یکشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۷

دیلی تایمز: تدارك حمله به ایران در وزارت دفاع آمریكا به مرحله نهایی رسیده است

دیلی تایمز: تدارك حمله به ایران در وزارت دفاع آمریكا به مرحله نهایی رسیده است
12:09:32 1387/6/10
روزنامه دیلی تایمز چاپ پاكستان نوشت: تدارك حمله به ایران در وزارت دفاع آمریكا به مرحله نهایی رسیده است و دیگر در حد یك طرح ابتدایی نیست. این روزنامه افزود: در نقشه ای كه برای حمله به ایران تنظیم شده است بمب افكنهای ب2امریكا هر یك با چهل هزار پوند بمب هدایت شونده بسیار دقیق به ایران حمله هوایی میكنند. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد نشاندهنده پایان تلاشهای سیاسی مشترك امریكا و اروپا در زمینه مسئله هسته ای ایران بشمار میرود. هدف از این تلاشها تشویق رژیم ایران به دست كشیدن از برنامه هسته ای اش بوده است.

حامیان واقعی تروریسم اسلامی بر خاسته از رژیم آخوندی پاسداری در ایران به خون نشسته امان را بهتر بشناسیم؟؟!!!!

حامیان واقعی تروریسم اسلامی بر خاسته از رژیم آخوندی پاسداری در ایران به خون نشسته امان را بهتر بشناسیم؟؟!!!!رژیم روسیه که با سلاح های اتمی خود در حمایت از رژیم آخوندی پاسداری جهان آزاد و غرب را به چالش کشیده و جایی در این جهان پهناور نیست که آثار سلاح های مخرب اتمی روسیه در حمایت از این رژیم تروریست پرور جهانی در امان مانده باشد؟؟
با تمام قوا به این اقدام شنیع روسیه، برای حفاظت هوایی دادن به رژیم آخوندی، پاسداری بر خیزیم!!! این دو قلوهای تروریسم جهانی (جمهوری پاسداری آخوندی ایران و روسیه )، 80 میلیون مردم بی گناهمان و آمریکا و اسرائیل و جهان متمدن
را مورد تهدید مداوم خود قرار داده اند

=================
روسیه تهدید كرد، سیستم دفاع هوایی پیشرفته ای به رژیم ایران می دهد
12:09:32 PM 1387/6/10
ساندی تلگراف
ساندی تلگراف

هفتهنامه ساندی تلگراف چاپ انگلستان خبر داد: روسیه تهدید كرده است سیستم دفاع هوایی پیشرفته ای به رژیم ایران می دهد. منابع اطلاعاتی آمریكا از آن بیم دارند كه كرملین این تهدید را عملی كند و سیستم موشكی مدرن اس سیصد را به رژیم ایران بفروشد. روسیه گفته كرده است اگر امریكا ناتو را وادار كند گرجستان و اوكراین را به عضویت خود دراورد، این سیستم پیشرفته را در اختیار ایران قرار دهد. این سیستم ضد هوایی قادر است در آن واحد صد هدف را ردیابی كند و به سوی هواپیماهایی كه در فاصله یكصدو بیست كیلومتری آن قرار دارند موشك شلیك نماید.

موضوع:خبر از سايت بی بی سی


موضوع:خبر از سايت بی بی سی

به روز شده: 00:47 گرينويچ - يکشنبه 31 اوت 2008 - 10 شهریور 1387
کنترل اردوگاه مجاهدین برای اولین بار در اختیار عراق

مجاهدین که در دوران حکومت صدام مسلح بودند پس از حمله آمریکا خلع سلاح شدند


برای اولین بار از زمان حمله سال 2003 نیروهای آمریکایی به عراق، کنترل اردوگاه اشرف که اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در آن تحت نظر هستند به نیروهای عراقی محول شده است.


با این حال مقام های عراقی تاکید کرده اند که ماموریت آنها نه تسخیر بلکه تنها حفاظت از اردوگاهی است که ساکنان آن طی پنج سال اخیر عملا تحت نوعی حصر خانگی بوده اند.


دلایل جابجایی در کنترل اردوگاه اشرف اعلام نشده است اما تصور می شود در راستای کاهش ابعاد ماموریت نیروهای آمریکایی در عراق باشد.


ژنرال محمد العسکری سخنگوی وزارت دفاع عراق به خبرگزاری فرانسه گفت: "نیروهای عراقی مسئولیت حفاظت از اردوگاه اشرف را از نیروهای آمریکایی تحویل گرفته اند. نیروهای ما برای حفاظت از این اردوگاه مستقر شده اند و برخلاف شایعات اخیر هدف تسخیر آن نیست."


اردوگاه اشرف واقع در شرق استان دیاله که هم مرز ایران است در دهه 1980 پس از گریز هزاران عضو سازمان مجاهدین خلق به عراق به پایگاه اصلی این گروه بدل شد.


دولت نوری مالکی نخست وزیر عراق اکنون چندین سال است هدف خود برای یافتن راه هایی برای پایان حضور مجاهدین در عراق را اعلام کرده است اما آینده اعضای این گروه در این کشور همچنان نامعلوم است.


نیروهای آمریکایی هزاران عضو گروه را پس از حمله 2003 به عراق خلع سلاح کرده و حدود 300 تانک این گروه را ضبط کردند. بسیاری از تانک ها بعدا در اختیار ارتش عراق گذاشته شد.


اعضای گروه در اردوگاه اشرف که آمریکا به آنها موقعیت "غیررزمی" اعطا کرده بود تحت نظارت نزدیک و در واقع نوعی حصر خانگی بوده اند.


دولت عراق در سال 2004 موقعیت اعضای این گروه را از "اسیر جنگی" به "پناهنده" تغییر داد که ظاهرا امکان اخراج آنها به ایران یا سایر کشورها را تسهیل می کرد.


دولت آقای مالکی در سال های اخیر بر فشارها برای اخراج این گروه افزوده است. بغداد اوایل سال 2007 گفت از اعضای مجاهدین خلق خواسته است عراق را به مقصد ایران یا هر کشور دیگری که می خواهند ترک کنند.


آن زمان کمیته ای با حضور نمایندگان آمریکا، عراق و مجاهدین برای ترتیب دادن خروج اعضای گروه تشکیل شد. در چند سال اخیر صدها عضو مجاهدین عراق را ترک کرده اند.


اخراج این گروه از همان ابتدا پس از سقوط صدام حسین در دستور کار حاکمان عراق بوده است. البته برخی از گروه های عراقی که شدیدا به ایران بدبین هستند و آن کشور را به دخالت در عراق متهم می کنند از مجاهدین حمایت کرده اند. ایران این اتهام را رد می کند.


شورای حکومتی عراق در سال 2003 رای به اخراج اعضای مجاهدین داده بود اما پل برمر سرپرست آمريکایی تشکيلات اداره امور عراق آن حکم را رد کرد.


آمریکا نیز همچون اتحادیه اروپا این گروه را تروریستی می داند.


مجاهدین که ابتدا در دهه 1960 میلادی علیه حکومت محمد رضا شاه پهلوی شکل گرفت در انقلاب سال 1357 شرکت داشت اما بعد دست به مقابله مسلحانه با جمهوری اسلامی زد.


ایران سران این گروه را از جمله به خاطر بمبگذاری سال 1359 که به زخمی شدن علی خامنه ای رئیس جمهور وقت ایران - رهبر کنونی - منجر شد می خواهد.

م طحا نی
Mo.Tahani@googlemail.com
http://iranzaminman.blogspot.com

نسرین سلام.

