروریستى بوئنوس آیرس شد
8:15:27 AM 1387/7/26
آلبرتو نیزمن دادستان فدرال  آرژانتین
آلبرتو نیزمن دادستان فدرال آرژانتین

دادستان كل آرژانتین خواستار پرداخت غرامت از سوی رژیم ایران به آسیب دیدگان انفجار تروریستی بوئنوس آیرس درسال 1994 ، شد.
روز گذشته آلبرتو نیزمن Alberto Nisman اعلام كرد یكی از نجات یافتگان این اقدام تروریستی كه به شدت آسیب دیده است خواستار پرداخت یك میلیون دلار غرامت از سوی رژیم ایران شد. چرا كه این فرد و وكیل او معتقد هستند كه این انفجار توسط رژیم ایران طراحی و سازماندهی شده و توسط عوامل حزب الله لبنان به اجرا درآمده است. دادستان كل آرژانتین ضمن دفاع از این خواسته گفت: تصمیم گیری نهایی در این باره، ‌بر عهده رودولفو مورال قاضی فدرال ارژانتین خواهد بود که مسئولیت اصلی پرونده را بر عهده دارد.
خاطرنشان می شود در انفجار تروریستی بوئنوس آیرس در سال1994 (1373 ) 85نفر كشته شدند و بیش از 200نفر مجروح گردیدند.

اعضای مجلسین انگلستان خواستار حفاظت از ساكنین اشرف شدند

اعضای مجلسین انگلستان خواستار حفاظت از ساكنین اشرف شدند
8:15:27 AM 1387/7/26
مجلس انگلستان
مجلس انگلستان

تلویزیون ابوظبی گزارشی از جلسه بزرگ پارلمانی در انگلستان برای دفاع از مجاهدین شهر اشرف پخش كرد:
اعضای مجلسین انگلستان از احزاب مختلف در یك حضور بی سابقه با شركت نمایندگانی از سازمان عفو بین الملل و اعضایی از پارلمان اروپا و اتحادیه بينالمللى حقوق بشر زنگ خطر را در یكی از سالنهای پارلمان انگلستان به صدا درآوردند تا در یك بسیج بیسابقه خواستار حفاظت از ساكنین اشرف واقع در مرز ایران و عراق گردند. در این قرارگاه حداقل 4000 پناهنده ایرانی از جمله 1000 زن كه همه اعضای اپوزیسیون ایران یعنی مجاهدین خلق ایران هستند، حضور دارند.
تلویزیون ابوظبی پس از این توضیحات، مصاحبههایی با شركت كنندگان در جلسه بزرگ پارلمانی انگلستان انجام داد.
لرد ایو بری از مسئولین حزب لیبرال دمكرات در مجلس اعیان انگلستان هشدار داد انتقال حفاظت شهر اشرف
امنیت ساكنان آن را با خطر مواجه خواهد كرد. در نتیجه این حفاظت باید توسط نیروهای آمریكایی تأمین شود.
لرد رابین كوربت رئیس كمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران با اشاره به این كه رژیم ایران فشار زیادی علیه اشرف وارد میكند گفت: شرم آور است كه دولت انگلستان در این موضوع بی عملی پیشه كند. ، چرا كه انگلیس طرفی در ائتلاف بينالمللى بود كه به عراق حمله نمود و این ائتلاف مسئولیتهای زیادی بر دوش دارد.
تلویزیون ابوظبی پس از این توضیحات افزود: برای توضیح میزان تهدید علیه ساكنان شهر اشرف، نمایندگان كمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران، تصاویر وحشتناكی از اعدامهای علنی در ایران منتشر كرد. زیرا این اعدامها سیاست معمول رژیم حاكم بر این كشور است. حسین عابدینی عضو كمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران گفت: «ساكنان اشرف از حمایت سازمانهای بينالمللى برخوردارند، از این رو ما معتقدیم آمریكا بایستی به التزامات خودش برای ادامه حفاظت آنان وفادار بماند

وزارت اطلاعات آخوندها 20 نفر از منتشر كنندگان پیامهاى رهبر مقاومت را دستگیر كرده است

وزارت اطلاعات آخوندها 20 نفر از منتشر كنندگان پیامهاى رهبر مقاومت را دستگیر كرده است
8:15:27 AM 1387/7/26
انتشار پيامهاي رهبر مقاومت در اقصي نقاط شهرهاي ايران
انتشار پيامهاي رهبر مقاومت در اقصي نقاط شهرهاي ايران

وزارت اطلاعات رژیم آخوندی خبر دادكه 20نفررا در تهران بخاطرانتشار پیامهای رهبر مقاومت دستگیر كرده است. سایت جهان وابسته به اطلاعات آخوندها در روز 24مهر در این باره خبر داد كه یك تیم ارسال sms مجاهدین شامل 20نفر در شمال تهران توسط ماموران امنیتی دستگیر شده اند.
ـ سایت اطلاعات آخوندها نوشت:
یك تیم 20 نفره مستقر در منطقه‌ای در شمال تهران كه از طریق پیام كوتاه تلفنی شعارهای تبلیغاتی منافقین را منتشر كرده دستگیر شدنداعضای این تیم توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند. . این افراد پیامهای كوتاه خود را از طریق خطوط ارتباطی شركت ایرانسل ارسال می‌كردند و از آنجا كه با استفاده از امكانات فنی شماره‌های آنها قابل مشاهده نبوده مخاطبان پیامها تصور می‌كردند sms ها از خارج كشور ارسال می‌شوند.

شمارى از نمایندگان پارلمان فرانسه و شخصیتهاى سیاسى و حقوقى از مقاومت ایران حمایت كردند 1

شمارى از نمایندگان پارلمان فرانسه و شخصیتهاى سیاسى و حقوقى از مقاومت ایران حمایت كردند
12:12:55 PM 1387/7/26
جلسه كمیته فرانسوی برای ایرانی آزاد و دمكراتیك
جلسه كمیته فرانسوی برای ایرانی آزاد و دمكراتیك

به دعوت كمیته فرانسوی برای ایرانی آزاد و دمكراتیك، جلسهای با عنوان ”آینده ایران“ در مجلس ملی فرانسه و با شركت شماری از نمایندگان پارلمان و دیگر شخصیتهای سیاسی و حقوقی فرانسه و نماینده شورای ملی مقاومت برگزار شد.
در این جلسه كه در حمایت از مجاهدین و مقاومت ایران تشكیل گردید، مسأله ایران در شرایط حساس كنونی، شكست سیاست مماشات با این رژیم، موقعیت مقاومت ایران، و مجاهدان اشرف و ضرورت اجرای احكام دادگاههای اروپا درمورد حذف برچسب تروریستی از مجاهدین توسط اتحادیه اروپا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ژان فیلیپ مورر، نماینده مجلس ملی فرانسه از حزب حاكم او. ام. پ UMP و عضو كمیته فرانسوی برای ایرانی آزاد و دمكراتیك، جلسه را افتتاح كرد. و پس از اعلام برنامه، از دكتر صالح رجوی، نماینده شورای ملی مقاومت در فرانسه خواست رشته سخن را بدست گیرد.
متن کامل از سایت سازمان مجاهدین خلق ایران