نسرین سلام.
دلیل اصلی این است که کامپیوترم زیر کنترل است و تمام مطالبی را که مینویسیم را سانسور میکنند؟! و نمیتونم به هیچ جا چه در خود لندن یا آمریکا یا اروپا ایمیل هایم درست پست بشه و کامپیوتر جدید را هم که خریدم را هم همین کار را میکنند و به من میگویند که نمیگذاریم ایمیل بفرستی و یا وبلاگ و وب سایت هات را آپ تو دیت کنی؟! از دل کامپیوتر خریدم و 1/5 ماه در خانه ام بود و سه بار برام تعویض کردند و همه اش یخ میزد و به من میگفتند که مجاهدین به تو میگن یخ و ما نمیگذاریم کار کنی؟؟!! مهندسین دل تمام روز آن لان از دهلی نو توی کامپیوترم بودند و در پایان به من گفتند که کامپیوترت را کنترل میکنند و نمیتوانیم کار بکنیم . پس گذفتند؟؟!!! زمانیکه نگذاشتند که سکیودیتی را روی لپ تاپ جدید هصب کنم و خیلی از فایلهایی مع فابریک روی لپ تاپ بود دیلیت کردند چون ضد رژیم هستند را به شرکت پی سی ورلد که لپ تاپ را هریدع بودم گفتم با تعجل بعد از چند دقیقه به من گفتند که اگه ما بگذاریم دوباره دیلیت میکنند؟؟!!
پلیس انگلستان به کمک رژیم آخوندی پاسداری آمده و حتی سیما را هم نمیگذارند که ببینم و فریز میکنند و میگند برگرد به آمریکا یا عراق؟!
از ژوئن 1996 که برای شرکت در ارزکورت سخنرانی خواهر مریم از آمریکا آمدم و در لندن پیش دخترم ماندم این جریا ن به شیوهُ جدیدی شروع شد و تمام دوستانی که در آمریکا داشتم و از هند، چین، ترکیه و ... بودند با مشکل مواجهه شدند و به کشورشان زمین لرزه زدند و از من میپرسند که دیگه در کدام کشور دوست داری و کجا ها بودی؟؟؟!!
24 ساعت بعد از تماسم با دفتر مجاهدین در نیویورک با هدایت مستوفی 9/11 را زدند و جلوی در خانه ام دو نفر سیک هندی منتظرم بودند و به من میگفتند میخواهی از نیویورک کمک بگیری حالا برو کمک بگیر و 2 کیسه پاپ کورن پای درخت جلوی خانه ام ریخته و میگفتند که ما کردیم؟! الآن که من موزیک مربوط به 9/11 را پخش میکنم را هم فریز میکنند و میگن آره ما کردیم؟!
خانه ای که در حال حاظر من ساکن هستم متعلق به یک زن روس بوده که در 2001 او را بیرون و مرا به این خانه آورده اند؟! روز دومی که خانه را آماده میکردم دو نفر از شبکهُ ضد جاسوسی انگلستان آمده و از من میپرسیدند که با آن زن روس چه رابطه ای دارم؟! و آن زن روس کجاست؟ من که تعجب کرده بودم بهشون گفتم که شهرداری محل این خانه را به من داده است؟! در موارد متوالی مورد تعقیب و مراقبت از طرف چند زن و مرد روس و هندی و افغانی و انگلیسی در محل خانه ام بودم و روز بعد از زلزله در چین جلوی درب خانه ام 2 تپه خاک ریخته شده بود و انبوهی نوار تیپ کاست جلوی درب خانه و دور و بر ماشینم بود؟! در جیب کتم یک تیپ مخصوص انسرینگ ماشین بود؟! سرایدار بیلدینگ 13 طبقه من جلوی درب خانه به جارو تکیه داده و میگفت خاکت را میخواهی؟؟؟!!! تلفنم را چند ماه قبل از کار افتاده بود و بیرون انداخته بودم؟! تیپ آنرا به جیبم برگردانده بودند؟؟!! در آمریکا تمام مکالماتم را با بهاره و بهنام از لندن و آلمان ضبط میکردم و هنگامی که برنگشتم آمریکا نمیدونم که چه طوری تمام وسائل خانه ام و ماشینم در دالاس دست رژیم افتاد؟! و از آن زمان که به این آدرس جدید آمده ام علاوه انگلیس و رژیم روسیه هم روی سرم بود؟؟!! در زمان بعد از زلزله در لس آنجلس درب و پنجرهُ بیلدینگم را پشت سر هم میشکنند و با اسپری زرد و قهوه ای در بیلدینگ و درب و دیوار و آسانسور شعار مینویسند؟؟!! و روسهایی که در بیلدینگ من بودند روز یک شنبه از بیلدینگ بیرونشان بردند؟؟!! و وقتی که من بیرون رفتم نمیخواستند که ببینمشون که دارند خانه عوض میکنند؟؟!!! آنها کسانی بودند که همیشه تعقیبم میکردند و لباس زرد و قهوه ای میپوشیدند؟؟؟!! مغازه داران محلی به من میگفتند که این روسها و پلیس و رژیم میکنند؟؟!! و پلیس و شهر داری محل آنها را درست روزی که شهر داری تعطیل است بیرون برد؟!... و چندین معازهُ مجل که مرا میشناسند شبانه در ساعت 10 شب بهشون خمله میشه؟؟؟!! و مغازه هاشون غارت میشه؟؟!! کافی نتی که برای رزرو بلیط برای رفتن به آلمان برای گرفتن دی ان ا تست رفتم را ساعت 10 همان شب منهدم کردند و تا چند ماه پبش مثل خرابه مانده بود؟؟!!
روزی که زمین لرزه لس آنجلس زدند. هنگامی که همراه دوست دخترم از بیمارستان بر میگشتم 2 پلیس که دوچرخه داشتند و 2 چرخه را دور تر پارک کرده بودند که نبینم منتظرم بودند و آثار رد پا که افراد متعددی از اطاقهای موجود در طبقه همگف خانه تردد کرده اند تمام منطقهُ هم کف را پوشانده بود و 2 پلیس درب بیلدینگ را باز کرده و یکی وارد یکی از این اطاقها شد و پلیس دیگر به ما اشاره کرد که بیا کنار من؟! (من به دوستم صبح این روز کفته بودم که پلیس د.باره در حال خرابکاری است؟!) در تمام مواردی که با اتوبوس برای خرید و سر کار میرفتم دو پلیس جلوی اتوبوس منتظر بوده و وارد اتوبوس میشدند و بچه مدرسه ها را به طبقه بالای اتوبوس میفرستادند و به من میگفتند که کجا بنشینم؟! چندین مورد که پلیس در محل خرید منتطز من است و در مواجهه با من کمر بند خود را روی من باز میکرد زیاد است؟! در مرکز خرید مردم و سکیوریتی به من میگفت که پلیس تعقیبت میکنه؟؟!! هر جایی که میرم تعقیبم میکنند؟! در مواردی که به خانهُ دوست پسر بهاره میرفتم پلیس و آمبولانس و آتش نشانی تعقیبم میکنند؟؟!! و هنگامیکه با ماشین به محل میرسیدم انبوه پلیس محل را محاصره نموده و تعقیبم میکردند و هنگامیکه به مراکز عمومی مقل پاب و مغازهُ شلوغ وارد میشم مردم بیرون میریزند و پلیس فرار میکنه؟؟!! تمام محل حتی دور ترین نقطهُ لندن به من میگن که پلیس میکنه؟؟؟!!!
چند مورد که به دفتر مجاهدین میرم پلیس و آتش نشانی تعقیبم میکنه تا دفتر و در برگشت آتش نشانی جلوی خانه ام میاد وا میایسته؟؟!!
عکس محل اطاقهایی که مرا مانیتور کرده اند ضمیمه است؟! این سیستم کنترل آنها طوری است که در هر حالتی که باشم از آندر گراند های لندن که 200 متر زیر زمین هستند یا در هواپیما بین لندن و نیویورک اگه کسی به من کوچکترین اشاره ای کنه را میتوانند مانیتور و بگیرند و به من میگن که منظور آنها برای چیست؟؟!!! خانوادهُ همسرم در آمریکا و آلمان و ایران مرا به جای یکی از اعضای خانوادهُ خود که ساواکی شاه بوده جا زده اند و به پلیس لندن آن مشخصات را داده اند و الآن که متوجه شده ام دیگر با من تماس نمیگیرند و به تلفن و ایمیل هام جواب نمیدهند؟؟!!
از 1996 تا حالا تمام دنیا روی سر من است و من شده ام از رهبران بلند پایهُ مجاهدین؟؟!!!
من 1992 به دفتر ترکیه آمدم و بعد از شهادت اکبر قربانی و تعطیلی دفتر به یونایتد نیشن رفتم و سال 1994 اولین نفر از اعضای دفتر بودم که قبولی آمریکا را گرفتم و روزی که از دفتر آمریکا در استانبول تلکس قبولی و تاریخ پروتز به آمریکا را گرفتم پلیس ضد ترور ترکیه جلوی درب خانه ام بود و نامه ای را به من نشان داد که رژیم تقاضای دستگیری و تحویلم شده و به من میگفتند که چطوری از آمریکا قبولی گرفتی و آدرس پلیس مخفی خودشان در بوستون آمریکا را به من دادند که اگه از پ کا ک در آمریکا خبری دارم به آنها بدهم آنها هم مرا به رژیم تحویل نمیدهند؟؟!! روز بعد از پروازم تمام نفرات دیگر که در شهر های محتلف ترکیه بودند جمع آوری و با پیر و بچه تحویل رژیم در مرز بازرگان شدند؟؟!!
وقتی به دالاس رفتم جریان از دالاس شروع شد و تمام محل هایی از خانه ام که نشریه مجاهد، ویدیو مجاهدین و شورا؟! نوار های مجاهدین و شورا را نگه میداشتم را با پتک میکوبیدند؟! و این کار شان تا الآن که این مطلب را مینویسم یک لحظه قطع نشده است؟؟!!
در سال 1994 که به آمریکا میرفتیم و 300 پناهنده ایرانی عراقی و کرد بودیم در فرانکفورت آلمان تعویض هواپیما داشتیم که من و یک پناهنده دیگر که اون هم از اشرف بود را بلیط ندادند و همه رفتند؟؟!! زمانیکه ما دنبال این بودیم که چرا به ما بلیط نداده اند و دنبال یکی که بپرسیم چی شده، از ما تکی فیلم گرفتند و در دالاس تگزاس هنگامی که تازه چند روز بود سر کار رفته بودم یک عرب سومالیایی و یک کرد عراقی سر ناهار به من میگفتند که مرا میشناسند و در آلمان بوده و کرد ها را ترور کرده ام؟؟!!! زمانیکه به دفتر هیوستون و واشنگتن و لس آنجلس تلفن زدم تلفنهام تماماُ قطع میشد ودر ترکیه زهرا رجبی و علی مرادی همزمان ترور شدند؟؟!!! هندی ها، عراقیها، از سر کار تعقیبم کردند که خانه ام را پیدا کنند و هنگامی که به وکیلم گفتم، در جواب گفته بودند که ما سیک هندی هستیم و خمینی را دوست داریم و میخواهیم بدانیم که چرا به آمریکا پناهنده شده؟؟!!! و در همان مسیری که از محل کار به خانه میرفتم در یک محدوده ای که مسکونی نبود متوجه شدم که ماشینی از 300 متری من روشن شد و با سرعت راخ افتاد و چراعهاش را روشن نکرده و در همین حین چیزی به شیشهُ ماشینم درست در مقابل پیشانیم خورد؟ و متوقف شدم؟ شیشه به اندازهُ یک سکه کوچک سوراخ شد ولی از شیشه عبور نکرد؟؟!! شب قبل از این جریان یک کرد ایرانی متعلق به کومله که از کومله بریده بود و یک دوست دختر چینی داشت در همین محدوده منتظر من ایستاده بود و هنگامی که متوجه شدم که داره تعقیبم میکنه و جلوش ایستادم و پرسیدم چکار داری با من؟؟!! گفت که میخواهم از هم خانه یی های اولت در دالاس چیزی بهت بگم آنها شاه چی هستند و پشت سرت خیلی حرفها زده اند؟! این فرد اولین بار بود که در این مسیر و در ساعت1 صبح در این محل تعقیبم میکرد؟؟!! دولت آمریکا من و یک نفر دیگر که از اسیران جنگی مجاهدین بود و 1 پلیس شاه چی که در ترکیه برای پناهندگی به مجاهدین آمده بود و ما بهش جواب رد داده بودیم و یک پناهندهُ ایرانی دیگر را در یک خانهُ 2 خابه جا داده بود و وقتی دیدنه که از روز اول ورودم به دفتر مجاهدین در دالاس رفته و کار میکنم وسائلم را بیرون توی هال گذاشته بودند و به امیگریشن گفته بودند که نمیخواهیم این پیش ما با شه؟! وکیل امیگریشنم به من گفت و گفت تا پایان مهلت مقرر میتونی آنجا بمونی ؟؟!!
در لندن از بدو ورودم با سیک هندی مشکل داشتم و بهاره را شدیداُ اذیت کرده بودند؟؟!! و حتی الآن با ماشین های سیلور و تلفن همراه تعقیب من و دوست دخترم میکنند و دیروز دوست دخترم میگفت که از آنها میترسه و دیگه نمیخواد که با من باشه؟؟؟!! ماشین اون را هم زدند؟! به خانه اش شبانه چند ماشین حمله کرد و وقتی به پلیس تلفن زد پلیس هیچ اقدامی نکرد؟! و نیامد؟!
دوست دخترم هفتهُ گذشته عمل جراحی زانو داشت و میبایست که برای عمل جراحی آزمایش ای سی جی خون و قلب و ایکس ری از زانو میگرفتند؟! که آژیر اون بخش راه افتاد و همهُ پرسنل بیمارستان و سکیوریتی سر ما ریختند و بیرونمون کردند و عمل جراحی را بدون آن انجام دادند؟! بجز 2 دکتر تمام پرسنل دست چپشون را شکل علی گدا در می آوردند و پیش ما آمده و به همدیگه میگفتند که ما آشغالیم و باید بیرونشون کنیم؟!
صدای این مزدوران روی تمام شبکه های تلویزیونی هست؟! روی تمام شبکه های رادیویی هست؟؟!! روی تمام موزیک و دی وی دی و فیلم هست؟!
از 1996 تا حالا چند بار که به آمریکا رفتم 2 پلیس جلوی درب هواپیما منتظر من هستند و تا زمانیکه فرودگاه را ترک نکرده ام در کنارم هستند؟!
من توانسته ام بعضی از موارد را در این وبلاگم جمع آوری کنم که چه بلاهایی سرم آورده اند؟!::
http://mo.tahani.googlepages.com
ایمیلهای ساپورت از مجامع حقوق بشری و مبارزه با کنترل افکار و ویدیوی یو تیوب که موارد شکنجه آنها را ویدیو کرده ام و یک یو تیوب ویدیوی جدید به زودی در رابطه با زدن زمین لرزه پخش خواهم کرد؟! من میوزیک ویدیو دارم که رژیم توسط دولت انگلستان و روسیه زمین لرزه میزنه؟؟!! زمانیکه این ویدیو ها را در خانه ام پخش میکنم بیلدینک 13 طبقه مثل اینکه زمین لرزه آمده باشه میلرزه و به من میگن ما میکنیم چکار میخواهی بکنه برو بکن؟؟!! در تمام مواردی که در ایران تظاهرات میشه از هر نوعش؟؟!! وقتیکه بر میگردم خانه تمام موزیک سی دی و دی وی دی هایی که دوست ندارند رامیریزند روی زمین و جلوی درب و وقتی به پلیس زنگ میزنم که کسی وارد خانه ام شده و این کار را کرده پلیس به خنده های کریهی به من میگه چه کار میخواهی بکنی برو بکن؟؟!!!
بلیط هواپیمای دو طرفه که از دالاس به لندن آمدم و فتوکپی اسناد یو ان من و نامه هایی که از ادارهُ پناهندگی آمریکا با خودم آورده بودم به همراه تمام عکس هایی که از بهاره بود و آثار شکنجه شدن بهاره در لندن بود از داخل کیف سامسونیتم دزدیده شده بود و هنگامی که به پلیس مراجعه کردم از من همه اش میپرسیدند که آنها را برای چی نگه داشته بودی و مرا مسخره میکردند؟؟!!! و به همیدیگه میگفتند از این کشور خوشت نمیاد برگرد جایی که بودی؟؟!! خانواده ای که از بهاره سرپرستی میکرد و تمام عکس و فیلم هایی که از سال 1990 تا سال 1996 داشت را به من ندادند و گفتند که سوزانده ایم؟؟!!
کلیه شهر هایی که در ترکیه برای پخش ویدیوی رژه ارتش آزادی بخش رفته بودم دچار زمین لرزه شدند و از من میپرسند که دیگه کجا ها رفته ای؟؟!!!

http://www.youtube.com/user/motahani
http://mu.tahani.googlepages.com
http://iranzaminman.blogspot.com
آدرس خانه ام:
50 FRANKLIN HOUSE
TYREEL WAY
WEST HENDON
LONDON
NW9 7QA.
UK
TE: 0044 0 2082022738
MOB: 0044 0 7960999335
Mo.Tahani@googlemail.com
Mo_tahani@yahoo.co.uk

شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۷

سارا پیلین، بر ضرورت جلوگيرى از دستيابى رژيم ايران به سلاح اتمى تاكيد كرد

سارا پیلین، بر ضرورت جلوگيرى از دستيابى رژيم ايران به سلاح اتمى تاكيد كرد
9:54:11 AM 1387/6/9
سارا پیلین
سارا پیلین

سارا پیلین، فرماندار آلاسكا كه روز گذشته به عنوان معاون سناتور جان مك كین نامزد ریاست جمهوری آمریكا از حزب جمهوریخواه انتخاب گردید، در اولین موضع گیری خود بر ضرورت جلوگیری از دست یابى رژیم ایران به سلاح اتمی تأكید كرد.
وی كه در دیتون اوهایو سخنرانی می كردگفت: جان مك كین تنها رئیس جمهوری است كه توان بازداشتن رژیم ایران از دست یافتن به سلاح هستهيى را خواهد داشت.
به گزارش سی.ان.ان بیش از 90 درصد مردم ایالت آلاسكا صلاحیت سارا پی‌لین را در موضع فرمانداری تأیید كرده اند.

نمایش پلیس از همه رنگ













Problems viewing videos?

Download latest Windows Media Player


خاوران در محاصره ماموران رژیم

خاوران در محاصره ماموران رژیم

زینت میرهاشمی

صبح روز آدینه 8 شهریور، میعادگاه عاشقان آزادی در محاصره لباس شخصیها و ماموران وزارت اطلاعات قرار گرفت. ماموران اجازه برگزاری مراسم به خانواده های فربانیان قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 را ندادند. پاسداران حکومت اصلی ترین راه ورود به گورستان خاوران، را مسدود کردند و از ورود خانواده جانباختگان به این گورستان جلوگیری کردند. ماموران سرکوبگر رژیم تعدادی را که قصد شرکت در این مراسم را داشتند دستگیر کردند.

طی هفته اخیر، ماموران وزارت اطلاعات با تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی تماس گرفته و آنها را تهدید کرده و برگزاری هر گونه مراسمی را حتا در خانه ممنوع اعلام کردند. بعد از گردهماییهای سالهای گذشته خانواده های زندانیان سیاسی در خاوران، تعدادی از خانواده ها مورد تهدید و آزار گرفته و همچنان برخی از آنها در زندان به سر می برند. هفته گذشته سازمان عفو بین الملل طی اطلاعیه ای، از برخورد رژیم با خانواده ها و شرکت کنندگان در مراسم خاوران ابراز نگرانی کرده و به رژیم هشدار داده بود. خاوران جایگاه عاشقان آزادی و سمبل وحشیگری و بربریت رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران است. پایوران رزیم با توهش و بربریت قصد داشتند با گورهای جمعی و دور از شهر، این عاشقان را تیدیل به فراموش شدگان کنند. اما زهی خیال باطل. خاوران در دل مردم لانه کرده و تبدیل به جایگاه جاودانگان شده است. خفتگان در خاوران، مرغهای طوفانی بودند که پروازشان به راستی بلند بود.

سناتور مك كین، خانم سارا پی‌لین را به عنوان معاون خود برگزید

سناتور مك كین، خانم سارا پی‌لین را به عنوان معاون خود برگزید
12:21:06 PM 1387/6/8
مك كين
مك كين

سناتور جان مك كین، نامزد ریاست جمهوری آمریكا از حزب جمهوری خواه، خانم سارا پی‌لین، فرماندار آلاسكا را به عنوان معاون خود، برگزید.
خانم سارا پی‌لین ، متولد آلاسكا است و به گزارش سی.ان.ان بیش از 90 درصد مردم این ایالت صلاحیت وی را در موضع فرمانداری تأیید كرده اند.
جان مك كین، لحظاتی پیش طی سخنانی در شهر دیتون اوهایو، خانم پی‌لین را بطور رسمی نامزد معاون ریاست جمهوری معرفی نمود.

رژیم آخوندی برای حزب الله لبنان پایگاههای موشكی تاسیس مىكند

رژیم آخوندی برای حزب الله لبنان پایگاههای موشكی تاسیس مىكند
12:21:06 PM 1387/6/8
نقشه لبنان
نقشه لبنان

رژیم آخوندی برای حزب الله لبنان پایگاههای موشكی در كوههاى غرب این كشور نصب كرده و بااعزام اعضای این گروه به ایران آموزشهایی را در این زمینه به آنها داده است.
روزنامه كویتی السیاسه به نقل از منابع امنیتی لبنان ضمن اعلام این خبر نوشت:
تعدادی ازسیصد کارشناس رژیم ایران که از ابتدای ماه مه امسال زمان وقوع درگیری اخیر میان گروههاى لبنانی در این كشور بسر می برند، به اعضای حزب الله كمك می كنند تا در كوه باروک و تپه های کوه سنین، پایگاههای موشكی مستقر كنند.
به نوشته السیاسه اعضای حزب الله به تازگی آموزش خود برای هدایت سیستم های موشکی ضد هوایی را درایران به پایان رسانده اند.

مانور گسترده كویت، در برابر تهدیدات احتمالی حمله نظامی به ایران

مانور گسترده كویت، در برابر تهدیدات احتمالی حمله نظامی به ایران
12:21:06 PM 1387/6/8
كويت
كويت

مقامهاى نظامی كویت اعلام كردند برای رویارویی با شرایط ناشی از هرگونه حمله احتمالی به رژیم ایران، مانوری را در ماه رمضان در آبهای خلیج فارس برگزار می كند. روزنامه الوطن نوشت: در این مانور كه در چارچوب تدابیر فوق العاده دولت كویت صورت می گیرد، از همه ظرفیتها و امكانات نیروهای زمینی هوایی و دریایی ارتش كویت استفاده می شود.
این روزنامه افزود: این مانور گسترده با استفاده از تانكهای سنگین و هواپیماها و نیروی تهاجمی یگانهای مرزی برگزار می شود.

میدل ایست تایمز: طبل جنگ، با صدای بلندتری كوبیده می شود

میدل ایست تایمز: طبل جنگ، با صدای بلندتری كوبیده می شود
12:21:06 PM 1387/6/8
ناو جنگي آمريكا
ناو جنگي آمريكا

میدل ایست تایمز - چاپ انگلستان مقاله ای با عنوان در صورت شكست دیپلماسی، آمریكا با حمله نظامی به رژیم ایران موافقت خواهد كرد ، به چاپ رساند. بخشهایی از این مقاله، از نظرتان می گذرد:
طبل جنگ، با صدای بلندتری كوبیده می شود و با اصرار رژیم ایران بر برنامه هسته ای، طنینش افزایش می یابد. در عین حال، دولت آمریكا به دنبال آن است كه مساله برنامه غنی سازی اورانیوم رژیم ایران، قبل از ژانویه 2009 كه دولت بعدی در این كشور سوگندیاد می كند، حل شده باشد؛ از این رو، ساعت در حال تیك تاك است.
میدل ایست تایمز، افزود: همین چهارشنبه گذشته، دیك چینی- معاون رییس جمهورآمریكا، آنچه را كه جرج بوش به كرات بیان كرده است را تكرار نمود و گفت، تمامی گزينهها روی میز است. جمله ای كه معنایش، مطرح بودن احتمال حمله نظامی بود.
در حالی كه انتخابات آمریكا به مراحل نهایی اش نزدیك می شود، سیاست خارجی، نقش بسزایی در این روند، پیدا نموده است.
براساس نظرسنجی جدیدی كه روز پنجشنبه انتشار یافت، 63درصد از رای دهندگان آمریكایی، تمایل خود را به حمله نظامی علیه رژیم ایران در صورت شكست دیپلماسی اعلام كرده اند.
همچنین 87درصد از آنها بر این باور هستند كه رژیم ایران در مسیر ساخت سلاح هسته ای قرار دارد؛ آنچه كه می تواند تهدیدی مستقیم برای امنیت ایالات متحده باشد.
85درصد از دمكرات ها و 97درصد جمهوریخواهان، بر این باورند كه رژیم ایران، تهدیدی جدی برای آنها است.
به رغم اینكه 62درصد از آنها فكر می كنند، كماكان امیدی برای پیشبرد دیپلماسی وجود داشته باشد، 90درصدشان از این بیم دارند كه رژیم ایران، تكنولوژی هسته ایش را در اختیار سازمانهای تروریستی قرار دهد.
براساس این نظرسنجی، 81درصد پاسخ دهندگان، خواهان آن هستند كه جامعه جهانی در راستای متوقف ساختن رژیم ایران در دست یابى به سلاح هسته اییش حركت كند و در صورتیكه مداخله نظامی به وقوع بپوندد، 55درصد، از حمله هدفمند آمریكا علیه سايتهای هسته ای رژیم ایران حمایت خواهند كرد.

پنجشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۷

هشدار نسبت به گسترش فعاليتهای سپاه پاسداران در ونزوئلا

هشدار نسبت به گسترش فعاليتهای سپاه پاسداران در ونزوئلا
6:57:04 AM 1387/6/7
توماس شنون
توماس شنون

لس آنجلس تایمز نسبت به گسترش فعاليتهای سپاه پاسداران رژیم ایران و حزب الله لبنان در ونزوئلا هشدار داد و به نقل از توماس شنون Thomas Shannon دستیار وزیر امور خارجه (آمریكا) نوشت: رژیم ایران، تاریخچهیی از ترور را در این منطقه از جهان دارد و پیوند آن با بمب گذاری های بوئنوس آیرس، امری مسلم است.

مقامات غربی نگران هستند كه حزب الله لبنان- گروه شبه نظامی كه واشینگتن آن را گروهی تروریستی نامگذاری نموده، بخواهد از كشور ونزوئلا بعنوان پایگاهی برای عملیات خود استفاده كند.
لس آنجلس تایمز پس از این مقدمه به روابط بین رژیم ایران و ونزوئلا پرداخته و نوشته است: هم اكنون، چندین معامله مشترك اقتصادی بین رژیم ایران و ونزوئلا در جریان است، از جمله در زمینه تراكتور، سیمان و كارخانجات تولیدی. علاوه بر این، آنها برنامه ای 2میلیارد دلاری را نیز برای تامین پروژه های اجتماعی به امضاء رسانده اند. كارشناسان امنیتی غربی می گویند، چنین عمقی از روابط دوجانبه، موجب نگرانی است.
لس آنجلس تایمز می افزاید: مقامات غربی بر این باور هستند كه جاسوسان رژیم ایران در سراسر جهان به فعالیت مشترك با حزب الله لبنان شناخته می شوند. این افراد، در برخی موارد سفارتخانه های رژیم ایران را به مثابه پوششی برای پیشبرد اهداف خود، بكار می گیرند. در ماه ژوئن، توماس شنون Thomas A. Shannon دستیار وزیر امور خارجه (آمریكا) گفت رژیم ایران، تاریخچه ای از ترور را در این منطقه از جهان دارد و پیوند آن با بمب گذاری های بوئنوس آیرس امری، مسلم است. مقامهای وزارت خزانه داری (امریكا)، صراحتا قاضی نصرالدین Ghazi Nasr al Din - یك دیپلمات لبنانیتبار ونزوئلا را به استفاده از مناصب سفارتی، برای حمایت مالی از حزب الله و بحث و بررسی حول مسائل مربوط به عملیات با مقامات ارشد شبه نظامی، متهم نموده اند. بنا به گفته این مقامات، نصرالدین برای سفر اعضای حزب الله، از ونزوئلا و به ونزوئلا، و نیز گذراندن دوره های آموزشی در ایران، تسهیلات ایجاد نموده است. دومین نفری كه مورد نظر مقامات وزارت خزانه داری است، فوزی كنعان Fawzi Kanan می باشد. او یك عضو آژانس مسافرتی كاراكاس است.كنعان مظنون است كه برای اعضای حزب الله، امكان سفر فراهم نموده و با مقامات ارشد حزب الله، در مورد حملات تروریستی و آدم ربایی بحث و گفتگوهایی داشته است.
متیو لویت Matthew Levitt - یك عضو انستیتوی واشنگتن برای سیاست خاورنزدیك در سال 2005 خطاب به كنگره آمریكا گفت، حزب الله، مدت مدیدی است كه در جوامع لبنانینشین آمریكای لاتین، فعال می باشد. علاوه بر دریافت كمك چندمیلیون دلاری از سوی رژیم ایران، شبه نظامیان این گروه، تامین مالی خود را از طریق تشجیع یا اخاذی از یهودیان لبنان یا قاچاق، كلاهبرداری و تجارت مواد مخدر و الماس در آمریكای جنوبی و سایر نقاط به پیش می برند.
لس آنجلس تایمز در پایان، نوشت: به گفته مقامهای غربی، حفظ قابلیتهای حزب الله و سپاه پاسداران جهت افزایش حملات در آمریكای لاتین، در حال حاضر برای رژیم ایران و حزب الله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ديك چينى: در برخورد با رژیم ايران، همه گزینهها روی میز خواهند بود

ديك چينى: در برخورد با رژیم ايران، همه گزینهها روی میز خواهند بود
6:57:04 AM 1387/6/7
ديك چيني
ديك چيني

معاون رییس جمهور آمریكا، در یك سخنرانی كه به مناسبت نودمین سالگرد كنوانسیون ملی لژیون های آمریكا صورت گرفت، رژیم ایران را اصلىترین حامی تروریسم در جهان نامید و تصریح كرد در برخورد با این رژیم همه گزینه ها، روی میز خواهند بود.
دیك چینی- بخش عمده ای از سخنان خود را به تهدید تروریسم در جهان اختصاص داد و گفت: طی دو هفته آینده، ما سالگرد 11سپتامبر 2001 را برگزار می كنیم و بار دیگر، دشمنانی را كه در این جنگ با آنها مواجه هستیم، به خاطرخواهیم آورد. این افراط گرایان، یونیفرمی به تن ندارند و هیچ استانداردی را در میدان نبرد، به رسمیت نمی شناسند. ما به خاطر صلح و امنیت كشور مان، نباید تا قبل از نابودی كامل دشمن، سراز پا بشناسیم. جرج بوش تصمیمی اتخاذ كرد كه بر مبنای آن بتواند تمامی مولفه های قدرت كشور را برای مقابله با این افراطیون بكار ببرد. او همچنین روشن ساخته است رژیم هایی كه حامی تروریسم باشند و خواست جهان متمدن را به چالش بكشند، باید قبل از آنكه دیر شده باشد، حساب اعمال خود را پس بدهند.
معاون رئیس جمهور آمریكا تصریح كرد: جنگ علیه ترور، صرفا شعار نیست، بلكه در هر دو جبهه، جنگی (واقعی) در جریان است. تنها راه پیروزی در این جنگ، تهاجم است؛ همان كه ما به آن مشغول هستیم. . ما در عراق و افغانستان به وعده خود در حمایت از این دمكراسی ها، شكل دادن نیروهای دفاعی شان و نیز ممانعت از آنكه تروریستها بتوانند جای پایی در این منطقه بحرانی جهان پیدا كنند، پایبند هستیم. ما به التزامات خود در عراق و افغانستان پایبند خواهیم بود.
دیك چینی در ادامه، نسبت به هرگونه عقب نشینی زودرس از عراق هشدار داد و گفت: موفقیت در عراق به ما امكان می دهد كه سیاست رییس جمهور مبنی بر - بازگشت در پیروزی- را به پیش ببریم.
معاون رییس جمهور آمریكا در ادامه به تهدید رژیم ایران برای كل منطقه و جهان پرداخت و گفت: ما به رسمیت می شناسیم كه كماكان چالش هایی در عراق و در خاورمیانه پیش رو قرار دارند. از جمله تلاشهای رژیم افراطی ایران برای توسعه تكنولوژی هایی كه می تواند به آن امكان ساخت سلاح هسته ای را بدهد. هیچكس نباید خیال باطلی در این خصوص داشته باشد. رژیم ایران اصلىترین رژیم حامی تروریسم در جهان است. یك ایران مجهز به سلاح هسته ای، تهدیدی برای منافع حیاتی ما خواهد بود. ایالات متحده كماكان روی بسیج دوستان و متحدان خود برای اعمال فشار بر رژیم ایران، جهت پذیرفتن یك راه حل دیپلماتیك، تبعیت از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و ترك تلاش هایش برای ساخت قابليتهای تسلیحات هسته ای متمركز خواهد بود. دیپلماسی همواره مرجح خواهد بود، اما رژیم ایران باید بداند كه ایالات متحده مصمم است از منافعش دفاع كند و اینكه همه گزینه ها روی میز قرار دارد.

یكی از فرماندهان برجسته گروههای ویژه، وابسته به رژیم آخوندى در عراق دستگير شد

یكی از فرماندهان برجسته گروههای ویژه، وابسته به رژیم آخوندى در عراق دستگير شد
6:57:04 AM 1387/6/7
دستگيري يكي از عوامل رژيم در عراق
دستگيري يكي از عوامل رژيم در عراق

نیروهای چند ملیتی در عراق یكی از فرماندهان برجسته گروههای ویژه وابسته به رژیم ایران را در فرودگاه بغداد دستگیر كردند.
عبداللطیف رایان مشاور مطبوعاتی نیروهای چند ملیتی، ضمن اعلام این خبر به تلویزیون الشرقیه گفت: فرد دستگیر شده علی اللامی نام دارد كه متهم به طراحی انفجاری است كه مركز مشورت امنیتی شهرك صدر را هدف قرار داده بود.
وی خاطر نشان كرد كه فرد دستگیر شده میان ایران و لبنان در رفت و آمد بوده است.

تهدید رژیم آخوندى برای بستن تنگه هرمز اقدامی خطرناك است

تهدید رژیم آخوندى برای بستن تنگه هرمز اقدامی خطرناك است
11:36:30 AM 1387/6/7
بحرين
بحرين

نخست وزیر بحرین تصریح كرد تهدید رژیم ایران برای بستن تنگه هرمز اقدامی خطرناك است.
شیخ خلیفه بن سلمان آل خلیفه كه اظهاراتش در روزنامه اخبار الخلیج چاپ بحرین درج شده، افزود: اگر تنگه هرمز بسته شود یا در مسیر تردد كشتی ها موانعی ایجاد گردد به كشورهای عرب حوزه خلیج فارس اسیب خواهد رساند.
وی با اشاره به سیاستهای تحریك آمیز رژیم ایران گفت تلاشهای تفرقه افكنانه باید متوقف شوند. در حال حاضر سیاستهایی وجود دارد كه به نفع ملتها از جمله ملتهای منطقه نیست. در نتیجه كشورهای خلیج فارس باید همكاریهای بین خود را برای مقابله با چالش هایی كه با آنها روبرو هستند گسترش دهند.
نخست وزیر بحرین افزود: بی ثباتی منطقه را در معرض خطر قرار می دهد.

از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی و مدنی کُرد حمایت کنیم

از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی و مدنی کُرد حمایت کنیم

جعفر پویه

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی و مدنی کُرد به صورت نامحدود از روز دوشنبه در زندانهای سراسر کشور آغاز شده است. این اعتصاب غذا در اعتراض به فشارهایی است که در بیرون و داخل زندان بر فعالان سیاسی و مدنی کرد وارد می شود و همچنین در اعتراض به صدور حکم اعدام برای هشت نفر از آنان شروع شده است. طبق آخرین اخبار منتشر شده، بیش از 100 نفر از فعالین سیاسی و اجتماعی کُرد زندانی به این اعتصاب غذا پیوسته اند.
زندانیان کُرد در بند اعلام کرده اند تا رسیدن به خواسته های خود اعتصاب غذا را ادامه خواهند داد.
آنها هدف خود از اعتصاب غذا را: اعتراف حاکمیت به هویت سیاسی و مدنی ایشان و در پیش گرفتن رفتاری شرافتمندانه با آنان، تجدید نظر در اعدام دسته جمعی زندانیان و توقف فوری اجرای احکام اعدام کلیه زندانیان سیاسی و مدنی و پایان دادن به شکنجه و نقض مکرر حقوق بشر در کردستان اعلام کرده اند.
بر اساس بیانیه منتشر شده روز گذشته، 40 نفر در زندان ارومیه، 13 نفر در زندان مرکزی سنندج، 8 نفر در زندان اوین و 15 نفر در زندان مهاباد دست به اعتصاب غذا زده اند که آخرین خبرها تعداد آنها را بیش از 100 نفر گزارش می کند. در بین زندانیان اعتصابی برای پنج معلم و یک دانشجوی کُرد حکم اعدام صادر شده است.
رژیم جمهوری اسلامی برای بایکوت خبری این حرکت جمعی زندانیان کُرد، اینترنت شهرهای کرد نشین را قطع کرده است. همچنین در روزهای گذشته دسترسی به امواج رادیو و تلویزیونهای ماهواره‌ای به دلیل پخش پارازیت از سوی رژیم با مشکل روبرو شده است.
این اعتصاب غذا که هر روز نیز به تعداد شرکت کنندگان آن اضافه می شود، وقتی می تواند به حداقل خواسته‌های خود دست یابد که توسط فعالان سیاسی و اجتماعی و همه اقشار مردم مورد حمایت قرار گیرد. زندانیان سیاسی و مدنی کرد اکنون به حمایت یکایک ما نیازمندند. همه کسانی که برای دموکراسی و دفاع از حقوق انسانها فعالیت می کنند، وظیفه دارند از این اعتصاب غذا و خواسته‌های آن پشتیبانی کنند. بدیهی است بدون یک حمایت گسترده و عملی در سراسر جهان از زندانیان اعتصابی، رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی نه تنها آنها را به شدت سرکوب خواهد کرد بلکه، همچون موارد مشابه، اعتصابیون را به حال خود رها خواهد کرد تا در برابر چشم دیگر زندانیان جان دهند.
مسوول جان زندانیان اعتصابی کُرد، رژیم جمهوری اسلامی است. خواسته‌های زندانیان، خواسته هایی به حق است و رژیم جمهوری اسلامی ملزم به پذیرفتن آنهاست.
برای موفقیت زندانیان اعتصابی کُرد و به عقب راندن رژیم سرکوبگر ولایت فقیه، از خواسته‌های اعتصابیون حمایت کنید.
هرگونه که خود درست می دانید، صدای زندانیان اعتصابی را به گوش دیگران برسانید و رژیم ضد بشر ولایت فقیه و حامیان آن را افشا کنید.

در صورت انتقال حفاظت اشرف از نیروهای چندملیتی، بحرانی انسانی قریب الوقوع است

در صورت انتقال حفاظت اشرف از نیروهای چندملیتی، بحرانی انسانی قریب الوقوع است
8:04:17 AM 1387/6/6
عليرضا جعفرزاده
عليرضا جعفرزاده

فاكس نیوز آمریكا در مقالهیی در پایگاه اینترنتی خود به قلم علیرضا جعفرزاده هشدار داد: در صورت انتقال حفاظت اشرف از نیروهای چندملیتی، بحرانی انسانی قریب الوقوع است. به بخشهایی از این مقاله توجه كنید:
از سال 2003 رژیم آیت الله ها در هرج و مرج و رعب و وحشت بصورت بی رحمانه ای در عراق كار كرده است. این رژیم با سوء استفاده از اشتباهات استراتژیكی و تاكتیكی آمریكا، با شدت بیشتری برای بیرون كردن نیروهای نظامی چند ملیتی از عراق و بدست آوردن قدرت، عمل كرده است. شاید پست ترین كار در میان كارهای زشت رژیم تهران و كارگزارانش ترور و قتل رهبران عراق كه خواهان دموكراسی و خواهان جدایی دین از دولت هستند، است برنامه رعب و ترور تهران بصورت گسترده گزارش شده است لیكن كمتر چیزی راجع به از بین بردن بزرگترین مخالف خود، سازمان مجاهدین خلق ایران كه در عراق مستقر است نوشته شده است. در ماه های اخیر تهران سعی كرده است در زمانی كه آمریكا و دولت عراق درگیر قرارداد پیچیده سوفا هستند مقاصد استراتژیك یعنی از بین بردن 3500 عضو مجاهدین خلق در كمپ اشرف را به پیش ببردحسن كاظمی قمی یكی از فرماندهان بالارتبه نیروی بد نام قدس سپاه پاسداران، كه اكنون سفیر رژیم ایران در عراق است، در روز 21 اوت 2008 به رسانه های دولتی گفت كه سازمان مجاهدین خلق شش ماه مهلت دارد كه عراق را ترك كند و نیروهای امنیتی عراق قصد به دست گرفتن كنترل كمپ اشرف را دارند این كمپ از سال 2003 تابحال توسط ارتش آمریكا حفاظت شده است
در ادامه مقاله مندرج در پایگاه اینترنتی فاكس نیوز آمده است: در ژوئیه سال 2004 پس از اتمام یك بازرسی 16 ماهه توسط هفت سازمان آمریكایی كه شامل وزارت خارجه و اف بی ای بود تمام اعضاء سازمان مجاهدین در اشرف از هر گونه نقض قوانین تبرئه شدند نیروهای آمریكایی ساكنان اشرف را تحت كنوانسیون چهارم ژنو به عنوان افراد حفاظت شده به رسمیت شناختند. نیروهای چند ملیتی در عراق مسئول حفاظت این پایگاه در عراق هستنددر روز 17 ژوئن 2008، هنگامی كه اعلام شد كه سه میلیون شیعه عراقی مداخله رژیم ایران را در عراق محكوم و ساكنان اشرف را حمایت میكنند، این امر یك ضربه استراتژیكی بود به كوشش های نمایشی رژیم تهران كه شیعیان عراق را طرفداران این رژیم قلمداد می كردبه تلافی این عمل، تهران سعی میكند كه واشنگتن را مجبور كند كه حفاظت ساكنان بی سلاح اشرف را به آنان تحویل دهد. ژنرال ادوارد رونی، مشاور ویژه سابق تسلیحات نظامی برای رئیس جمهور رونالد ریگان و جرج بوش، معتقد است كه تهران به این دلیل خواستار انتقال حفاظت است كه یك قدم به ایجاد حكومت مذهبی مشابه به جمهوری اسلامی ایران نزدیكتر شود. آقای سفیر رونی همچنان گفت كه اینگونه كارهای ملاها در مقابل پیشرفت هایی كه نیروهای چند ملیتی بر اساس استراتژی ضد شورش، بدست آورده اند، یك عقب رفت اساسی است. پروفسور ریموند تنتر، یك محقق در انستیتوی واشنگتن اظهار نمود: انتقال حفاظت اشرف آنچنانكه خواسته رژیم ایران است، نقض آشكار قوانین و كنوانسیونهای بین المللی است و این حركت دعوت به یك فاجعه انسانی است. هیچ رئیس جمهور آمریكایی نمیخواهد كه چنان سابقه ای از خود به جا بگذارد. دانیل پایپس، مدیر مجمع خاورمیانه عضو برجسته میهمان در انستیتو هوور در دانشگاه استانفورد نوشت كه: بر اساس كنوانسیون علیه شكنجه سال 1984، كه دولت آمریكا یكی از امضاء كنندگان آن است، پایان اجازه نامه سازمان ملل متحد به معنی اتمام تعهد آمریكا برای حفاظت اعضاء سازمان مجاهدین خلق در عراق نیست. خانم شیلا جكسون- لی، نماینده دموكرات مجلس آمریكا از ایالت تگزاس اخیرا در یك اعلامیه اظهار داشت كه ایالت متحده باید تعهدات خود را برای حمایت از و ظایف قانونی و انسانی اش در مورد ساكنان اشرف حفظ كند. برای جلوگیری از یك فاجعه انسانی، دولت آمریكا باید مسئولیت مطلق حفاظت ساكنان اشرف را بر اساس كنوانسیون چهارم ژنو حفظ كند . آقای تد پو، نماینده جمهوریخواه مجلس آمریكا اعلام خطر كرد كه به احتمال بسیار زیاد این پناهندگان توسط رژیم ایران و عواملش در عراق قتل عام خواهند شد. . وی هچنان خواستار ادامه حفاظت كمپ اشرف توسط دولت آمریكا شد.
آقای باب فیلنر، نماینده دموكرات كنگره آمریكا اظهار نمود كه واگذاری كمپ اشرف نقض آشكار و واضح تعهدات آمریكا بر قوانین بین امللی است و دعوت به یك فاجعه انسانی. آقای فیلنر در پایان تاكید كرد كه این واگذاری باید به هر قیمتی كه شده اجتناب شود.

تحولات خلیج فارس، نشان دهنده حمله احتمالی به ایران است

تحولات خلیج فارس، نشان دهنده حمله احتمالی به ایران است
1:13:40 AM 1387/6/7
خليج فارس
خليج فارس

سفیر سابق آمریكا در عربستان سعودی گفت: تحولات خلیج فارس همانند تحولات پیش از تهاجم به عراق است و نشان دهنده حمله احتمالی به رژیم ایران است. رابرت جوردن كه با تلویزیون فاكس نیوز مصاحبه می كرد در پاسخ به این سؤال كه آیا اوضاع برای جنگ آتی در خلیج فارس آماده می شود؟ گفت: كویت در منطقه بسیار ملتهبی قرار گرفته است در واقع كویت در میان انبر ایران و عراق قرار دارد. كویتی ها درباره بروز جنگ احتمالی با رژیم ایران و واكنش تهران نگران هستند. رژیم ایران اعلام كرده است درصورتی كه هدف حمله قرار گیرد، پایگاههای نظامی آمریكا در منطقه و متحدان واشینگتن را هدف قرار خواهد داد.

روزنامه استار: احتمال حمله به رژيم ايران افزايش يافته است

روزنامه استار: احتمال حمله به رژيم ايران افزايش يافته است
1:13:40 AM 1387/6/7
جرج بوش
جرج بوش

روزنامه استار چاپ تركیه نوشت: پیش بینیها در مورد این كه جرج بوش در آخرین روزهای ریاست جمهوری خود دستور حمله به رژیم ایران را خواهد داد افزایش یافته است. به نوشته این روزنامه اظهارات تهدید آمیز احمدی نژاد فرصت خوبی را در اختیار افرادی قرار مى دهد كه به این فضا دامن میزنند استار تركیه افزود: برخی از مقامهای عربستان سعودی مخفیانه از اندیشه حمله به رژیم ایران حمایت میكنند به گفته یك كارشناس آمریكایی بسیاری از شیوخ عرب رژیم ایران را خطرناك می دانند و خواستار اقدام نظامی علیه آن هستند.

چهارشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۷

جنایات رژیم آخوندی ، پاسداری را ببینید

جنایات وحشیانهُ رژیم آخوندی ، پاسداری را ببینید؟؟؟

بهنام زارع نوجواني که درسن پانزده سالگي همبازي خود را به قتل رسانيده بود صبح روزجاري پس از سپري نمودن 3 سال زندان و رسيدن به سن 18 سال اعدام گرديد .آقاي زارع دومين نوجواني است که در هفته جاري اعدام ميگردد. اعدام نوجوانان در ايرن در حالي صورت مي گيرد که طبق ماده 37 کنوانسيون حقوق کودک و بند ششم ماده پنج ميثاق بين المللي حقوق مدني و سياسي، اعدام افرادي که در زمان ارتکاب جرم سن شان زير 18 سال باشد، ممنوع است.ايران در سال 1372 کنوانسيون حقوق کودک را پذيرفته و در سال 1354 به ميثاق بين المللي حقوق مدني و سياسي پيوسته است.به استناد پيمانهاي مذکور کودکان و نوجواناني که سن آنان در زمان ارتکاب جرم کمتر از 18 سال مي باشد از محکوميت اعدام و مرگ مصونيت دارند .اعدام اين نوجوان در حالي صورت ميگيرد که روزگذشته اتحاديه اروپا اعدام رضا حجازي نوجوان ديگري در زندان اصفهان را محکوم نموده بود.در ذيل شما ميتوانيد فايل صدا و گفته هاي بهنام زارع را چندي قبل از اجراي حکم خود بشنويد.

لطفاُ برای شنیدن صدای بهنام 15 ساله، به اینجا مراجعه نمایید
برای ورود به سایت "مجموعهُ فعالان حقوق بشر در ایران اینجا کلیک نمایید

سه‌شنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۷

اتحادیه اروپا، اعدام نوجوانان توسط رژیم آخوندی را محكوم كرد

اتحادیه اروپا، اعدام نوجوانان توسط رژیم آخوندی را محكوم كرد
5:51:22 AM 1387/6/5
اعدام جوانان
اعدام جوانان

ریاست اتحادیه اروپا، روز گذشته با صدور بیانیهیی اعدام نوجوانان توسط رژیم آخوندی را به عنوان نقض التزامات و تعهدات بین المللی محكوم كرد و خواستار توقف فوری این اعدامها گردید.
در این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا، اعدام رضا حجازی در اصفهان را كه به انجام قتل در سن 15سالگی متهم شده بود، قویا محكوم می كند. این اعدام، آمار محكومین به اعدام در سال جاری را كه در زمان ارتكاب جرم انتسابی نوجوان بوده اند، به 5نفر می رساند. بیانیه اتحادیه اروپا، تصریح می كند: این اعدامها نقض التزامات و تعهدات بین المللی رژیم ایران می باشد؛ آنچه كه به صراحت در پیمان حقوق مدنی و سیاسی و كنوانسیون حقوق كودك، درج شده است.
اتحادیه اروپا از رژیم ایران می خواهد كه بلادرنگ، قوانین و اقدامات خود را براساس این پیمانها منطبق سازد.

سوء استفاده از دختران نوجوان برای تبدیل آنها به بمبهای متحرك در عراق

سوء استفاده از دختران نوجوان برای تبدیل آنها به بمبهای متحرك در عراق
7:32:25 AM 1387/6/5
نوجوان عراقي  كه با كمربند  انفجاري دستگير شده است
نوجوان عراقي كه با كمربند انفجاري دستگير شده است

تلویزیون سی.ان.ان طی یك گزارش تكان دهنده درمورد سوء استفاده از دختران نوجوان برای تبدیل آنها به بمبهای متحرك، داستان یك دختـر نوجوان 15 ساله عراقی را كه به اجبار به یك بمب متحرك تبدیل شده بود، پخش كرد.
سىانان:
بسیاری در درك این كه چگونه یك بمب گذار انتحاری را عضوگیری میكنند، در حیرت مانده اند. آیا آنها به اختیار خود تبدیل به بمب گذاران انتحاری میشوند، یا این كه آنها را اغفال میكنند؟ این گزارش بازجویی از یك دختر نوجوان عراقی است كه كمربند انتحاری بسته بود، اما قبل از این كه منفجر شود، دستگیر شد.
یكی از افراد پلیس گفت: همه از اینجا فاصله بگیرند .
این دختر دستگیر شده كمربند انتحاری دارد كه هنگام بازرسی بدنی توسط یك مأمور زن پلیس در بعقوبه كشف شد. ‌دخترك تنها 15 سال سن دارد. چهره او به خاطر سن كمش، پوشانده شده است. دخترك را آنگاه برای بازجویی میبرند.
صدای او هنگام بازجویی در ایستگاه پلیس از ترس میلرزد و جملاتش نیمه كاره و ناقص است. او میگوید یك زن این كمربند را به من پوشاند.
پلیس از او پرسد، آیا این زن را می شناسی؟ دخترك میگوید، قسم میخورم كه او را نمی شناسم، و اضافه میكند هنگامی كه آن زن كمربند را به من میپوشاند، همسرش حضور داشت. او قسم میخورد كه نمی خواست خودش را منفجر كند.
پلیس میپرسد، اگر نمی خواستی خودت را منفجر كنی، چرا ضامن را دور انداختی؟ دختر میگوید، من آنرا دور نینداختم، شاید افتاده باشد. من متوجه نشدم.
مأمور پلیس كه از دخترك بمب گذار بازجویی میكرد از او خواست آنها را به نزد زن مزبور ببرد. پلیس میگوید: ما را به نزد آن زن ببر تا بتوانیم به تو كمك كنیم .
یك مقام پلیس به سی.ان.ان گفت: دخترك بمب گذار بعد از آن ما را به یك خانه برد. این خانه محل اقامت دو زن و یك مرد بود كه در ساختن كمربند انتحاری و عضوگیری زنان بمب گذار كار میكردند. پلیس كمربند دومی را كشف كرد، ولی اهالی خانه رفته بودند. پلیس والدین دختر را دستگیر كرد. دخترك را گول زده بودند. این عملیات توسط زنان حرفه‌یی ترتیب داده شده بود. دختر جوان گفت كمربند را بسته بودم تا آنرا از یك نقطه به نقطه دیگری ببرم. به او گفته بودند كه كمربند منفجر نخواهد شد. او داستانش را تغییر مى دهد و میگوید اصلا خبر نداشت كه كمربند انفجاری است. او میگوید من داشتم آنرا به نزد مادرم میبردم تا به پلیس تحویل دهد.
پلیس به دنبال عناصری است كه كمربند را به او بسته بودند.

زندانیان سیاسی كرد، در زندانهای سراسر كشور دست به اعتصاب غذا زدند


زندانیان سیاسی كرد، در زندانهای سراسر كشور دست به اعتصاب غذا زدند
1:31:03 AM 1387/6/5
اعتصاب زندانيان سياسى
اعتصاب زندانيان سياسى

زندانیان سیاسی كرد، در زندانهای سراسر كشور از روز دوشنبه دست به اعتصاب غذا زدند. اعتصاب كنندگان طی بیانیه یی با عنوان خطاب به انسانیت در اعتراض به وضعیت وخیم زندانها و شكنجه زندانیان توسط دژخیمان رژیم آخوندی اعتصاب غذای خود را شروع كرده اند. در این بیانیه همچنین از صدور حكم اعدام 8 زندانی سیاسی و روزنامه نگار كرد، خبر داده اند.
برخی از خواسته های اعتصاب كنندگان كه در بیانیه آمده عبارتند از: تجدید نظر در اعدام دسته جمعی زندانیان وتوقف فوری اجرای احکام اعدام کلیه زندانیان سیاسی و پایان دادن به شکنجه ،آزار و رفتارهای غیر انسانی با كلیه زندانیان،
اعتصاب كنندگان هم چنین خواستار شدند كه زندانهای سراسر كشور بدون هیچگونه محدودیتی تحت نظارت سازمانهای حقوق بشری داخلی و جهانی قرار گیرد.

خبرگزاری كرونوس ایتالیا: اعتصاب غذاى زندانیان سیاسى كرد

خبرگزاری كرونوس ایتالیا: اعتصاب غذاى زندانیان سیاسى كرد
5:51:22 AM 1387/6/5
-
-

خبرگزاری كرونوس ایتالیا خبرداد، زندانیان كردی كه به دلیل فعالیتهای سیاسی از سوی رژیم ایران زندانی شدند، از روز دوشنبه، اعتصاب غذای خود را شروع كردند. این اعتصاب به منظور جلب افكار عمومی علیه صدور حكم اعدام فعالین كرد و محكوم كردن نقض حقوق بشر در زندان و خارج از زندان صورت می گیرد. تاكنون، هشت فعال كرد، به مرگ محكوم شده اند و شش تن دیگر نیز، به دلیل فعالیتهای سیاسی، با محكومیتهایی از جمله 11سال زندان روبرو گردیدهاند.

اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه


اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه
12:24:32 PM 1387/6/4
شواري ملي مقاومت ايران
شواري ملي مقاومت ايران


دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه یی درباره اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه، حضور این مزدوران را نقض قوانین فرانسه،زمینه ساز اقدامات تروریستی و موجب به خطر انداختن امنیت پناهندگان و مخالفان ایرانی دانست و خواهان محاكمه و مجازات و اخراج آنان از خاك فرانسه گردید.متن اطلاعیه بدین قراراست:
اعزام چند مامور دیگر گشتاپوی ملایان به فرانسه
به دنبال سلسله پیروزیهای اخیر مقاومت ایران در عرصه بین المللی، رای قاطع دادگاههای انگلستان، لایحه به اتفاق آرای مجلسین انگلستان و خروج نام سازمان مجاهدین خلق ایران ازلیست تروریستی این كشور و هم چنین گردهمایی 70 هزار ایرانی در پاریس وحمایت اكثریت نمایندگان پارلمانهای فرانسه و ایتالیا ازمقاومت ایران و راه حل سوم ارائه شده توسط رئیس جمهور برگزیده آن؛ رژیم آخوندی تلاش ها وتشبثات خود را علیه مقاومت ایران شدت بخشیده و شماری از مزدوران رسواشده خود را تحت عنوان پناهجو برای لجن پراكنی علیه مقاومت روانه فرانسه كرده است.
وزارت اطلاعات آخوندی، در اواخر ژوئیه 2008 چهار مزدور پیشانی سیاه به نامهاى محمد رزاقی، نادرنادری ، مجید روحی و محمد كرمی را به منظور لجن پراكنی، جاسوسی و زمینه سازیهای تروریستی به فرانسه اعزام كرده است. این مزدوران پس ازخروج ازتیف و مستقر شدن در پاتوق كنسولگری رژیم در اربیل، حوالی عید امسال به سلیمانیه وسپس به ایران برده شدند. آنها در تهران توسط بازجویان و دژخیمان اطلاعات برای مأموریتهای جدید توجیه و باهزینه وامكانات گشتاپوی ملایان وشبكه خارج كشورىاش به فرانسه اعزام شدند . اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران در 23 فروردین87 اسامی و ماموریت این چهار مزدور را افشا كرده و نوشته بود: آنان پس از خروج از تیف چندین هفته در پاتوق كنسولگری وعوامل رژیم در اربیل بسربرده و اطلاعات آخوندی درصدد انتقال آنها به اروپاست. در اطلاعیه آمده بود محمد رزاقی معروف به ممد رذل، نادر نادری معروف به نادر پاسدار، مجید روحی ، محمود ‏خالقی، حسن پیرانسر و محمد كرمی باند وابسته به وزارت اطلاعات را در تیف تشكیل می دادند. آنها با یك تلفن موبایل مستقیما با وزارت اطلاعات درتهران در تماس بودند ودستورمیگرفتند.
طبق یك خبر موثق دیگر در ژوئن 2008، احسان نراقی برای پیاده كردن پروژه های اطلاعات آخوندها، به درخواست وزارت اطلاعات، یكی دیگر ازمزدورانی را كه ازتیف به ایران رفته بود به دیدار برنارد پولتی سفیر فرانسه در تهران برده است تا مأمور مزبور به تكرار اكاذیب و لجن پراكنیهای گشتاپوی ملایان درباره شكنجه‌و زندان درسازمان مجاهدین خلق ایران بپردازد. نراقی ازسفیرفرانسه درتهران خواست كه این مطالب را به برنارد كوشنر وزیر خارجه فرانسه گزارش نماید. وزارت اطلاعات متعاقبا اعزام مأمور مزبور به فرانسه را دردستور كار خود قرارداده است.گشتاپوی آخوندی همچنین از نراقی خواسته است كه همین نمایش را در سفارت خانه‌های سایر كشورهای اتحادیه اروپا به اجرا در آورد.
مقاومت ایران، با تاكید بر اینكه حضور این مزدوران نقض آشكار قوانین فرانسه و زمینه ساز اقدامات تروریستی است و امنیت پناهندگان و مخالفان ایرانی را قویا به خطر میاندازد، خواهان محاكمه و مجازات و اخراج آنان از خاك فرانسه می باشد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

دولت استراليا خواستار توقف پخش شبكه تلويزيونى حزب الله شد

دولت استراليا خواستار توقف پخش شبكه تلويزيونى حزب الله شد
7:01:07 AM 1387/6/4
نيروهاي حزب الله لبنان
نيروهاي حزب الله لبنان

دولت استرالیا خواستار ممنوعیت پخش برنامههای شبكه تلویزیون المنار وابسته به حزب الله لبنان گردید.
خبرگزاری رویتر از كانبرا گزارش داد: دونالد رابرتسون سخنگوی كمیته نظارت بر رسانه های گروهی و شبكه های ارتباطی استرالیا اعلام كرد این كمیته نگرانی عمیق خود را از پخش برنامه هایی در استرالیا كه محتوای تروریستی دارند اعلام كرده است. وی افزود شبكه المنار قوانین و استانداردهای ضد تروریستی تلویزیون استرالیا را زیر پا گذارده است زیرا در برنامه های خود لزوم كمك مالی برای تداوم فعالیت سازمانهای تروریستی را تبلیغ و آدرس پایگاههای اینترنتی این سازمانها را منتشر می كند.
رابرتسون تاكید كرد این كمیته ضمن طرح پیگرد قانونی این مسئله، توقف پخش برنامه های المنار را خواستار خواهد شد.
رویتر خاطرنشان كرد: پخش برنامه های شبكه تلویزیونی المنار در سال دو هزار و چهار میلادی در امریكا ممنوع شد

انگلستان جشن بزرگى را براى ميزبانى المپيك 2012 برگزار كرد

انگلستان جشن بزرگى را براى ميزبانى المپيك 2012 برگزار كرد
7:01:07 AM 1387/6/4
پرجم المپيك در دستان شهردار لندن
پرجم المپيك در دستان شهردار لندن

روز یكشنبه پس از انتقال پرچم المپیك از چین به انگلستان بعنوان میزبان المپیك 2012، جشن بزرگی در لندن و در مقابل كاخ باكینگهام برگزار شد. در این جشن كه نشانه ای از آغاز شمارش معكوس سی امین دور بازیهای المپیك در شهر لندن بود، 40 هزار نفر شركت داشتند و یك كنسرت زنده نیز برگزار شد. موفقیت ورزشكاران انگلیسی در بازیهای پكن كه توانستند 19 مدال طلا بدست بیاورند شادی جمعیت را دو چندان كرده بود.

دختر نوجوان عراقی، همراه با كمربند انفجاری در بغداد دستگیر شد

دختر نوجوان عراقی، همراه با كمربند انفجاری در بغداد دستگیر شد
12:24:25 PM 1387/6/4
طي روزهاي اخير چند انفجار انتحاري در نقاط مختلف عراق به اجرا گذاشته شده است
طي روزهاي اخير چند انفجار انتحاري در نقاط مختلف عراق به اجرا گذاشته شده است

یك دختر 15 ساله عراقی روز یكشنبه با یك كمربند انفجاری هنگام نزدیك شدن به یك پست بازرسی در بغداد دستگیر شد. آسوشیتدپرس گفت این دختر نوجوان رانیه نام دارد و در بازجویی به پلیس گفت زنی ناشناس این كمربند را به بدن وی بسته است.

یکشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۸۷

يكى از ميادين ايتاليا به نام حكيم ابوالقاسم فردوسى نام گذارى شد

يكى از ميادين ايتاليا به نام حكيم ابوالقاسم فردوسى نام گذارى شد
2:27:08 AM 1387/6/3
ميداني كه به نام فردوسي نامگذاري شده است
ميداني كه به نام فردوسي نامگذاري شده است

ایتالیا یكی از میادین رم پایتخت این كشور را به نام حکیم ابوالقاسم فردوسی نام گذاری كرد.
در وسط این میدان كه در منطقه سرسبز ایتالیا قرار دارد، مجسمه شاعر حماسه سرای ایرانی نصب شده است.

برگزاری كنوانسیون بزرگ حزب دموكرات آمریكا

برگزاری كنوانسیون بزرگ حزب دموكرات آمریكا
5:40:45 AM 1387/6/3
باراك اوباما
باراك اوباما

حزب دموكرات آمریكا خود را برای برگزاری كنوانسیون بزرگ این حزب كه فردا دوشنبه در شهر دنور مركز ایالت كلرادو برگزار میشود آماده میكند. هزاران نفر از نمایندگان، مقامات و اعضای این حزب در این كنوانسیون گرد میآیند تا بطور رسمی نامزدی باراك اوباما را برای شركت در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا مورد تأیید قرار بدهند. تدابیر امنیتی در محل برگزاری این مراسم تشدید گردیده و كاركنان فنی مشغول نصب دوربین ها و تجهیزات دیگر در استادیوم ورزشی شهر دنور هستند.

350 فقره حركات اعتراضى مردم ميهنمان در مردادماه

350 فقره حركات اعتراضى مردم ميهنمان در مردادماه
4:49:32 AM 1387/6/2
كارخانه كيان تاير
كارخانه كيان تاير

براساس آمار ثبت شده اقشار مختلف مردم میهنمان طی مردادماه گذشته بیش از 350فقره اعتصاب، تحصن، درگیری و تجمع علیه سیاستهای سركوبگرانه و غارتگرانه رژیم آخوندی برگزار كردند.
براساس این آمار كارگران با 135 حركت اعتراضی، كارخانهها و مراكز كارگری را به كانون ابراز خشم و انزجار علیه آخوندهای غارتگر تبدیل كردند. در صدر این اعتراضات، اعتصاب كارگران بپاخاسته كیان تایر تهران قرار دارد كه بیش از یك ماه است ادامه دارد. آنان بارها با آتش زدن لاستیك و مسدود كردن جاده تهران ـ ساوه با مأموران سركوبگر درگیر شدند.
در پی این اعتراضات، مقاومت ایران كلیه سازمانها و مجامع مدافع حقوق كارگران و بویژه سازمان بین المللی كار را به محكوم كردن سركوب كارگران فراخواند و خواستار حمایت از حقوق آنان شد.
در مردادماه گذشته همچنین شاهد 38مورد درگیری با مأموران جنایتكار رژیم آخوندی در جریان تظاهرات و اعتراضات اجتماعی بودیم.
زندانیان مقاوم نیز با اعتصاب غذای خود علیه شكنجه و رفتارهای ضدانسانی دژخیمان رژیم آخوندی اعتراض كردند.
بیش از 350حركت اعتراضی مردادماه گذشته در شرایطی برگزار شد كه رژیم آخوندی در سراسر این ماه مشغول اعدام و كشتار و بگیرو ببند بود.
یكی از جنایات سبعانه این رژیم اعدام جمعی 29زندانی در 6مردادماه بود. در میان اعدام شدگان تعدادی از زندانیان سیاسی وجود داشتند. این اعدامها همزمان با سالروز آغاز قتل عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 1367صورت گرفت.
خانم مریم رجوی ، رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران اعدام 29زندانی در یك روز را تلاش مذبوحانه رژیم آخوندی برای كنترل خشم فزاینده مردم ناراضی و ممانعت از گسترش خیزشهای اجتماعی توصیف كرد و تأكید نمود: این سركوب و كشتار وحشیانه نخواهد توانست مانع اراده مردم و مقاومت ایران برای تحقق تغییر در ایران شود.

باراك اوباما، سناتور جوزف بایدن را بعنوان معاون خود برگزيد

باراك اوباما، سناتور جوزف بایدن را بعنوان معاون خود برگزيد
9:51:45 AM 1387/6/2
سناتور اوباما و سناتور بايدن
سناتور اوباما و سناتور بايدن

باراك اوباما نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا از حزب دموكرات سناتور جوزف بایدن Joseph Biden را بعنوان معاون خود برگزید. اوباما این خبر را امروز شنبه در سایت خود اعلام كرد. بایدن 65 سال دارد و عضو كمیته روابط خارجی سنا میباشد و یكی از با تجربه ترین سناتورهای دموكرات در سیاست خارجی محسوب میشود. تلویزیون «سی ان ان» ضمن اعلام این خبر گفت سناتور بایدن با تجربه زیاد در امر سیاست خارجی و روحیه تهاجمی در كار و سیاست میتواند ضعف بیتجربگی و آرامش طلبی اوباما را جبران كند. اوباما قرار است همراه با معاون خود در یك فعالیت انتخاباتی در ایالت ایلینویز Illinois ظاهر شود. جان مك كین نامزد حزب جمهوریخواه هنوز معاون خود را در انتخابات آینده اعلام نكرده است.

اقدامات و طرحهای آمریكا برای مقابله با تهدید موشكی رژیم آخوندی

اقدامات و طرحهای آمریكا برای مقابله با تهدید موشكی رژیم آخوندی
9:51:45 AM 1387/6/2
موشك پاتريوت
موشك پاتريوت

روزنامه تایمز لندن جزییاتی از اقدامات و طرحهای آمریكا برای مقابله با تهدید موشكی رژیم آخوندی را منتشر كرد.
محور شر كه توسط جرج بوش اعلام شد در حال حاضر به تهدید بالقوه موشك‌های بالستیكی رژیم ایران منحصر می‌شود. این رژیم در تمام ساختار ضد موشكی كه ایالات متحده آن را طراحی كرده است از اهمیت كلیدی برخورد است.
به نوشته تایمز لندن برای تضمین حفاظت كافی در برابر تهدید موشكی رژیم ایران ضروری بود كه بخشی از این سیستم در اروپا مستقر شود. كارشناسان آمریكایی با در نظر گرفتن منحنی احتمالی پرواز موشكی كه از ایران علیه آمریكا یا اروپا شلیك می‌شود نتیجه گیری كردند كه لهستان و جمهوری چك به لحاظ جغرافیایی بهترین مكان برای اولین اقدام علیه رژیم می‌باشند.
تایمز لندن افزود: گزارشهای اطلاعاتی آمریكا نتیجه گیری می كند رژیم ایران تلاش می‌كند یك مدل دور برد موشك شهاب 3 و همچنین یك موشك بالستیك جدید به نام عاشورا با برد 2هزار كیلومتر بسازد. . ایالات متحده بر این عقیده است این رژیم تا سال 2015 به یك موشك بالستیكی دور برد كه قادر است به آمریكا برسد دست خواهد یافت. به همین دلیل است كه واشینگتن تا این حد در پی امضای موافقتنامه‌ها با لهستان و جمهوری چك بود ، تا قبل از این مهلت زمانی موشكهای رهگیر خود را در این كشورها مستقر سازد. آمریكاییها، در جریان توسعه شبكه دفاعی‌شان، سیستم‌هایی را طراحی كرده یا توسعه داده اند كه بطور بالقوه قادر است یك موشك بالستیك را در سه مرحله پرواز هدف قرار دهد: این سه مرحله عبارتند از مرحله روشن شدن موتور، یعنی وقتی كه تازه پرتاب شده است، مسیر میانی و مرحله نهایی.
تایمز لندن افزود: در حال حاضر 21موشك رهگیر در سیلوهایی در آلاسكا و سه موشك رهگیر در كالیفورنیا مستقر می‌باشند. تا پایان سال جاری 30موشك در این محل مستقر خواهد شد. همچنین بخشی از این سیستم، یعنی ایستگاه راداری هشدار زودرس نیروی هوایی سلطنتی كه در فیلینگدیلز (Fylingdales) در یوركشایر شمالی (North Yorkshire) مستقر است ارتقا داده شده است. این امر آمریكا را قادر می‌سازد كه با تهدید موشكی رژیم ایران مقابله كند. در ژاپن نیز یك سیستم راداری وجود دارد. موشكهای رهگیر مستقر در آلاسكا و كالیفورنیا، كه بزرگترین آنها 60پا طول دارد، قادرند با تهدید موشكی رژیم ایران مقابله كنند. علاوه بر این، نیروی دریایی ایالات متحده 15كشتی جنگی مدل اجیس (Aegis) دارد كه مجهز به موشكهای رهگیر استاندارد (SM3) می‌باشند. این موشكها نیز قادرند موشك‌های بالستیك دشمن را در مرحله میانی مورد هدف قرار دهند. قرار است تا پایان سال جاری 18كشتی اجیس با 34موشك رهگیر SM3 مستقر شوند برای مرحله نهایی، آمریكاییها می‌توانند از كشتی‌های جنگی اجیس و همچنین سیستم به خوبی آزمایش شده پاتریوت استفاده كنند.

شنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۷

وحشت رژيم آخوندى نسبت به دیدارهای رئیسجمهور برگزیده مقاومت از پارلمانهای اروپایی

وحشت رژيم آخوندى نسبت به دیدارهای رئیسجمهور برگزیده مقاومت از پارلمانهای اروپایی
12:01:12 PM 1387/6/2
ديدار رئيس جمهور برگزيده مقاومت از پارلمان ايتاليا
ديدار رئيس جمهور برگزيده مقاومت از پارلمان ايتاليا

كمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در یك جلسه فوق العاده با حضور سفرای رژیم آخوندی در كشورهای مختلف، نسبت به دیدارهای رئیسجمهور برگزیده مقاومت ایران در پارلمانهای اروپایی و حمایت این پارلمانها از مقاومت ایران ابراز وحشت و تأكید كرد: حضور برخی از سرکردگان سازمان منافقین در برخی از پارلمانهای اروپایی به معنای حمایت از تروریسم است
كمیسیون امنیت مجلس رژیم نسبت به حذف نام مجاهدین از لیست تروریستی انگلستان نیز سوز و گداز و ابراز نگرانی كرد و پس از استماع گزارش سفیر آخوندها در لندن خواستار پایینآوردن سطح مناسبات رژیم با انگلستان به سطح كاردار شد.
خبرگزاری حكومتی مهر امروز گزارش داد:
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دعوت از سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف تشکیل جلسه فوق العاده داد. اعضای این كمیسیون در دیدار با سفیر تهران در لندن بر ضرورت بررسی مجدد روابط جمهوری اسلامی ایران با انگلیس و کاهش این روابط تاکید کردند .
این خبرگزاری افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از استماع گزارش سفیر نسبت به اقدام انگلیس در حمایت از سازمان منافقین به شدت انتقاد و تاکید کرد : این اقدام انگلیس گامی است در جهت حمایت از تروریسم و گسترش حرکت های تروریستی در منطقه، . است.
کمیسیون همچنین نسبت به نقش منفی انگلیس در صدور قطعنامه های شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریمهای اتحادیه اروپا اعتراض و بر ضرورت بررسی مجدد روابط جمهوری اسلامی ایران با انگلیس تاکید کرد.
خبرگزاری حكومتی مهر همچنین به نقل از کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع تاکید کرد : «اگر قرار است نقش انگلیس در رابطه با جمهوری اسلامی ایران به این اندازه منفی باشد چه ضرورتی بر حفظ سطح روابط در حد سفیر است».
اعضای كمیسیون امنیت مجلس ارتجاع همچنین نسبت به موقعیت بین المللی مقاومت ایران ابراز وحشت كردند.
خبرگزاری حكومتی مهر گفت: کمیسیون امنیت مجلس در رابطه با اتحادیه اروپا به شدت از حضور برخی از سرکردگان سازمان منافقین در برخی از پارلمانهای اروپایی انتقاد و تاکید کرد این حضور به معنای حمایت از تروریسم است.

پنجشنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۷

نمایش قطعه "رومانس












Problems viewing videos?

Download latest Windows Media Player


سیستم سپردفاع موشكی برای مقابله با تهدیدهای موشكی رژيم آخوندى است

سیستم سپردفاع موشكی برای مقابله با تهدیدهای موشكی رژيم آخوندى است
5:03:56 AM 1387/5/30
ديدار رايس ا ز لهستان
ديدار رايس ا ز لهستان

امروز وزیران امور خارجه آمریكا و لهستان، قرارداد نهایی استقرار سیستم سپردفاع موشكی برای مقابله با تهدیدهای موشكی رژیم ایران را امضا كردند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت رایس و همتای لهستانی او -رادسلاو سیكورسكی Radek Sikorski این قرارداد را در حضور رئیس جمهور و نخست وزیر لهستان امضا كردند.
لخ كازینسكی- رییس جمهور لهستان گفته است روز چهارشنبه، «روزی مهم در تاریخ (كشور) ما خواهد بود».
كازیسنكی در جریان یك سخنرانی تلویزیونی كه آن را در غروب روز سه شنبه ایراد كرد گفت این قرارداد، موجب تقویت موضع لهستان در جهان خواهد گردید وی تاكید كرد كه سیستم دفاع موشكی، یك سیستم دفاعی است و به هیچ كشوری آسیب نمی رساند.
آسوشیتدپرس خاطرنشان كرد: آمریكا می گوید، سیستم دفاع موشكی با هدف حفاظت از آمریكا و كشورهای اروپایی در قبال حملات احتمالی از سوی رژیم هایی مانند رژیم ایران می باشد.

رهبر حزب ایدئولوژی ملی گرجستان: ناوهای آمریكا، فرانسه و انگلیس، برای حمله به رژیم بسیج شده اند

رهبر حزب ایدئولوژی ملی گرجستان: ناوهای آمریكا، فرانسه و انگلیس، برای حمله به رژیم بسیج شده اند
12:52:43 PM 1387/5/30
ناوهاي جنگي آمريكا
ناوهاي جنگي آمريكا

رهبر حزب ایدئولوژی ملی گرجستان گفت، همه می دانند كه ناوهای آمریكا، فرانسه و انگلیس در خلیج فارس برای حمله به رژیم ایران بسیج شده اند
زوراب گاگنیدزه طی اظهاراتی كه در شماره روز سه شنبه روزنامه كرونیكا درج شده ، افزود: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به طور علنی گفت آمریكا بین دو مساله یعنی گرجستان و سایر مسایل مهمتر یكی را باید انتخاب كند. منظور او از مسائل مهمتر همان مساله ایران و عملیات نظامی علیه آن است.

تركيه مخالف مجهز شدن رژیم آخوندى به سلاح هستهیی است

تركيه مخالف مجهز شدن رژیم آخوندى به سلاح هستهیی است
12:52:43 PM 1387/5/30
عبدالله گل
عبدالله گل

رئیس جمهور تركیه تصریح كرد ما مخالف مجهز شدن رژیم ایران به سلاح هستهیی هستیم.
عبدالله گل كه با روزنامه گاردین چاپ لندن مصاحبه می كرد، افزود: در عین مخالفت با دست یابى رژیم ایران به سلاح هستهیی نمی خواهم به حمله احتمالی آمریكا به ایران فكر كنم.
میدل ایست تایمز چاپ انگلستان نیز طی مقاله یی با عنوان ” سفر كوتاه احمدی نژاد به تركیه” نوشت: تركیه نگران یك جنگ دیگر است كه می‌تواند تمام منطقه را فرا گیرد . آنها وظیفه خود می دانند هر آنچه كه در توان دارند برای دفع فاجعه انجام دهند.

كشف يك شكنجهگاه مخوف شبه نظاميان شيعى در بغداد

كشف يك شكنجهگاه مخوف شبه نظاميان شيعى در بغداد
12:52:43 PM 1387/5/30
كشف شكنجه گاه  در عراق - آرشيو
كشف شكنجه گاه در عراق - آرشيو

یك شكنجهگاه مخوف كه توسط شبه نظامیان شیعی در بغداد راه اندازی شده بود كشف گردید. نیروهای چندملیتی در عراق معمولا این شبه نظامیان را وابسته به رژیم آخوندی معرفی می كنند.
گزارشى از سى ان ان: داستانهای تكاندهنده زیادی از عراق تعریف شده است، ولی جدیدترین گزارش حاكی از كشف یك شكنجه‌گاه متعلق به شبه نظامیان شیعی است. اینبار نیروهای شورای بیداری این شكنجه‌گاه را كه در آن اعمال وحشیانه علیه مردم عراق صورت میگرفت، كشف كردند.
اینجا شكنجه‌گاهی است كه شبه نظامیان شیعی در یك مسجد در بغداد دائر كرده بودند. هنگام حفاری در محوطه، موی سر زنان از داخل قبور بیرون آورده می شود. روی دیوارها آثار خون وجود دارد، و از سقف اتاق، حلقه طناب اعدام، هنوز آویزان است.
سرایدار جدید مسجد، محلی كه اجساد قربانیان این شكنجه گاه دفن شده بودند را نشان داد. او میگوید آنها را شكنجه كرده و به برخی تیر خلاص زده ‌اند. گزارشگر سی.ان.ان گفت: كسانی كه در همسایگی این مسجد زندگی میكردند میگویند، صدای شیون و جیغ قربانیان از داخل این محل شنیده میشد. ابو مهنّد میگوید، اینجا محلی است كه افراد بی گناه را شكنجه كرده و در نهایت می كشتند. ما خونهای ریخته شده را با خاك پوشانده‌ایم. شبه نظامیان این محل را سه ماه پیش ترك كردند. آنها از این مسجد به عنوان زندان و شكنجه گاه استفاده می كردند.
گروه ”پسران عراق” كه از حمایت نیروی چندملیتی و ارتش آمریكا برخوردارند ، پس از كشف این محل كنترل آن را برعهده گرفته‌اند. آنها اعمالی كه دشمنشان یعنی شبه نظامیان شیعی مرتكب شدند را نشان می دهند. این زنجیر دور دستان و پاهای یكی از اجسادی كه در محوطه از زیر خاك بیرون آورده شد، پیچیده شده بود. جسد متعلق به یك پیرمرد بود.
سی.ان.ان گفت: هرچه زمان میگذرد، مردم عراق بیشتر عمق جنایات و قوانین وحشیانه‌یی را كه شبه نظامیان شیعی مرتكب میشدند و بر مردم اعمال میكردند، درك میكنند. آنها میگویند حداقل 27 جسد از شیعه و سنی در این محوطه دفن شده است.
گزارشگر سی.ان.ان افزود: ابوصمصام رائد توسط شبه نظامیان ربوده شد. پسرش را در آن قبر چال كرده بودند. شبه نظامیان مدعی شدند پسر ابوصمصام جاسوس آمریكاییها است. تصاویر ویدیویی كه از باقیمانده جسد پسرش گرفته شده، را به خانواده تحویل دادند. مادرش در حالی كه عكس پسرش را در دست داشت، تمام بدنش می لرزید و گریه میكرد. او گفت پسرم یك دانشجوی دانشگاه بود. جسد او از فرط شكنجه دیگر قابل شناسایی نبود. دستان و پاهای او را قطع كرده و سر او را بریده بودند. او 25 سال داشت.
سی.ان.ان گفت: بسیاری از خانواده ها در جریان حملات شبه نظامیان شیعی خانه های خود را ترك كرده و فرار میكردند. خانه ها در این خیابان خلوت، متروكه شده و مغازه ها بسته اند. كارهای ساختمانی نیمه تمام رها شده است.
تعدادی از مردم محله كه هنوز اینجا حضور دارند، تصاویر عزیزان خود را كه ربوده شده و دیگر خبری از آنها نیست را در دست دارند. آنها هنوز به دنبال خبری از عزیزانشان هستند.
عبیّد میگوید: شبه نظامیان پسرم، پسرعمویم و پسر برادرم را ربوده و بردند. كریمه، همسرش عكس پسرش را كه در كنار نوه‌اش نشسته به ما نشان می دهد. آنها گفتند می خواهیم برای چند دقیقه با او صحبت كنیم. ولی دیگر هرگز او را ندیدیم. كریمه افزود، دیروز دنبال من میكردند و می خواستند مرا هم بربایند.
سی.ان.ان گفت با وجود این كه شبه نظامیان از اینجا رفته اند، ولی هنوز در گوشه و كنار وجود دارند و مردم این را حس می كنند.

سه‌شنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۷

استقرار سیستم دفاع موشكی برای مقابله با تهدیدات رژيم ايران است

استقرار سیستم دفاع موشكی برای مقابله با تهدیدات رژيم ايران است
7:16:46 AM 1387/5/29
طرح سپر دفاع موشكى
طرح سپر دفاع موشكى

وزیر خارجه آمریكا در مسیر سفر به بلژیك برای شركت در اجلاس ناتو تصریح كرد توافق برسر استقرار سیستم دفاع موشكی با لهستان و جمهوری چك برای مقابله با تهدیدات موشكهای دوربرد و میانبرد رژیم ایران است.
كاندولیزا رایس این سخنان را در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد نگرانی روسیه از استقرار طرح سپر دفاع موشكی آمریكا در اروپای شرقی ایراد كرد.
وزیر خارجه آمریكا افزود: روسیه از یك رژیم هسته ای در ایران نفعی نمیبرد. در واقع از آنجا كه ایران به روسیه بسیار نزدیك تر است تا به آمریكا، مطمئنا روسیه از چنین رژیمی و همچنین خاورمیانه ای كه بخاطر چشم انداز یك ایران هسته ای دچار آشفتگی شود نفعی نخواهد برد.آمریكا در زمینه دفاع موشكی به روسیه پیشنهاد همكاری نیز داده است. بنابراین لحن ژنرال روسی را كه لهستان را تهدید به حمله اتمی كرد نمیتوان مسئولانه خواند.